Trzecia noga?

281. Data: 2013-07-20 19:41:17

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 19:27:05 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> To napisałaś wprost. A między zdaniami, podprogowo- napisałaś: miła,
> inteligentna, sympatyczna, cudowna, wspaniała, empatyczna:-)

Przecież to i tak w ogóle nie ważne, co napisałam :) Ważne, że każdy
odczytał po swojemu i zrozumiał coś zupełnie innego :) O ileż cech jestem
teraz bogatsza! :)

M.

282. Data: 2013-07-20 19:47:47

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 19:41, Fragile pisze:

> Przecież to i tak w ogóle nie ważne, co napisałam :) Ważne, że każdy
> odczytał po swojemu i zrozumiał coś zupełnie innego :) O ileż cech jestem
> teraz bogatsza! :)
dyplomatyczne podejście ale..
przeciez to taki typ że każdemu usiłuje
wmówił jakiś defekt i tylko on guru
monopolu prawdy prostoty i miłości
jaką ja mam alergie na takie istoty pozaziemskie

--
http://tnij.org/xbiy

283. Data: 2013-07-20 19:53:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może to wszystko, co postrzegam jako sierpowe, to są sygnały sympatii? ;)
> A ja po prostu mam problem z dopuszczeniem jej do siebie, jako osoba o
> pełna kompleksów, o mocno zaniżonej samoocenie? I nie umiem tejże sympatii
> przyjmować? (Chiron, co Ty na to? ;)) Na siłę dopatruję się 'sierpowych'?
> ;) Eee, nie, taka głupia nie jestem ;) Jestem przecież mądra, piękna,
> dobra
> i wrażliwa ;)

Zrani Cię ktoś, komu na to pozwolisz. Co nie oznacza, że należy trzymać
wszystkich na dystans. Jeśli np kiedyś zaangażujesz się jako wolontariusz-
zapewne spotkasz się z rażącą niewdzięcznością. Ot- osoba, której
poświęciłaś swój czas, pieniądze- okaże Ci swoją dezaprobatę i
niezadowolenie. Wielu ludzi w podobnej sytuacji- po prostu daje sobie
spokój. Obraża się na Niewiadomokogo- i odchodzi, rezygnuje. Jednak są i
tacy, którzy starają się to zrozumieć. A gdy to zrozumieją, wtedy może im
być np żal tych osób, ktore mają tak niską świadomość, że nie potrafią
przyjąć daru serca. Skoro to zrozumieją- zaczynają rozumieć i to, że owszem,
wdzięczność tych ludzi- to taki miły głask, ona jest ważna. Jednak w żadnym
wypadku nie jest tym powodem, dla którego chce się taką działalność
prowadzić. A skoro tak- to mowy być nie może o tym, aby poczuć się
zranionym. Bo_de_facto_zranioną_czuje_się_ofiara. No ale żeby być ofiarą-
samemu trzeba się za nią uznać. No bo przecież volenti non fit iniuria.
Fra- czy uznajesz siebie za ofiarę?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

284. Data: 2013-07-20 19:55:56

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości
>W dniu 2013-07-20 13:18, Ikselka pisze:
> ...a tu się nie zgodzę.

> A nie, nie masz racji.

Miło mi się zgodzić bez zastrzeżeń. Jakie Ty wysyłasz sygnały swoimi
postami- w Twojej opinii?

285. Data: 2013-07-20 19:56:17

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jul 2013 19:47:47 +0200, *Izunia* napisał(a):

> dyplomatyczne podejście ale..
> przeciez to taki typ że każdemu usiłuje
> wmówił jakiś defekt i tylko on guru
> monopolu prawdy prostoty i miłości
> jaką ja mam alergie na takie istoty pozaziemskie

Ja wierzę, że Chiron to dobry człowiek. Tylko jest jakiś, kurcze, problem w
komunikacji między Nim, a niektórymi osobami. Nie wiem, na czym to polega,
choć zastanawiałam się nad tym nie raz.

M.

286. Data: 2013-07-20 20:01:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciebie o nic nie pytałam.

> Ależ to Ty od dawien dawna, przy każdej nadarzającej się okazji czepiasz
> się Chirona

Chiron z okazjami jaki jest kazdy widzi.

> BTW Doprawdy nie wiem, gdzie w mojej wypowiedzi sierpowego widzisz.

Cósz.

287. Data: 2013-07-20 20:01:53

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-07-20 12:08, obywatel Fragile uprzejmie donosi:

> Nie chcę się mścić za to, że Chiron do tej pory nie zrealizował ostatnio
> zapowiedzianej groźby.

Jakiej groźby? Ja po prostu czekam, aż napiszesz mi coś miłego- milszego
nawet, niż Fra.

.

288. Data: 2013-07-20 20:04:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wierzę, że Chiron to dobry człowiek. Tylko jest jakiś, kurcze, problem
> komunikacji między Nim, a niektórymi osobami.

No np. miedzy nim a mna, jakos nie jestem w stanie zrozumiec dlaczego jego
zdaniem Zydzi sami sa sobie winni w kwestii Holocaustu, Ty potrafisz znalesc
dobro w tej tezie?

Powiedz: POTRAFISZ ZNALESC W TYM DOBRO?

289. Data: 2013-07-20 20:05:57

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 20:04, Ghost pisze:
> nie jestem w stanie zrozumiec dlaczego
> jego zdaniem Zydzi sami sa sobie winni w kwestii Holocaustu,

Naprawdę tak pisał?!
No nie wierzę.

290. Data: 2013-07-20 20:06:30

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-07-20 14:14, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A w którym miejscu Sara wyraziła deprecjajcę domu, z którego wyszła? Bo
> mam wrażenie, że coś mnie ominęło w tej pasjonującej opowieści o
> zamorskich cywilizacjach...

A czym jest porównywanie polskich, zaśmieconych lasów do idyylicznych,
dziewiczych szwedzkich? A te otwarte domy i auta- bo wokół sami uczciwi? A
ten krańcowy wręcz brak wiary w to, że jakiś Szwed mógł wrzucać swoje śmieci
do publicznego zbiornika?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez