Trzecia noga?

381. Data: 2013-07-21 22:19:41

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 23:29, Chiron pisze:

> Co byś postawiła na to, że tak było?

Na to, że tak było - NIC. Na to, że pisaliście zajmując jedno i to samo
stanowisko - COŚ.

Ewa

382. Data: 2013-07-21 22:20:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 23:45, Ikselka pisze:

> Czyli jednak Sevres. Cóż, wiedzialam, że kiedyś tam trafię.

Cóż, postaraj się w takim razie o aktualizację w wikipedii.

Ewa

383. Data: 2013-07-21 22:21:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 23:32, Ikselka pisze:

> Widzę tam, gdzie jest. Ewidentne.

Widzisz tam, gdzie chcesz widzieć, bo brak Ci argumentów, a tym łatwo
przywalić.

Ewa

384. Data: 2013-07-21 22:21:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 23:34, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-20 23:26, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Jest większym ptakiem.

Powinnam być XXL?

Ewa

385. Data: 2013-07-21 22:42:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 22:18:15 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
> bo jak to będzie w praktyce u nas wyglądać, to jeszcze nie wiadomo).
> Otóż założenie jest takie, że to gmina, pobierając za to opłatę od
> mieszkańców, przejmuje obowiązek wywożenia/utylizacji odpadów, więc
> teoretycznie to naprawdę powinno być wszystko jedno, gdzie ja je
> wyrzucę, o ile wrzucę je posegregowane do odpowiedniego pojemnika.
> Oczywiście, że o wiele wygodniej jest mi wrzucić śmieci do najbliższego
> kubła koło mego domu, ale jeśli akurat "wyprodukuję" swoje śmieci gdzie
> indziej, to wrzucę je gdzie indziej, zamiast wozić do domu i tam je

To wrzuć do innej gminy. Zobaczysz, na czym polega idea :->
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

386. Data: 2013-07-21 22:44:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 22:20:18 +0200, FEniks napisał(a):

> Cóż, postaraj się w takim razie o aktualizację w wikipedii.

Ze Wiki wyrocznią dla Ciebie, więc mam aż się starać?
3333-)

387. Data: 2013-07-21 22:44:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 22:21:13 +0200, FEniks napisał(a):

> Widzisz tam, gdzie chcesz widzieć, bo brak Ci argumentów, a tym łatwo
> przywalić.

Projekcja.

388. Data: 2013-07-21 22:45:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2013 22:21:57 +0200, FEniks napisał(a):

> Powinnam być XXL?
>
> Ewa

Ptakiem.

389. Data: 2013-07-21 23:47:15

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> NB Nie mam pojęcia jak to funkcjonuje w Szwecji, ale ponieważ "nasza"
> ustawa powstała na wzór innych europejskich, więc jest szansa, że tam to

Ewo- jedno słowo- szczegół, którego IMO nie wzięłaś pod uwagę- zmienia
wszystko: segregacja.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

390. Data: 2013-07-21 23:50:06

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na to, że tak było - NIC. Na to, że pisaliście zajmując jedno i to samo
> stanowisko - COŚ.

Niedawno Ghost mi to wyciągnął- no i potem próbowal coś ugrać pisząc, że jak
ja coś uznam, to on też:-). Bo według niego prawda to coś, co się
negocjuje:-). Też uważasz podobnie? Jeśli nie- poszukaj sobie ten wątek.
Zdziwisz sie w takim razie. Nie pisaliśmy tak samo.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez