Trzecia noga?

481. Data: 2013-07-22 22:59:21

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 22:19:01 +0200, FEniks napisał(a):

> Dzięki za szczerość. Chciałam się tylko upewnić. :)

Przyznaj się - miałaś nadzieję ze będzie się migał i to właśnie TY będziesz
tą, która obnaży całe (potencjalne) zakłamanie i podłość osoby. A tu nici z
takiej fajnej emocyjki 3333-]
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

482. Data: 2013-07-22 23:00:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 22:20:28 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
ezji.jpg?PHPSESSID=9fa0d295297079ab38147103ec1e411c

> Twarda jesteś. Ja bym zmiękła, ale to pewnie dlatego, że nigdy nie
> dostałam wirtualnych kwiatów.

Ja dostawałam wielokrotnie. Od Pewnej Osoby [*]. Było to bardzo miłe.

483. Data: 2013-07-22 23:11:35

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twarda jesteś. Ja bym zmiękła, ale to pewnie dlatego, że nigdy nie
> dostałam wirtualnych kwiatów.

nic straconego

http://forum.portalflorystyczny.pl/gallery/forum/133
5691954.jpg

proszę

:)))))))))

ps.
nie pisałaś jakie lubisz - w razie czego sie powtórzy
:))))

484. Data: 2013-07-22 23:30:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 23:11, kali pisze:

> nic straconego
>
> http://forum.portalflorystyczny.pl/gallery/forum/133
5691954.jpg

> proszę
>
> :)))))))))

Dziękuję :)))

> ps.
> nie pisałaś jakie lubisz - w razie czego sie powtórzy
> :))))

Jak już wspomniałam - nie jestem zbytnio wymagająca. A liczyć ich też
nie będę, co mi tam. ;)

Ewa

485. Data: 2013-07-22 23:32:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 22:59, Ikselka pisze:

> Przyznaj się - miałaś nadzieję ze będzie się migał i to właśnie TY będziesz
> tą, która obnaży całe (potencjalne) zakłamanie i podłość osoby. A tu nici z
> takiej fajnej emocyjki 3333-]

Nie projektuj, proszę.

Chciałam się tylko upewnić co do siły mojej hm... empatii. Oraz pamięci.
Sama siebie nawet troszkę zaskoczyłam.

Ewa

486. Data: 2013-07-22 23:35:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 22:56, Ikselka pisze:

> To nie był leśny parking. Tylko oddalony od obserwatorów. Zaciszny. Twoje
> "uwierzenie" niczego w sprawie nie zmienia - ktoś po prostu wynosił domowe
> śmieci do parkingowego kosza i jest to złodziejstwo, ale TY(sic!)możesz
> sobie to tłumaczyć jak chcesz, tylko się pogrązając.

Ależ ja tylko twierdzę uparcie, że zachowanie jednostki (a nawet wielu
jednostek), nie świadczy o całym narodzie. Cóż, tylko tyle.
W każdym narodzie są mniej i bardziej uczciwi, dobrzy, mądrzy, czyści
itd.itp.itd.

> Podobnie możesz
> tłumaczyć Pierwszą Damę - Kwaśniewską, która kradła wodę do podlewania
> ogródka... I na pewno znajdziesz sposób wytłumaczenia, wiem :->

Nie znam sprawy, więc sama się z tym pomęcz.

Ewa

487. Data: 2013-07-22 23:38:31

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

5691954.jpg

> Dziękuję :)))

> Jak już wspomniałam - nie jestem zbytnio wymagająca. A liczyć ich też
> nie będę, co mi tam. ;)

no i teraz możesz już być twarda :))))))))))))))))
ale nie musisz :))))))

488. Data: 2013-07-22 23:50:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 23:35:51 +0200, FEniks napisał(a):

> Nie znam sprawy,

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/agent-tomek-oskarza-k
wasniewska-kradla-wode-do-ogr,1,5527037,wiadomosc.ht
ml

489. Data: 2013-07-23 07:10:56

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pokaz mi dobro gdzie go niedostrzegam, jestem bardzo go ciekaw, jak ono
> wyglada.
Dostrzegasz to, co możesz ze swojego poziomu szamba. Mając oczy zalane
fekaliami- widzisz tylko z takiej perspektywy, niestety

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

490. Data: 2013-07-23 07:28:32

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dokladnie tak widze. I nikt mi nie powie, ze antysemici nie sa
> doinformowani. Tak mogli sie tlumaczyc przed latami czterdziestymi
> zeszlego stulecia. O- to własnie. Nazwać kogoś antysemitą, plotkować o
> kimś z innymi- posługując sie wyrwanymi z kontekstu lub nieprawdziwymi
> "cytatami", mieszać prawdę i kłamstwo, zakładać wątki o kimś-
> Ghost_z_całą_odpowiedzialnością_stwierdzam: JESTEŚ CHORY Z NIENAWIŚCI

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
> [...]

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez