Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy

21. Data: 2007-02-04 09:13:39

Temat: Re: Tulipany i hiacynty w doniczkach - pomocy
Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> napisał(a):

> Bzdura, po kwitnieniu niech klienci wsadzą do ziemii, rośliny sobie poradzą.

Rośliny cebulowe zimujące w gruncie sadzę we wrześniu, a Ty w lutym?
A jak jest śnieg i mróz, tak jak w zeszłym roku?
Oj Jerzy, chyba coś ściemniasz ;-)

Pozdrawiam, Jacek

22. Data: 2007-02-04 11:05:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:012001c747ea$189907b0$0100a8c0@nju Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):
> :)
> a tak ogolnie: jesli bedziesz mial pytania i bedzie zalezalo Tobie na
> odpowiedzi
> to nie wspominaj na tej grupie
> ze jest to zwiazane z powadzeniem przez Ciebie dzialanosci
> gospodarczej w tym zakresie
> :)

Hejka. A nie uważasz, że zarabianie na informacjach uzyskanych na grupie
jest zdziebko irytujące dla dzielącego się wiedzą?
Pozdrawiam beneficjencko Ja...cki

23. Data: 2007-02-04 11:19:19

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eq32i5$lhr$1@news.onet.pl zbyszu
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> I jeszcze dodam. Mam 41 lat, a przez ostatnie 15 byłem hutnikiem w
> moim mieście. Więc, jeśli chodzi o szkołę...

Hejka. Brak wykształcenia nikogo nie zwalnia od kultury osobistej. Zanim
nowicjusz zacznie pouczać innych, szczególnie takich, którzy tutaj już zęby
zjedli, powinien sam zapoznać się z netykietą i właściwym sposobem zadawania
pytań. Skoro masz czas na polemiki, to powinieneś też go znaleźć by zajrzeć
do archiwum grupy lub poszukać informacji w wyszukiwarce.
Pozdrawiam musztrująco Ja...cki

24. Data: 2007-02-04 11:31:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. A nie uważasz, że zarabianie na informacjach uzyskanych na
> grupie
>jest zdziebko irytujące dla dzielącego się wiedzą?
:))))))
jesli cos Ciebie irytuje to nie ma zadnego przymusu
abys odpisywal i dzielil sie swoja ewentualna wiedza w temacie
:)
a jesli pytanie jest zwiazane z roslinkami i ogrodami
to jak najbardziej jest TG
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

25. Data: 2007-02-04 15:53:02

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:00e301c7484f$fd48a040$0100a8c0@nju Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> :))))))
> jesli cos Ciebie irytuje to nie ma zadnego przymusu
> abys odpisywal i dzielil sie swoja ewentualna wiedza w temacie
> :)

Hejka. Nie rozmawialiśmy o przymusie odpisywania, bo chyba tylko Tobie
to mogło przyjść do głowy ale chodziło o komentarz do Twojej wypowiedzi:
"nie wspominaj na tej grupi ze jest to zwiazane z powadzeniem przez Ciebie
dzialanosci gospodarczej w
tym zakresie"

> a jesli pytanie jest zwiazane z roslinkami i ogrodami
> to jak najbardziej jest TG
> :)

No, nie koniecznie. Wymagany jest "wkład własny", tzn, żeby pytający
najpierw sam starał się znaleźć odpowiedź na nurtujące go pytanie w ogólnie
dostępnych źródlach a dopiero potem szukał pomocy na grupie. Szkoda, że nie
wziąłeś sobie do serca tego, co swego czasu na temat intelektualnych pijawek
napisal Rafał.
Pozdrawiam parazytologicznie Ja...cki

26. Data: 2007-02-04 15:59:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymagany jest "wkład własny", tzn, żeby pytający
> najpierw sam starał się znaleźć odpowiedź na nurtujące go pytanie w ogólnie
> dostępnych źródlach a dopiero potem szukał pomocy na grupie.

Czy maasz na mysli książki i czasopisma?
Pozdrawiam.Mirzan

27. Data: 2007-02-04 16:10:51

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4339.0000006c.45c602d0@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Wymagany jest "wkład własny", tzn, żeby pytający
>
> Czy maasz na mysli książki i czasopisma?

Hejka. ;-) Teeż, ale przede wszystkim to, co jest pod ręką: archiwum
grupy i wyszukiwarki. :-)
Pozdrawiam edukacyjnie Ja...cki

28. Data: 2007-02-04 16:34:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>"nie wspominaj na tej grupi ze jest to zwiazane z powadzeniem przez Ciebie
:)
Ciebie wlasnie mialem na mysli Dirku o tym piszac
bo tylko Ty sie czepiasz, mnie glownie zreszta
:)))))))))))

> [...]
>ogólnie
>dostępnych źródlach a dopiero potem szukał pomocy na grupie.
jak wielokrotnie wspominalem
napisac mozna wszystko wiec nie zawsze to co sie znajdzie
bedzie mialo sens
:)
Zaleta grup dyskusyjnych jest to
ze kazdy wygloszony poglad jest poddawany weryfikacji
wiedzy i doswiadczeniu innych osob
:)
>Szkoda, że nie
>wziąłeś sobie do serca tego, co swego czasu na temat intelektualnych
>pijawek
>napisal Rafał.
:)
nie mam tyle czasu co Dirku
by czytac wszystko co sie pisze na grupie
i nie kojarze takiej wypowiedzi Rafalka
:)
ale nie wiem czy dobrze odbieram kontekst Twoich slow
ze pisal on to mnie majac na mysli?
:)
jesli tak , to bardzo bym prosil o podrzucenie tej wypowiedzi
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal
ps.w alpinarium nie byles?

29. Data: 2007-02-04 17:08:26

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. ;-) Teeż, ale przede wszystkim to, co jest pod ręką: archiwum
> grupy i wyszukiwarki. :-)

Przyspieszanie kwitnienia tulipanów, to kilkanaście stron w książce,
hiacyntów, kilka stron,narcyzów, kilka stron, więc archiwum niewiele
pomoże.Najlepiej potraktować to jako zabawę. Uda się, to dobrze,a co nie
zakwitnie,do ziemi.
Pozdrawiam.Mirzan

30. Data: 2007-02-04 17:31:34

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4339.00000086.45c6130a@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> archiwum niewiele pomoże.Najlepiej potraktować to jako zabawę. Uda
> się, to dobrze,a co nie zakwitnie,do ziemi.

primula
Co to za roślina?
Alocasia Polly
pytanie o grill murowany