Re: Twardziej!

Data: 2004-08-26 21:04:13
Temat: Re: Twardziej!
Od: "Kaszycha" <k...@n...pl>

> To że go kocha pomimo że jak sam pisze nie byl idealny, że chce byc z nim,
> nawet wtedy gdy pojawia sie jej pierwsza miłość pewnie cała w skrusze jak
> bardzo się zmienil.

Ale co to ma do szacunku?? Mówisz o miłości a nie o szacunku...

> ma szczęście
> trafił na mądrą kobietę.

Ciekwae czy jest wielu mężczyzn, którzy marzą o takim szczęściu????

> [...]
> albo ciężko chory w domu, wywalili go z pracy)
> ona oświadcza mu że nie może być z takim fujarą i odchodzi
>
> 2. Żona oświadcza że przez 7 lat go zdradzała z EX bo miała taki plan aby
> nie dać sie skrzywdzić przez niego.
>
> 3. Żona R zdradza go od kilku lat z różnymi facetami
>
> 4. Po jednej z kłótni żona postanowiła spotkać sie z EX i na tym
spotkaniu
> go zdradziła
>
> 5. Raz zdarzyło jej się zdradzić R kilka lat temu
>
> Spotkanie z byłym R nie jest zdradą a jedynie pewnym naruszeniem wymogu

Rozumiem- pozostaję przy swoim....

> Na czym polegała równowaga gdy R był zimny ?

Tu się zastanowię i odpowiem potem- bo jestem już zmęczona a nie chcę
napisać głupstwa

> Myślisz że czułośc na siłe jest dalej czułością?

Myślę, że odpuszczenie walki jest grzechem zaniedbania....

> Nie zartuje, tak ją widzę.

Nie wiem czy Ci współczuć czy zazdrościć

> A może tu zaczyna być Twój problem , nie wierzysz że ktoś może być wiernym
> nawet wtedy gdy czuje się tak jak ona.

Nie mówimy tu o moich problemach- jeśłi będę potzrebowac to napiszę. Dla
mnie najważniejsze być wierną SOBIE, ucziciwą przede wszystkim wobec siebie.
Odpowiadać na pytania czy zrobiła absolutnie wszystko aby ratowac związek
twierdząco

> Dziękuję, pięknie mi to wyjaśniłaś.
> Chyba dlatego właśnie zadrwiła byś z faceta który przynosi Ci kwiaty, tak
> jak napisałaś poprzednio.

Nie znasz mnie aby oceniac jakbym się zachowała w takiej sytuacji, no cóż-
argumentów brakuje????

> A co ja mam z tym wspólnego?

Sorry- on da

> Wiem że Ty byś tak zrobiła.
> Myślę jednak że R ma inna żonę.

Ach- Ty Jacku, wiesz co ja bym zrobiła???? Mieszkasz w moje głowie???

> To nie jest zaufanie tylko coś zupełnie innego.

A co???

> Czytasz powierzchownie

Może czas skończyć tę naszą duyskusję????

Kasia