Uczciwość małżeńska

211. Data: 2010-02-10 11:08:24

Temat: Re: Uczciwość małżeńska
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
news:hku3a6$1br$2@inews.gazeta.pl...
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> W życiu się z Tobą nie umówię. Już.
>
> Qra

Ze mną możesz, z dzieckiem i swoją już wymienioną paszą...

212. Data: 2010-02-10 11:48:59

Temat: Re: Uczciwosc malzenska
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdz :)
>
> Tu juz jest WSZYSTKO.
> :)
>
> http://www.kerygma.pl/main.php?op=6&go=41&to=64

To chyba bardziej dla ENdera :)
Ja wiem, jak wygladaja obrzedy, i czym jest sakrament
malzenstwa :)

Pozdrawiam,
F.

213. Data: 2010-02-10 13:03:27

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 07:51, Ender <e...@n...net> wrote:

> Zauważ, że twoja niekontrolowana emocjonalność poważnie utrudnia ci
> komunikacje, co wielokrotnie podnosiłem także u innych osób.
> Lubisz mnie - to chętnie odpowiesz, udzielisz informacji.
> Nie lubisz mnie, podejścia lub wypowiedzi - włącza ci się blokada.

U mnie takiego mechanizmu nie ma. Często rozmawiam
wlasnie z osobami, za którymi nie przepadam, choc nie z racji
samej antypatii oczywiście. Na poziomie merytorycznym.
Nie znam Cie, wiec trudno mi Ciebie lubic lub nie.
Poglady danego czlowieka nie sa w moim przypadku
kryterium decydujacym o zawiazywaniu się nici sympatii
bądź nie.
Poza tym to, co czlowiek prezentuje slowami, zwlaszcza
w usenecie, bywa czasami blednie odbierane. Poza glownym
przekazem, i roznorodna interpretacja konkretnych slow,
mamy jeszcze emotki lub ich brak :) O nieporozumienia
bardzo latwo ;)

> Sporo tu można byłoby użyć określeń, jednak pewnie żadne ci się nie
> spodoba, co z kolei włączy pewnie u ciebie kolejne blokady, łącznie z
> blokadą w odbiorze.
> Osobiście nic do ciebie nie mam, jednak właśnie w obliczu takiego
> dziecinnego podejścia jestem odbierany jako socjopata czy kominek.

Taki z Ciebie socjopata i kominek, jak bluzgacz ;)

Nie znam kominka.
Do nazywania kogos socjopata nie mam
uprawnien.

Odbieram Cie jak mlodego mezczyzne.

> Po prostu gardzę takimi wypowiedziami, nad którymi rozmówcy tracą
> kontrolę emocjonalną lub intelektualną, o ile w ogóle ją kiedykolwiek
> posiadali.
Czy kazda wypowiedz zawierajaca przeciwna do Twoich prezentacje
pogladow, to wypowiedz pozbawiona kontroli emocjonalnej i
intelektualnej? Ludzi pisza to, co mysla i czuja. Tak mi się wydaje.
I w sumie tak być chyba powinno. Szczerosc komunikacji.
Zgadzac się ze soba nie musza, wazne by na siebie nie psioczyli z
powodu prezentowanych przez siebie pogladow.

> Dlatego zapraszam do rozmowy, kiedy twoja dorosłość ci już to umożliwi.
> ENder

Ok, może wieczorem będę dorosla ;)
Teraz nie mam czasu ;)

> BTW użyłem określenia 'wierni fanatycy' w stosunku do postaw większości
> użytkowników psp, którzy zaprezentowali je w dotychczasowych rozmowach i
> uważam, że to jest trafne określenie. Jeśli do ciebie nie pasuje, to nie
> myło przymusu odbierać je personalnie.

Nie odebralam personalnie, bo niby dlaczego mialabym.
Masz jednak prawo mnie roznie odbierac.
A jaka jestem naprawde...?
Tak zastanawiam się, kto tutaj jest "wiernym fanatykiem",
i jakos takowych nie zauwazam. Zapewne mamy
rozne definicje fanatyzmu :)

Pozdrawiam,
F.

214. Data: 2010-02-10 14:35:34

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 12:48, "Fragile" <s...@o...pl> wrote:

> To chyba bardziej dla ENdera :)
> Ja wiem, jak wygladaja obrzedy, i czym jest sakrament
> malzenstwa :)

:) Wiem, ze wiesz, i wiesz tez, ze mi sie dzisiaj.
No, jedna nozka bardziej ;)
Powiedzmy, ze lewa.

215. Data: 2010-02-10 14:38:07

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 11:51, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Hanka <c...@g...com> tak oto plecie:

> eby mie racj ?
>
> Qra- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Noo.
:)

Hanka - juz odbzdyczona

216. Data: 2010-02-10 14:41:19

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 11:03, Ender <e...@n...net> wrote:

> Haniu, przeciez ty na poziomie niewerbalnym przyznajesz mi przeciez
> racje . Nie czujesz tego?
> Zamordowalas juz swoja empatie i intuicje na amen?

Nie nie, nie tak szybko.
:)
Reszta potem.

217. Data: 2010-02-10 16:14:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 09:18:31 +0100, Ender napisał(a):

> Redart jest na samym począteczku analizy swoich stanów emocjonalnych i
> chyba lepiej, że utknął w natłoku myśli, niż żeby doszedł do konkretnych
> wniosków.

Dobre :-)
--

Ikselka.

218. Data: 2010-02-10 16:26:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 12:08:24 +0100, Prawusek napisał(a):

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Ze mną możesz, z dzieckiem i swoją już wymienioną paszą...

Karmą. Tu się mówi "karmą" :-D
--

Ikselka.

219. Data: 2010-02-10 16:57:11

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Karmą. Tu się mówi "karmą" :-D
> --
>
> Ikselka.

Dlaczego ja mam zadawać jej karmę a nie paszę? ;-))))))))))))))

220. Data: 2010-02-10 17:16:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 17:57:11 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Dlaczego ja mam zadawać jej karmę a nie paszę? ;-))))))))))))))

Pasza a karma... Hmm.. Pasza to coś uniwersalnego, co rzucasz do zjedzenia
wielu osobnikom (niekoniecznie równocześnie) i nie martwisz się o ich
indywidualne preferencje mając jakiś swój prosty wynik do osiągnięcia,
zalezny jedynie od rodzaju owej paszy. Karma to już dokładnie dopracowane
indywidualnie pod potrzeby jedzącego pożywienie, podawane mu indywidualnie,
aby wykorzystać jego osobiste preferencje i wzajemny kontakt do bardziej
subtelnych celów KARMIĄCEGO ;-)
--

Ikselka.

Żydochamówa