Re: Ugryzienie przez kleszcza - borelioza - badania

Data: 2006-08-09 17:10:34
Temat: Re: Ugryzienie przez kleszcza - borelioza - badania
Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

Dnia Tue, 8 Aug 2006 16:33:02 +0200, mamouna napisał(a):

> Użytkownik "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> napisał w wiadomości

> Możesz coś więcej na ten temat napisać ew. wskazać miejsce gdzie już o tym
> pisałeś ?

Ja odkryłem u siebie chorobe przypadkiem po kilku latach. ZacZąłem sie
leczyc na poważnie po nastepnych kilku, a choroba działa powodujac
pewne nieodwracalne zmiany np choroby stawów czy uposledzenie wzroku -
poczytaj nt boreliozy - mnóstwo tego w iternecie. Nie jestem do końca
pewien ale krętek wywołujacy chorobe jest podobny do kiły wiec
prawdopodobnie może powodować podobne skutki w organizmie . Odsyłam do
fachowych publikacji. Chorobe ciezko zaleczyc . chyba że trafi sie na
odpowiedni antybiotyk który najlepiej zadziała u danej osoby. jA
leczylem sie różnymi prze okres kilku - chyba 5 - lat i jeden
antybiotyk doustny dał szybkie i wymierne efekty - zmniejszenie sie
przeciwciał.
a tak apropo's : czy ktos mioże mi powiedzieć jak bardzo moga róznić
się wyniki z róznych laboratoriów? jaki to jest rząd wielkosci bo moze
niepotrzebnie sie cieszę i trzeba jednak skorzystac ze szpitala bo
wyniki nie są porównywalne? ;-)
C.R.E.E.D.