Re: Urlop dodatkowy

From: "scorpio" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Urlop dodatkowy
Date: Sat, 13 Feb 2010 12:04:33 +0100

Zdaje się, że mamy do czynienia z pseudokadrowcem, który zarabia na
życie doradztwem, ciekawe na jak wysokie OC sią Pan ubezpieczył, ja
też zarabiam na życie ale nie od wszystkich biorę pieniądze.
pozdrawiam i życzę zdrowia

Ja tez zycze zdrowia. Sparwa OC jest sprawa indywidualna, tez nie wiem jaka
Pan ma :) Zainteresowanym powinno zalezec.
I to jest rownoczesne z tym gdybym wille dal remontowac.
Ja tez nie od wszystkich biore pieniadze, niech pan wezmie za przyklad
udzieleniae sie na forum a ze biora moje komenty za debilne to juz ich
sprawa - chyba Pan wie co to jest netyketa.

Ja Pana niczym nie zwalem, a Pan mnie Pseudokadrowcem - i niech Pan wie ze
net nie jest anonimowy, gdybym chcial pozwalbym Pana ale w takie duperele
nie bawie sie to jeszcze nie Ameryka.