Urządzenie do gotowania na parze

21. Data: 2017-07-24 14:19:44

Temat: Re: Urządzenie do gotowania na parze
Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję. Brzmi zachęcająco. )) Spróbuję.

On 24.07.2017 14:10, i...@g...pl wrote:

> Pulpeciki z mięs wszelakich - bardzo dobre, bardzo delikatne, dietetyczne. Parować
30 minut. Można do nich sosy wymyślać różne, podług gustu.

> Pierś kurzęca lekko rozbita młotkiem do mięsa - opanierowana w ulubionych grubiej
mielonych przyprawach. Parować 20 minut. Sosy j.w. albo saute (masełko na wierzch).

22. Data: 2017-07-28 00:56:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote:

> [...]
wierzch).

> Warzywa na sałatkę jarzynową domową - smak bez porównania lepszy.

Warzywa na jarzynkę do obiadu - szczególnie fasolka szparagowa i szparagi
świetnie smakują i nie są nasiąknięte woda. W wodzie ich już nie gotuję
absolutnie.

Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!
Jak zrobić perfekcyjną jajecznicę ?