Re: Usenetowe okopywanie się na pozycjach

From: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Usenetowe okopywanie się na pozycjach
Date: Fri, 10 Jan 2003 12:24:31 +0100
Sender: a...@p...onet.pl@cmc-182.man.polbox.pl

On Fri, 10 Jan 2003 00:57:02 +0100, "Slawek [am-pm]"
<sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> wrote:

>Przyznam się na koniec, że tak jak niektórzy inni odpowiadający
>na Twoje pytanie zastanawiałem się, co "tak naprawdę" masz
>na myśli. Zrobiłem przegląd różnych dyskusji prowadzonych
>na grupie - tych bardziej hałaśliwych i tych, w których brałeś
>udział. Znamienne, jak bardzo ludzie biorą niewinne (???)
>pytania do siebie. ;-)

:-)
Wbrew wszelkim podejrzeniom pytania, które zadałem były naprawdę
niewinne. Nie chodziło mi o żadną prowokację, interesują mnie po
prostu stanowiska Grupowiczów w tej kwestii. Poza tym uważam, że już
samo wyartykułowanie problemu może przynieść pewne korzyści. :-)

Nie wykluczam, że może nawet sam "okopywałem się" tam, gdzie nie
należało tego robić. Aczkolwiek bezpośrednią inspiracją była dla mnie
dyskusja, w której nie brałem udziału. Jedna z uczestniczących w niej
osób MZ poniosła całkowitą "klęskę" na samym początku (i - jak sądzę -
była tego świadoma). Mimo to, dyskusja była kontynuowana "w okopach".
Ale nie chodzi mi o odwoływanie się do konkretnych przypadków, tylko o
sam problem.

Amnesiac