Re: Ustawienia Hellingera

Data: 2017-05-14 23:05:43
Temat: Re: Ustawienia Hellingera
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

W dniu 2017-05-14 o 20:28, Chiron pisze:

> [...]
> gdzieś ze 40% ma pewność istnienia świata duchowego- pewność, którą im
> daje ich osobiste doświadczenie. Często jednak- publicznie- nie
> deklarują tego.I to (jak wspomniałem) mogło by skończyć wywód- gdyby
> rzeczywiście Twój opierał się na prawidłowym rozumowaniu. Ty natomiast
> :
> - uznałeś, że widzący rzeczywistość duchową są niewielkim marginesem
> - dalej gładko przeszedłeś od tego założenia do tezy, że fałszywie
> przedstawiłem problem, bo to wszyscy oprócz mnie drwią sobie wyłacznie
> ze mnie- bo tylko ja widzę świat duchowy.

Dobra. Duchy które widujesz są w spodniach, marynarkach ? A może gołe ?
Rzuć jakieś szczegóły świadczące o tym że widujesz tan świat duchowy.
Przypominam, że mowa o widzeniu - czyli percepcją przy pomocy oka, a nie
jakimś tam przekonaniu wynikającym z np. cegłowki spadniętej 20cm od łba
- musi anioł stróż ochronił.

> Czyli z założenia (nie wnikając nawet, czy prawdziwego czy też nie)
> wysnuwasz fałszywe tezy, że wszyscy nabiają się wyłącznie ze mnie.

Nie. Kwestia że wyłącznie z Ciebie - to był skrót myślowy, pisałem też o
innych, ale z czystego lenistwa nie chce mi się za każdym razem tego
wymieniać.

> Zauważ, że ja pisałem o tym, że czasem zdarzy się wśród niewidomych
> taki, który nabija się z widzących, a Ty przyznałeś, że tych widzących
> jest więcej niż jeden.

To już wyżej wyjaśniłem.

> Kolejne założenie, które przyjąłeś- to takie, że jeśli nie mam pretensji
> do kogoś, kto drwi sobie ze mnie- to jestem cyborg i psychopata. No cóż-
> pretensje można mieć, ale do siebie. Do kogoś? To raczej dowodzi braku
> odpowiedzialności. Przecież Kviat jest jaki jest. Mieć do niego o to
> pretensje?! To naprawdę brak odpowiedzialności

No to pozostaje trzecia opcja. Nie wierzysz w to co sam mówisz to i
szyderstwa z "Ciebie takiego" nie robią na Tobie wrażenia, gdyż w
gruncie rzeczy nie jesteś "Tobą takim" a to co mówisz to jedynie gadka
szmatka. Potraktuj to jako hipotezę nie diagnozę :)

> bardzo serdecznie Cię pozdrawiam
>
> Chiron

Dębska