Re: Uszczelnienie wędzarni.

Data: 2015-01-24 20:19:40
Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
Od: k...@g...com

W dniu sobota, 24 stycznia 2015 18:53:16 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <k...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Co to za produkt kupiłeś? Jaki producent/model? Ile zapłaciłeś?
> Jest to gdzies online? Może podałbyś linka?

> Pamiętasz może szczegóły jakieś co to był za program w TV?
> Albo jakie składniki toksyczne mierzyli w tych wędzonkach?
Jak siedzisz w USA `to Bradley. Dostępny również w Polsce. Moja to samoróbka. Jak byś
chciał sam zrobić to widziałem na allegro kompletne dymogeneratory do amatorskich
wędzarni. Kompletne elektryczne wędzarnie dla amatorów tez tam są. Charakteryzują się
tym ze do uzyskania właściwych temperatur w szafce używa się ciepła z grzałek
elektrycznych a nie ze spalonego drewna. Dzięki temu dymogenerator wytwarza zimny dym
bez toksycznych związków chemicznych. Nie pamiętam dokładnie czego szukali w tym
programie ale pamiętam że wszystkie krytyczne parametry ilościowe toksycznych
składników były bardzo przekroczone. Ten co badał i odpowiadał na pytania
dziennikarza stwierdził że pomimo tego że wędzonki ładnie pachną i niektóre bardzo
ładnie wyglądają to on by żadnej nie zjadł jak zobaczył co zawierają. Z programu
wynikało że próba odżywiania się tylko własnoręcznie zrobionymi trującymi wędzonkami
musi się skończyć źle. Ale stwierdzili również że okazjonalne dwa trzy razy do roku
jedzenie w niewielkich ilościach takich toksycznych wynalazków nie powinno mieć
jakiegoś strasznego skutku. Prosili żeby dzieciom nie dawać do jedzenia takich
domowych wędzonek.