Re: Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.

Data: 2018-01-28 12:49:29
Temat: Re: Utrata dziewictwa jako gwałt konieczny.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 28.01.2018 o 12:38, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ale miłym chłoptasiem, do którego jest gwarancja, że nie rozczaruje
> dziewcząt. Gdybym miał córę, to bym wolał, żeby straciła dziewictwo
> z kimś, kto zapewni, że nie będzie to przykre doświadczenie. Podobny
> figlarz styka.

Nie sprowadzaj Jakubie wychowania seksualnego do inicjacji seksualnej.
Tutaj chodzi o cały okres wychowania w jawności, otwartości i
poszanowaniu praw dziecka do wiedzy. A dziewczyna, która przez całe
swoje życie była wychowywana w zakazie (a więc w przemocy) została już
wystarczająco trwale ukształtowana przez matkę by stać się zwyczajną
uśpioną modliszką. I inicjacja przy pomocy zawodowego defloratora
niczego specjalnie już nie zmieni, tym bardziej, że skoro on sam jest
zwyczajna męską prostytutką to jego celem będzie wyłącznie sprostanie
zadaniu, które ona przed nim postawiła, czyli dobrze ją... zerżnąć.
Żadnych wyższych celów ani uczuć, zwyczajny zwierzęcy seks. A i tak
wykorzystanym będzie ostatecznie facet.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net