Powitanie

1. Data: 2001-10-29 22:15:57

Temat: Powitanie
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!!!

Chciałam powitać całą przesympatyczną grupę. Mam na imę Jola i mieszkam w
stołeczno- królewskim prastarym grodzie. Zanim trafiłam do Waszej grupy to
wiele o niej słyszałam, oczywiście same superlatywy. O wkupnym muszę dobrze
pomyśleć, tyle już u Was super przepisów, że nie chciałabym się powtarzać.
Będzie parę dni wolnego to poszperam w przepisach rodzinnych.Mam nadzieję,że
przyjmieci mnie niebożę do swojego grona, bo pojeść lubi cała moja rodzinka.
Pozdrawiam
Ramzes

1. Data: 2001-10-30 22:40:14

Temat: Re: Powitanie
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Hej!!!
>
> Chciałam powitać całą przesympatyczną grupę. Mam na imę Jola i mieszkam w
> stołeczno- królewskim prastarym grodzie.

Hejeczka;-)))))

Witamy serdecznie;-))) I myśl, myśl nad wkupnym, bez tego się nie
obejdzie;-)))

Serdecznie pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-10-31 07:57:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

witaj!
A GDZIE Ty o nas slyszalas?

Krysia

> [...]
>przyjmieci mnie niebożę do swojego grona, bo pojeść lubi cała moja rodzinka.

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-31 08:15:07

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
:
: Użytkownik "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> napisał w wiadomości
: news:9rn8uc$bc4$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
: > Hej!!!
: >
: > Chciałam powitać całą przesympatyczną grupę. Mam na imę Jola i mieszkam w
: > stołeczno- królewskim prastarym grodzie.
(ciach
: Witamy serdecznie;-))) I myśl, myśl nad wkupnym, bez tego się nie
: obejdzie;-)))
:
Witaj
Nie bede wybredna. Wkupne danie moze byc: latwe, szybkie, tanie, smaczne! ;o)))

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-31 09:00:19

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjmieci mnie niebożę do swojego grona, bo pojeść lubi cała moja rodzinka.

pozdrawiam z innego, nie tak prastarego, acz królewskiego, cesarskiego i
wciąż stołecznego grodu.

Waldek

1. Data: 2001-10-31 09:50:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nie bede wybredna. Wkupne danie moze byc: latwe, szybkie, tanie, smaczne! ;o)))
>
>pozdr. Wilma

ZZa Slupa?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-31 10:35:56

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:raivtt4fvpcgl74hur83j4u6radcaaeut3@4ax.com...
:
[...]

hehehe .... no nie... za latwo by bylo. ZZa Slupa to moga tylko "starsi"
grupowicze. "Pampersy" obowiazkowo - jak ksiazka pisze! ;o)
pozdr.Wilma

1. Data: 2001-10-31 17:08:26

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Oct 2001 07:57:55 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>witaj!
>A GDZIE Ty o nas slyszalas?
>
>Krysia

Ona ma wtyczki....;-)))))))
Art.

1. Data: 2001-10-31 17:37:42

Temat: Odp: Powitanie
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:9...@4...com..
.
> witaj!
> A GDZIE Ty o nas slyszalas?
>
> Krysia

Szanowna Krysiu - niewatpliwie starannie zapakowana

Moja przezacna latorosl piala peany o Was( to Kaliope), odziedziczyla w
genach zamilowanie do dobrego jedzonka. Najpierw Was tylko podgladalam, az
sie odwazylam napisac.Wymagalo to ode mnie duzego heroizmu, ale co sie nie
robi dla rozkoszy podniebienia.Wlasnie mlody przytargal moja ulubiona
czekolade, ide schowac siedo kacika, bo inaczej bede miala do niej
wspólników.Dzisiaj mam lekko obnizony nastrój i musze zezrec sama,
koniecznie potrzebuje magnezu.
Pozdrawiam
Ramzes

1. Data: 2001-10-31 17:42:15

Temat: Re: Odp: Powitanie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>czekolade, ide schowac siedo kacika, bo inaczej bede miala do niej
>wspólników.Dzisiaj mam lekko obnizony nastrój i musze zezrec sama,

Kalio to Twoja Dzidzia! Brawo! Dla Was obu, tu na grupie nie ma
sie czego bac..najwyzej jak rozzloscisz Wladyslawa to trza gonic
za slup raz dwa bo rzuca Larousse Gastronomique, a tak poza tym
to jest spokojnie...to moze ja sama juz pojde za ten slup, bo
niesprawiedliwie obszczekuje W......N.B. Wydaje mi sie, ze
istnieje Antyslupowy Front, ale ja sie nie boje

pozdr
krysia

P.S. Wkupne , wesze, jest smakowite...bardzo lubie brukselke, no
i ma elementy Zaslupia.
K.T. - starannie opakowana

Fartuch?
Skrzydełka