Re: Vilcacora i dieta optymalna

From: "Jacek" <o...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Vilcacora i dieta optymalna
Date: Fri, 14 Apr 2000 11:29:31 GMT

"Piotr Zielinski" <p...@a...gda.pl> wrote in message
news:001001bfa54d$211ee180$d9421399@zielinski.amg.gd
a.pl...

> Sluchaj Leszku, cos ci sie pomieszalo w glowie. Nam, lekarzom, nie wolno
> wprowadzac niesprawdzonych metod leczenia lub postepowania dietetycznego.
> Tym bardziej nie wolno nam stosowac diety, ktora jest najprawdopodobniej
> szkodliwa.

Skąd to prawdopodobieństwo?
widziałeś wyniki badań DO?
Bo ja nie. Ja mam tylko swoje samopoczucie które jest lepsze.

> Brak dowodow na skutecznosc diety optymalnej, a sa dowody na
> szkodliwosc diety wysokotluszczowej.
Ale nie niskowęglowodanowej. Jasne ze wysokotłuszczowa razem z
wysokowęglowodanową stanowią mieszankę wybuchową.

> Gdyby udowodniono wychwalane przez ciebie zalety diety optymalnej, od razu
> stalaby sie powszechnie zalecana przez lekarzy na calym swiecie.

To dlaczego nikt tego nie chce przebadać?
Te badania które dotychczas przeprowadzono, nie pokazały niekożystnego
działania DO.
Ale dalej ich nie kontynuowano.
teraz Amerykanie zaczynają badać diete Atkinsa
http://www.atkinscenter.com/news.asp (odpowiednik Kwaśniewskiego, w USA)
I po 4 miesiącach efekty są kożystne!
Niebawem, jeśli Pepsico ani Marsfood tego nie zablokują dowiecie się że to
jest zdrowe!
Niestety zza oceanu, ale cóż. Lepsze to niż nic.
Natomiast MY optymalni, znając odpowiedź na pytanie czy to jest zdrowe,
będziemy ją reklamować przeciwko stanowisku profesorów, którzy mają klapy na
oczach i do niczego już się nie nadają, poza odesłaniem na niezasłużone
emerytury.

Jacek