Re: [W sprawach org.] Pewien pomysł.

Data: 2007-01-22 08:10:38
Temat: Re: [W sprawach org.] Pewien pomysł.
Od: panta_rei <j...@c...znajdzie>

Świadomie, albo i nie Konrad Kosmowski napisał(a):

> No widzisz - czyli wychodzi na to, że każdy konsekwentnie wrzuca ich do
> filtra, każdy ma plus minus podobnego filtra i każdy robi to na swoja
> rękę, ma lepiej bądź gorzej. Jakby każdy robi podobną robotę. A ja mówię
> o tym, aby tak się podzielić tymi filtrami, wtedy jest mniej roboty
> (również dla mnie).

Zupełnie bez sensu! Każdy robi ze swoim filtrem to na co ma ochotę!
Poza tym niech Ci się nie wydaje, że ktokolwiek zmieni czytnik żeby w
takim czymś brać udział :)
Reguły filtrowania też nie są identyczne...

% Panslavista
Score:: -9999
From: Panslavista
From: Multisenior
From: prawusek
From: jajowiec1
From: ikselka
% Własne
Score:: 1000
From: panta_rei
Subject: \[f?reklama\]

Masz pomysł żeby moje reguły komuś *wcisnąć*?

Nie rozumiem po co w ogóle zawracasz sobie głowę takimi sprawami, zostaw
to ludziom i ich sumieniom ;)

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org