Re: W sprawie moderowania grupy

Date: Fri, 07 Sep 2001 00:05:16 +0200
From: Kaja <f...@f...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: W sprawie moderowania grupy

x...@p...onet.pl napisał(a):

> podaj mi wiec definicje "Polaka" a zobaczymy.

Wiem, że jesteś Polakiem.

> Nie jestem perwien co znaczy
> zajrzalam , bo lista dyskusyjna LEKARZE jest lista zamknieta, wiec nie ma jak
> zagladac, wlaczajac archiwum ,ktore jest niedostepne dla publicznosci.

To nie możesz siedzieć sobie dalej na tej zamkniętej grupie?

> Nie mam tego zamiaru. pl.sci.medycyna.moderated dzialac bedzie rownolegle do
> pl.sci.medycyna i tylko od zamiarow osob chcacych wysylac postingi bedzie
> zalezalo to gdzie one sie znajda.

No, chyba, że tak...Wtedy będziesz sobie dyskutował tylko z
lekarzami....więc
wpuść ich od razu na tą swoją stronę kanadyjską.
Mnie odpowiada grupa pl.sci.medycyna, bo to jest grupa dyskusyjna dla
ludzi i
lubię sobie poczytać o babcinych metodach, a nawet o d* maryni, czy
marynia.

> Sadzac po prywatnej korespodencji, docierajacej do mnie, istnieje wcale spore
> zainteresowanie taka grupa "na poziomie" intelektualnym i fachowym".

Po co się fatygować....Wpuść naszych Polskich lekarzy na swoją
stronę....Zobaczysz, że będą woleli udzielać porad "normalnym
śmiertelnikom" niż
radzić się Ciebie.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Myśli są wolne od cła; myśl jest swobodna*