[WRC] Dobre mięcho

1. Data: 2003-08-26 10:26:49

Temat: [WRC] Dobre mięcho
Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam..
Rozpetala sie mala burza po moim pytaniu w innym watku, a odpowiedzi nie
dostalam ;))))

Wiec pytam raz jeszcze i uprzejmie prosze Wroclawianki o odpowiedz.
Chodzi mi o to miesko u panow ktorzy sprzedaja gdzies na Patsiej.
W zyciu tam nie bylam, domyslam sie ze to duzy targ i wybieram sie stad
pytanie jak tych sympatycznych panow z mam nadzieje pysznym mieskiem
znalezc??
Mieszkam tu od roku, przemieszczalam sie kilkakrotnie i osiadlam przed 3
miesiacami na bezmiesnym Muchomorze....
To znaczy z jedym malo rozwojowym miesnym..
A ja wybitnie miesozerna jestem i dlatego pojade gdzies gdzie mozna
cielecinke swieza dostac.......

Pomozcie bo ja tu schne czytajac o cielecince na masle.......
;)))
Pozdrawiam serdecznie
Barbara(BaM)

1. Data: 2003-08-26 11:28:34

Temat: Re: [WRC] Dobre mięcho
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaM" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> Pomozcie bo ja tu schne czytajac o cielecince na masle.......

Cielęcinka jest do nabycia w Tesco. No, chyba, że masz uraz do hipermarketów
:)

BTW- tez jestem z Muchoboru :)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Posiadanie dzieci nie czyni z nas jeszcze rodziców,
podobnie jak nie stajemy się pianistami,

1. Data: 2003-08-26 11:39:57

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec pytam raz jeszcze i uprzejmie prosze Wroclawianki o odpowiedz.
> Chodzi mi o to miesko u panow ktorzy sprzedaja gdzies na Patsiej.
> W zyciu tam nie bylam, domyslam sie ze to duzy targ

Targ jest mały, można go obejść w ciągu 5 no góra 10 min

> [...]
> cielecinke swieza dostac.......
>
> Pomozcie bo ja tu schne czytajac o cielecince na masle.......

Dojechac można wszystkim co do pl. Staszica jeździ, z Muchoboru najlepiej do
autobusu 142, a nim już na miejsce.

Pozdrawiam
E.

1. Data: 2003-08-26 11:45:26

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> Cielęcinka jest do nabycia w Tesco. No, chyba, że masz uraz do hipermarketów
> :)

blagam, tylko nie mieso z hipermarketow, nie czytaliscie (slyszeliscie)
co to jest za mieso, mi utkwil w pamieci reportaz z "gw" w ktorym pisano
m.in. o trzecim zyciu kurczaka (brzydki nalot usuwa sie woda z ludwikiem)
zwroc tez uwage, ze czerwone mieso nigdzie nie jest tak czerwone jak w
hipermarketach, w najlepszym razie dodaja do niego barwnik, w najgorszym
- podaja zwierzeciu trutke przed smiercia, dzieki ktorej pekaja naczynia
krwionosne i mieso ma taki piekny krwisto-czerwony kolor

bleeee
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-26 12:01:23

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

w najlepszym razie dodaja do niego barwnik, w najgorszym
> - podaja zwierzeciu trutke przed smiercia, dzieki ktorej pekaja naczynia
> krwionosne i mieso ma taki piekny krwisto-czerwony kolor

Nie popadajmy w przesadę. To nie żaden barwnik - po prostu odpowiednie
oświetlenie.
BTW- po ulicy chodzisz w masce, bo boisz się spalin? ;)
W obecnej chwili wszędzie są takie ilości chemii i czynników
chorobotwórczych, że nie sądzę, by jedzenie mięsa kupowanego "u chłopa"
miało Cię przed czymkolwiek uchronić.
Sama staram się ograniczyć ilość barwników i konserwantów w jedzeniu, ale
stwierdzenie, że hipermarkety barwią mięso jest po prostu śmieszne.
A "mycie kurczaków w Ludwiku" zdarza się wszędzie i nie jest to domena
hipermarketów.
Jeśli miałabym wybierać między mięsem kupowanym w hipermarkecie i na targu,
wybrałabym to pierwsze. Widziałam parę razy, jak wygląda traktowanie mięsa w
małych, nagrzanych latem maksymalnie kioskach czy budkach, 2 x 2 metry,
gdzie mięso leży po prostu na tacach leżących na podłodze (!!!), a pani
sprzedawczyni chodzi obok w brudnych butach. Nie mówiąc już o tych muchach,
które tam łażą.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://www.misiczka.com

1. Data: 2003-08-26 12:10:02

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "BaM" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> Cielęcinka jest do nabycia w Tesco. No, chyba, że masz uraz do
> [...]

O...
Tak wlasnie czesto ide sobie ulica i mysle ze pewnie mijam ludzi znanym z
sieci a o tym nie wiem ;)))
Ale z hipermaketku nie chce mieska..
Ona nie pachnie mieskiem...
I jest jakies takie potem w potrawie tez nie za bardzo...
A ja na miesko pies jestem i wyczuwam...
Wiec chcialam taki sprawdzony adres gdzie byloby swize..
I bez zbednych dodatkow....

Pozdrawiam serdecznie
Barbara(BaM)

1. Data: 2003-08-26 12:11:10

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elen" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Targ jest mały, można go obejść w ciągu 5 no góra 10 min

> Dojechac można wszystkim co do pl. Staszica jeździ, z Muchoboru najlepiej
> [...]

Dzięki, wielkie..
Juz wiem jak dojechac...

Pozdrawiam
Barbara(BaM)

1. Data: 2003-08-26 12:26:52

Od: "Robert Steward" <o...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaM" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> Wiec pytam raz jeszcze i uprzejmie prosze Wroclawianki o odpowiedz.
> Chodzi mi o to miesko u panow ktorzy sprzedaja gdzies na Patsiej.
ciach
> A ja wybitnie miesozerna jestem i dlatego pojade gdzies gdzie mozna
> cielecinke swieza dostac.......
>
> Pomozcie bo ja tu schne czytajac o cielecince na masle.......
> ;)))

polecam sklep firmowy POLESIE przy ul. Jedności Narodowej
(niedaleko Ołbińskiej), panów za ladą raczej nie uwidzisz,
obsługują tu miłe & atrakcyjne panie

pozdro
mięsożerny i lodożerny Robert Steward

1. Data: 2003-08-26 12:32:00

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O...
> Tak wlasnie czesto ide sobie ulica i mysle ze pewnie mijam ludzi
znanym z
> sieci a o tym nie wiem ;)))

To przejrzyj sobie galerie zdjęć na stronie pl.regionalne.wroclaw i
kuchni yahoo. Galerie też ma poznańska grupa regionalna.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-26 12:43:36

Od: "Eugeniusz Dębski" <e...@i...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl
> [...]
> Chodzi mi o to miesko u panow ktorzy sprzedaja gdzies na Patsiej.
> W zyciu tam nie bylam, domyslam sie ze to duzy targ i wybieram sie stad

Hej!

co prawda pytałaś tylko Wrocławianki, a ja z innej pełci, ale niech tam...
Hala Targowa?

Namaste!
--
EuGeniusz Dębski

www.debski.art.pl
www.fahrenheit.eisp

koktajle z lodem - re
Poradzcie mi
Do Magdalena Bassett-c.d. przepisow prosze
re: koktajl z lodem
[ot] problem z siecią?