Re: Wątek.

From: vonBraun <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wątek.
Date: Tue, 28 Sep 2010 20:46:13 +0200
<4c9f824b$0$27041$65785112@news.neostrada.pl> <i7nvtl$941$1@news.onet.pl>
<i7o0gm$bb6$1@news.onet.pl> <m8sr56inlmrc$.ymcjsxhcgvw9$.dlg@40tude.net>
<i7od49$h5l$1@news.onet.pl> <en617ke642y8$.qgcwqcysv9re.dlg@40tude.net>
<i7oe5j$5du$4@node2.news.atman.pl>
<f4krw6kr7k7d.zhsdbjm874lp$.dlg@40tude.net>
<i7q4vi$n2s$1@inews.gazeta.pl> <i7q763$v10$1@news.onet.pl>
<c...@x...googlegroups.com>
<i7qsig$3jo$1@news.onet.pl> <i7qu2j$ams$2@node1.news.atman.pl>
<i7quuc$bg3$1@news.onet.pl> <i7qved$ams$6@node1.news.atman.pl>
<4ca103b1$0$27038$65785112@news.neostrada.pl>
<i7r0qv$3ra$1@inews.gazeta.pl>
<4ca10b21$0$22801$65785112@news.neostrada.pl>
<i7r89l$ojg$1@inews.gazeta.pl>
<4ca20017$0$21007$65785112@news.neostrada.pl>
<i7t42f$n86$1@inews.gazeta.pl>
<4ca22787$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>

pat&ks wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja jestem konserwa - dla mnie rodzina
> to jednak pewna wartość .
> Teraz widze , że nieświadomie założyłem , że dla
> Ciebie też - mój błąd.
Jak to... znaczy, że rodzina... to nie ma dla mnie wartości???? Zamiast
jednej dobrej rodziny powstały w podanym przeze mnie przykładzie aż dwie
i to bardzo dobre!!! Nie cieszysz się???

A na poważnie - taką wartością nieco wyższą byłoby chyba szczęście
dwojga ludzi.

> ..

> oj tego nikt nie twierdził
Fakt :-)

> - ja tylko
> o Twojej , hipotetycznej , dodatkowej motywacji
> w tej wypowiedzi :))))
Wiesz przecież, ze robisz "u mnie" za Dżetologa. Proponuję abyś się z
tym pogodził :-))))

> nie da się inaczej - to grupa dyskusyjna :)))

> nie - ten podział jest chyba od dawna
> (ale nie chce go oceniać ) - ta sytuacja
> tylko go uwypukliła
Przecież widzę, że istniał od dawna - o ile dośc dobrze rozumiem jedną
stronę, to jednak mój "wzrok nie sięga" w naturę sojuszu tej drugiej
strony, w tym sensie, że intuicyjnie mogę wprawdzie w najbardziej
typowych sytuacjach przewidzieć co będzie, ale "nie wiem" dlaczego.
Pozostaję więc z garścią średnodostępnych emocji i próbuję coś wykombinowac.

Sądzę, że przedwstępna obróbka rzeczywistości leży u podłoża tej
"wspólnoty dusz" i niestety - może to oznaczać okresloną INTENCJĘ
modelującą na to kopyto obrazek rzeczywistości. Wynika to właśnie z
założenia, że spostrzeganie to nie tylko down->top ale i TOP->DOWN

pozdrawiam
vonBraun