Re: Wąż rozciągliwy elastyczny x-hose

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
Subject: Re: Wąż rozciągliwy elastyczny x-hose
Date: 07 Jun 2020 21:26:44 GMT

Jest Sun, 7 Jun 2020 06:17:24 -0700 (PDT), k...@g...com
pisze:
> Czy wąż opisywany:
> rozciągliwy / elastyczny / x-hose
> wydłużający się po napelnieniu wodą trzykrotnie
> jest cokolwiek wart?

Zależy jaki. Miałem drzewiej taki zwykły, najtańszy zielony. Nie
wytrzymał do końca sezonu. Na skutek podszeptów znajomych zakupiłem taki
bardziej ,,premium", bardzo zbliżony do tego:
https://allegro.pl/oferta/waz-ogrodowy-rozciagliwy-5
m-20m-mocny-pistolet-9347393769

W skrócie: uwielbiam go. Zalety:
- lekki, poręczny, łatwo go przenosić,
- deklarowana długość w obu zakresach jest +/- zgodna z prawdą
(zastrzeżenie niżej), toteż w staniu spoczynku można go wcisnąć
wszędzie,
- nie plącze się po napełnieniu (no, prawie).

Wady:
- jednak jest bardziej delikatny: trzeba trochę na niego uważać, nie
zostawiać na słońcu, pilnować, żeby nie tarł o ostre krawędzie, nie dawać
do zabawy kotom etc.,
- fajnie jest jak z małego zaskrońca robi się olbrzym, ale musi być
odpowiednie do tego ciśnienie; latem w obliczu przejściowych problemów
na odcinku zaopatrzenia w wodę, jego twardość (a co za tym idzie
i rozmiar) przestaje imponować,
- słabo współpracuje ze zraszaczami, gdyż odpowiedni zasięg trzeba
ustawiać na raty, niejednokrotnie będąc przy tym zroszonym.

> Tzn.czy prawdą są opisy i wytrzyma jeden sezon w ogrodzie?
> Warto kupić? Czy to bardziej marketing i badziew nie wart nawet 20 zł? Wytrzyma 3-4
mce?

Ten mój opitala już drugi sezon i wygląda tak samo, jak w pierwszym.
I chodzi o to, żeby minusy nie przysłoniły plusów. Mam węże klasyczne,
ale po ten sięgam najczyściej. Nie muszę z tym gadem walczyć.

k.