Re: Wąż rozciągliwy elastyczny x-hose

Data: 2020-06-08 10:27:26
Temat: Re: Wąż rozciągliwy elastyczny x-hose
Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

pisze:
> [...]

[ ... ]

> Nie wyobrażam sobie sprzątania węża po każdym podlewaniu (ze względu na
> słońce) i uważania z nim na twarde przedmioty. Mam dużo upraw warzywnych
> plus kwiaty. Wąż (a właściwie wężw) rozwijam wiosną i zwijam przed zimą.
> Jeśli ktoś ma tylko trawnik do podlania raz na miesiąc, to dla niego taki
> wąż pewnie się sprawdzi.

Zaraz. Jeżeli ktoś pyta o wąż składany, to dlatego, że ma potrzebę jego
składania. I w takim przypadku (IMO) taki harmonijkowiec sprawdza się
lepiej, niż np. zwijany wąż tradycyjny.

Jeśli wszak potrzeby składania/zwijania nie ma, to dwie pierwsze
wymienione przeze mnie zalety tracą, co oczywiste, na znaczeniu. Mimo to
i tak podlewanie nim jest przyjemniejsze: jest dużo lżejszy od
porządnego, sztywnego węża tradycyjnego.

k.