Re: Wędlinki :-/

Data: 2011-11-07 23:39:17
Temat: Re: Wędlinki :-/
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 8 Nov 2011 00:35:07 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
roby-z-misem/1590-boczek-konserwowy-smarowny

trukcja-szynkowara/1315-szynkowar-jakiego-jeszcze-ni
e-bylo

trukcja-szynkowara/1255-nie-masz-szynkowara-zastap-g
o-oslonka-barierowa

trukcja-szynkowara/1544-najtanszy-szynkowar-dla-kazd
ego-pomyslu-strasznego

> W tym garnku ten boczek przecież się spiętrzy i porozdziela podczas
> gotowania... Tak niczym nie obciążać i gotować?
> Dzięki za przepis. Brakuje mi w nim czosnku, ja sobie boczku
> nieczosnkowanego nie wyobrażam, wiec jeśli ten przepis wykorzystam, to na
> czosnkowo, i na ostropaprykowo (tzn cayenne) do diabelskiej czerwoności :-)
> Vegeta - moze być, bo nie stosuję jej zbyt wiele i tak. Może więc być
> ciekawie.
>
> No i jednak szynkowar... Garnek to chyba nie to, nie to :-)

A, sorry - pomysł z garnkiem do szparagów (pierwszy link) jest super!