Weganka, brązowa medalistka z Rio

21. Data: 2016-08-24 22:57:42

Temat: Re: Weganka, brązowa medalistka z Rio
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-23 o 01:34, Se Zwo pisze:
> rodukty proteinowe
>
> ...z groszku zielonego, z ryzu brazowego, z konopii,
> z alfalfa, z soi, spirulina czyli proteina z algea-
> glonow, wodorostow, morszczynow, ...z korzenia Maca,
> z ryzu, wiele wiele innych.
>
> Korzystajac z takich preparatow mozna zapewnic
> organizmowi nalezyte odzywienie i osiagac wyniki
> w sporcie, nawet wyczynowym.
>
> Nie mniej dalej jest to imponujace!
Dobre to jest?
Pewnie drogie na dodatek.

Mojej koleżanki syn ma mniej więcej 190 cm. wzrostu, pięknie jest
zbudowany, Nie wysila się ze sportem. Jak był mały to ojciec prowadzał
go na judo. Ojciec w tamtych czasach zarządzil, że będą jedli jak
wegentarianie, no i tak sobie jedli. Jak synek studiował to trochę
dorabiał sobie w klubie studenckim jako ochroniarz. On taki cichutki,
spokojny, grzeczny.
Nie wiem teraz jak jedzą, bo koleżanka "fruwa" po trzech mieszkaniach:
męża, córki i syna, więc mało jest w swoim mieszkaniu.

--
animka

22. Data: 2016-08-24 23:03:40

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mają ze starych zapasów, czy gdzieś daje się kupić?

Weź poszukaj sobie dzisiejszego artykułu, że wycofują ze sklepów,
supermarketów produkty z Morlim i jeszcze paru innych, bo przedawkowane
antybiotykiem doxycylina bodajże. Widocznie dlatego takiego świństwa nie
mogłam jeść i nie kupowalam. Wolę już chleb z samym maslem.

--
animka

23. Data: 2016-08-24 23:06:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-23 o 03:06, Ikselka pisze:
> Nie mówię, że nie jest możliwa, tyle że to są wyjątki. A wyjątki
> potwierdzają regułę, o której mówię. Czyli - tzw. odżywki to zło, kiedy
> traktuje się je jako drogę na skróty. W dodatku dostępną obecnie
> powszechnie w sprzedaży jak marchewka.
Co oni sobie robia tą marchewką? :-)

--
animka

24. Data: 2016-08-24 23:10:22

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-23 o 09:14, Se Zwo pisze:
> Na skroty do muskulatury nie tyle odzywkami co anabolocznymi
> farmaceutykami. Zastrzyk czy pigulka anaboliczna na snaiadanie,
> w poludnie 3 hamburgery, czy kilogram sera, pozniej zabojczy
> kilkugodzinny trening, ...wieczorem na dyskotece czy w klubie
> alkohol czy amfetaminy (kokaina jest za droga, a na wykonczenie
> serca przy nadwadze doskonala!). Okazyjnie tez papierosek albo
> lepiej cygaro, tak jak Schwarzenegger na ktoryms z filmow z cygarem,
> czemu wiec nie? W nocy zabojcza dawka seksu bo testosteronu
> robi swoje, partnerka suka no i nalezy udowodnic ze sie jest
> [...]

Schwarzenegger-fajny chłop, z głową na karku. Na pewno nie katuje się.
Za bogaty, żeby jakieś świństwa z puszek jadał. No i trzyma się świetnie.

--
animka

25. Data: 2016-08-24 23:11:47

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-23 o 18:40, Stokrotka pisze:
> Pewnie tak się koksowała, że wątroba nie wytszymywała i musiała
> ograniczyć białko.

Ja się dzisiaj nakoksowałam na kolację 1 jajkiem na twardo i mi brzuch
sporo spuchł.

--
animka

26. Data: 2016-08-24 23:13:30

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-23 o 19:45, Ikselka pisze:

> Z powodu nadmiaru białka to raczej nerki wysiadają, vide dla przykładu
> procesy zakładane przez użytkowników diety Dukana - przebiałkowanie grozi
> przełamaniem nerkowej bariery białkowej, a wtedy pojawia się białko w moczu
> i to oznaka, że nerki do wymiany.
Tak samo przedawkowanie witaminy A. Czytałam gdzieś o tym dzisiaj , na
jakimś portalu.

--
animka

27. Data: 2016-08-24 23:15:15

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-24 o 21:08, Ikselka pisze:
> Od zbyt dużego wysiłku to ponoć obniżają się - co skutkuje różnymi
> perturbacjami w przemieszczaniu się moczu czy coś.
Nerki, czy pęcherz się obniżają?

--
animka

28. Data: 2016-08-24 23:17:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Weź poszukaj sobie dzisiejszego artykułu, że wycofują ze sklepów,

Dopiero teraz?! Ja już wieki nie widziałem. Zresztą Wilczek też
sobie w łeb palnął, czy cóś. To już jest tak zwany czas miniony.

--
Jarek

29. Data: 2016-08-24 23:42:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2016 23:03:40 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
> antybiotykiem doxycylina bodajże. Widocznie dlatego takiego świństwa nie
> mogłam jeść i nie kupowalam. Wolę już chleb z samym maslem.

Albo i bez.
Moje ulubione jedzenie - pajda świeżego chleba i do tego dobra herbata.

30. Data: 2016-08-24 23:42:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2016 23:06:34 +0200, Animka napisał(a):

> Co oni sobie robia tą marchewką? :-)

OMG - to tylko porównanie :-))

Ogórki kiszone na zupę - na zimę.
Ser topiony.
Naboje CO2 16g do wody w Krakowie. Gdzie dostanę?
Roundup!
Chwila oddechu :-)