Weganka, brązowa medalistka z Rio

11. Data: 2016-08-23 01:52:51

Temat: Re: Weganka, brązowa medalistka z Rio
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Sport wyczynowy to takze korzystanie z odzywek,

Zwłaszcza brydż wyczynowy.

Jarek

--
Gra w piki daje wyniki.

12. Data: 2016-08-23 01:54:05

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Po mieso musiałam jechać kawalek drogi autobusem, ale opłacało się.
> Tu koło domu wszystko wyszorowane chyba proszkiem IXI.

Mają ze starych zapasów, czy gdzieś daje się kupić?

Jarek

--
A gdy ją ujrzał taką całą w groszkach,
To mu się zrobiło jak po dobrych proszkach.

13. Data: 2016-08-23 01:54:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Aug 2016 16:34:44 -0700 (PDT), Se Zwo napisał(a):

> Korzystajac z takich preparatow mozna zapewnic
> organizmowi nalezyte odzywienie

Tiaaaa, i chodzą takie brojlery, po czym serce im wysiada, bo nie daje rady
napompować tyle krwi, aby toto utrzymać w formie... Syn znajomych się
szpikował tymi "odżywkami" i nieźle pakował, wyglądał już jak Pudzianowski
- po czym badania serca wypadły mu paskudnie i ojciec kategorycznie wybił
mu z głowy te "dobrodziejstwa". Teraz chłopak wrócił do formy, tj znów
wygląda jak człowiek, a nie jak Predator. I serce znów daje radę, bo
zmniejszył masę mięśniową do normalnej, czyli prawie o 40 procent!
Ilu młodych mężczyzn i chłopców bezkrytycznie i nieświadomie się naraża i
za młodu skończy na cmentarzu - tego nie wie nikt.

14. Data: 2016-08-23 02:02:37

Od: Se Zwo <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

On Monday, August 22, 2016 at 4:54:27 PM UTC-7, Ikselka wrote:

> [...]
> Ilu młodych mężczyzn i chłopców bezkrytycznie i nieświadomie się naraża i
> za młodu skończy na cmentarzu - tego nie wie nikt.

Tyle ze Oktawia to piecioboistka nowoczesna
a nie jakas przesadzona z nadwaga kulturystka.

Nalezyte bezmiesne odzywienie sportowca jest
z uzyciem odzywek mozliwe. Podejrzewam ze zdrowa,
bez nadwagi kulturystyka bezmiesna tez jest
mozliwa.

Basia

15. Data: 2016-08-23 03:06:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Se Zwo <a...@s...net> wrote:

> [...]
>
> Nalezyte bezmiesne odzywienie sportowca jest
> z uzyciem odzywek mozliwe. Podejrzewam ze zdrowa,
> bez nadwagi kulturystyka bezmiesna tez jest

Nie mówię, że nie jest możliwa, tyle że to są wyjątki. A wyjątki
potwierdzają regułę, o której mówię. Czyli - tzw. odżywki to zło, kiedy
traktuje się je jako drogę na skróty. W dodatku dostępną obecnie
powszechnie w sprzedaży jak marchewka. To jest ogromne zagrożenie dla
młodych mężczyzn, którzy chcą szybko osiągnąć tzw wygląd. Wystarczy pójść
do pierwszej lepszej siłowni i popatrzeć, co się tam dzieje. Jeśli się to
skojarzy z mnożeniem się specjalistycznych sklepów z odżywkami, to powstaje
jakże mylne wrażenie, że mamy samych sportowców na ulicach... Tymczasem to
dzieciaki takie jak syn moich znajomych są klientami tych przybytków, a
potem nie dożywają czterdziestki, jeśli nie mają kogoś mądrego, kto się za
nich weźmie zanim będzie za późno.

--
XL

16. Data: 2016-08-23 09:14:10

Od: Se Zwo <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

On Monday, August 22, 2016 at 6:06:43 PM UTC-7, Ikselka wrote:

> [...]
> skojarzy z mnożeniem się specjalistycznych sklepów z odżywkami, to powstaje
> jakże mylne wrażenie, że mamy samych sportowców na ulicach...

Bo to sa zwykli ludzie nagonieni do cwiczen eszechobecnymi
wizerunkami medialnymi napakowanych mezczyzn, roznych Schwarzenegerow
itp.

Na skroty do muskulatury nie tyle odzywkami co anabolocznymi
farmaceutykami. Zastrzyk czy pigulka anaboliczna na snaiadanie,
w poludnie 3 hamburgery, czy kilogram sera, pozniej zabojczy
kilkugodzinny trening, ...wieczorem na dyskotece czy w klubie
alkohol czy amfetaminy (kokaina jest za droga, a na wykonczenie
serca przy nadwadze doskonala!). Okazyjnie tez papierosek albo
lepiej cygaro, tak jak Schwarzenegger na ktoryms z filmow z cygarem,
czemu wiec nie? W nocy zabojcza dawka seksu bo testosteronu
robi swoje, partnerka suka no i nalezy udowodnic ze sie jest
super-mezczyzna.

To nie odzywki, wegetarianizm, czy sam trening, co styl zycia
brak umiaru, dyscypliny jest tym co rujnuje.

Ale czego ludzie nie zrobia dla wizerunku?

Basia

17. Data: 2016-08-23 18:40:23

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie tak się koksowała, że wątroba nie wytszymywała i musiała ograniczyć
białko.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

18. Data: 2016-08-23 19:45:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Aug 2016 18:40:23 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Pewnie tak się koksowała, że wątroba nie wytszymywała i musiała ograniczyć
> białko.

Z powodu nadmiaru białka to raczej nerki wysiadają, vide dla przykładu
procesy zakładane przez użytkowników diety Dukana - przebiałkowanie grozi
przełamaniem nerkowej bariery białkowej, a wtedy pojawia się białko w moczu
i to oznaka, że nerki do wymiany.

19. Data: 2016-08-24 18:40:00

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> procesy zakładane przez użytkowników diety Dukana - przebiałkowanie grozi
> przełamaniem nerkowej bariery białkowej, a wtedy pojawia się białko w

Prawda, nerki też wysiadają od nadmiaru białka , i podobno od zbyt dużego
wysiłku.
Nie pomyślałam o tym, bo pszeciętnemu człowiekowi mały wysiłek fizyczny,
ruszanie poprawia funkcjonowanie nerek.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

20. Data: 2016-08-24 21:08:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2016 18:40:00 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> wysiłku.
> Nie pomyślałam o tym, bo pszeciętnemu człowiekowi mały wysiłek fizyczny,

Od zbyt dużego wysiłku to ponoć obniżają się - co skutkuje różnymi
perturbacjami w przemieszczaniu się moczu czy coś. No ale to można
operacyjnie naprawić, natomiast kiedy nerki nie działają, to mogiła - w
przenośni i dosłownie.

Ogórki kiszone na zupę - na zimę.
Ser topiony.
Naboje CO2 16g do wody w Krakowie. Gdzie dostanę?
Roundup!
Chwila oddechu :-)