Wiadro chemii!.

91. Data: 2013-07-15 17:02:46

Temat: Re: Wiadro chemii!.
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 15 Jul 2013 16:55:01 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> To Ty twierdzisz. Ja twierdzę tylko to, co poprzednio, histeryku. Bo mam
> podstawy.

nie masz. Twoim jedynym argumentem jest Twoje przekonanie.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

92. Data: 2013-07-15 17:31:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jul 2013 15:02:46 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> nie masz. Twoim jedynym argumentem jest Twoje przekonanie.

Mam - moja Teściowa pracowała w PIH, a Teść w wielkich zakladach
spożywczych i tam PILNOWAŁ NORMY POLSKIEJ 333-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

93. Data: 2013-07-15 18:40:14

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 15 Jul 2013 17:31:12 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> Mam - moja Teściowa pracowała w PIH, a Teść w wielkich zakladach
> spożywczych i tam PILNOWAŁ NORMY POLSKIEJ 333-)

no i? ugogólnianie z jednostkowych przypadków

94. Data: 2013-07-15 20:07:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...w sensie konstrukcyjnych rygorów.
> Dziś rządzi chińszczyzna - i rośnie pokolenie halluksowe...

No... za tę np. niejedna dałaby się pokroić:
http://eu.christianlouboutin.com/uk_en/homepage-1/vi
ew-all.html

95. Data: 2013-07-15 20:09:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednorodnej substancji!) jest bardzo ciekawy - od antyzbrylacza począwszy,
> który sypany jest najwyraźniej "jak się sypnie" (widzę to po konsystencji
> np cukru pudru, który raz jest w miarę normalkny choc też nigdy nie
> wilgotnieje..., a innym razem wręcz przy byle ruchu daje tuman w oczy jak
> na obrazie Malczewskiego), na soli kończąc...
>
> Że antyzbrylacz? - ano jest, jest, jak amen w pacierzu, bo dziś cukier zeby
> nie wiem ile stał/leżał w torebce/cukiernicy, nie wilgotnieje ani nie
> skleja się w blok, co kiedyś było normą...

Cholera, mój się zbryla. Oszukali mnie ci oszuści.

96. Data: 2013-07-15 20:18:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jul 2013 20:07:22 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-07-15 16:43, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> No... za tę np. niejedna dałaby się pokroić:
> http://eu.christianlouboutin.com/uk_en/homepage-1/vi
ew-all.html

Potworki. Ty się przyjrzyj, jak ułożona jest pięta w tych potworkach - 45
stopni! Norma Polska wymuszała jednak prawidłowe ułożenie - zbliżone do
poziomu, żeby pięta była podparta na obcasie, a nie zjeżdżała z niego
wciskając palce w wąski czubek buta siłą nacisku równą ciężarowi ciała.

97. Data: 2013-07-15 20:19:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jul 2013 20:09:38 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-07-15 15:33, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Cholera, mój się zbryla. Oszukali mnie ci oszuści.

Cukier kryształ Ci się zbryla? - niemożliwe. Albo masz już taką wilgoć w
domu, ze nawet antyzbrylacz nie podoli.

98. Data: 2013-07-15 20:41:40

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 20:19, Ikselka pisze:

> Cukier kryształ Ci się zbryla? - niemożliwe.

A łyżka na to: niemożliwe.

Albo masz już taką wilgoć w
> domu, ze nawet antyzbrylacz nie podoli.

To już masz diagnozę, po prostu 'taką wilgoć' masz w chacie, jak Ewa
robale w grzybach.

99. Data: 2013-07-15 21:26:52

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-15 16:43, Ikselka pisze:

> ...w sensie konstrukcyjnych rygorów.
> Dziś rządzi chińszczyzna - i rośnie pokolenie halluksowe...

Rośnie pokolenie halluksowe? Może i tak, ale cóż w tym nowego? Po prostu
_kolejne_ pokolenie halluksowe...

Ewa

100. Data: 2013-07-15 21:28:37

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Cukier kryształ Ci się zbryla? - niemożliwe. Albo masz już taką wilgoć w
> domu, ze nawet antyzbrylacz nie podoli.

Qra! Wzywaj speców od osuszania ścian!

Ewa

sos tajski, ale który
Marynata do mięs na grilla
keks bez proszku
ogorki kiszone
Znacie sposób na ręczny makaron "kształtowy" ?