Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Wieki ciemne.

Grupy

Szukaj w grupach

 

Wieki ciemne.

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 89


« poprzedni wątek następny wątek »

31. Data: 2018-07-18 12:03:07

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 lipca 2018 10:26:13 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Ciekawe, czy twórcy Szkoły Frankfurckiej założyli, że ludzie (m.in. Polacy)
> jednak będą się temu opierać. Czyżby małe niedopatrzenie?

Tylko jest pytanie, czy opierają się szczerze, czy tylko dlatego, że steruje
i manipuluje nimi ktoś, komu deklarują podporządkowanie. Czy są aktywistami,
czy tylko pasywistami.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


32. Data: 2018-07-18 12:18:20

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-18 o 09:00, Ilona pisze:

> Juz testuja w warunkach, niemal laboratoryjnych, bo w wyizolowanej
> spolecznosci na wyspie, 'naszczuwanie', jednej mniejszosci na druga.

Kto testuje?

[ciach link do jakiegoś oszłomskiego portalu, który z jakiegoś zdarzenia
wyciąga wnioski z dupy]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


33. Data: 2018-07-18 16:49:37

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.07.2018 um 19:33 schrieb Kviat:
> W dniu 2018-07-17 o 18:03, Silvio Balconetti pisze:
>>
>>>
>>> No i dlatego ludzie z Polski wyjeżdżają do pracy w Europie, bo nie
>>> chcą już harować na swych panów w czarnych sukienkach. Polskie firmy
>>> muszą zatrudniać Ukraińców, bo Polaków im już brakuje. A Ukraińcy też
>>> już się zorientowali gdzie jest lepiej...
>>>
>
>> Pani XL chce was postraszyc
>
> Chcieć to ona może :)
> Jak na razie, to ona jest tą, która się boi. Lewaków, uchodźców,
> homosiów, Żydów, UE, ogni piekielnych... i cholera wie czego jeszcze.
> Żyje w permanentnym strachu.
>
>> i im wiecej zasieje strachu tym lepiej sie bedzie czula.
>
> Wygląda na to, że im bardziej się boi, tym lepiej się czuje :)
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Wracajac to tytulu, okreslenie "dark ages" odnosilo sie do
sredniowiecza, w ktorym rozwoj nauk hamowal dogmatyzm religijny. Dla
innych "wiekami ciemnymi" byl okres od V do X wieku, kiedy z powodu
wojen, przeladowan i pomorow postep wiedzy, nauk i filozofii zatrzymal
sie, stad tez malo zachowalo sie zrodel z tamtych czasow.
--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii apokryficznej)
----------------------------------------------------
-----------------------------------
'Tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to
przecież mniej boli'

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


34. Data: 2018-07-18 22:39:22

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> W dniu środa, 18 lipca 2018 10:26:13 UTC+2 użytkownik XL napisał:
>
>> Ciekawe, czy twórcy Szkoły Frankfurckiej założyli, że ludzie (m.in. Polacy)
>> jednak będą się temu opierać. Czyżby małe niedopatrzenie?
>
> Tylko jest pytanie, czy opierają się szczerze, czy tylko dlatego, że steruje
> i manipuluje nimi ktoś, komu deklarują podporządkowanie. Czy są aktywistami,
> czy tylko pasywistami.
>
>

Jesteś do cna zmanipulowany. Dlatego nie potrafisz uznać wolnego człowieka
w człowieku wierzącym walczącym o swoje wartości.


--
XL

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


35. Data: 2018-07-18 22:54:26

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 lipca 2018 22:39:48 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> > W dniu środa, 18 lipca 2018 10:26:13 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> >
> >> Ciekawe, czy twórcy Szkoły Frankfurckiej założyli, że ludzie (m.in. Polacy)
> >> jednak będą się temu opierać. Czyżby małe niedopatrzenie?
> >
> > Tylko jest pytanie, czy opierają się szczerze, czy tylko dlatego, że steruje
> > i manipuluje nimi ktoś, komu deklarują podporządkowanie. Czy są aktywistami,
> > czy tylko pasywistami.
> >
> >
>
> Jesteś do cna zmanipulowany. Dlatego nie potrafisz uznać wolnego człowieka
> w człowieku wierzącym walczącym o swoje wartości.

Wierzący człowiek walczy o swoje wartości dla siebie i najbliższego otoczenia,
a nie o monopol na wartości.


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


36. Data: 2018-07-18 23:24:10

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-18 16:49, Silvio Balconetti wrote:
> Am 17.07.2018 um 19:33 schrieb Kviat:
>> W dniu 2018-07-17 o 18:03, Silvio Balconetti pisze:
>>>
>>>>
>>>> No i dlatego ludzie z Polski wyjeżdżają do pracy w Europie, bo nie
>>>> chcą już harować na swych panów w czarnych sukienkach. Polskie firmy
>>>> muszą zatrudniać Ukraińców, bo Polaków im już brakuje. A Ukraińcy
>>>> też już się zorientowali gdzie jest lepiej...
>>>>
>>
>>> Pani XL chce was postraszyc
>>
>> Chcieć to ona może :)
>> Jak na razie, to ona jest tą, która się boi. Lewaków, uchodźców,
>> homosiów, Żydów, UE, ogni piekielnych... i cholera wie czego jeszcze.
>> Żyje w permanentnym strachu.
>>
>>> i im wiecej zasieje strachu tym lepiej sie bedzie czula.
>>
>> Wygląda na to, że im bardziej się boi, tym lepiej się czuje :)
>>
>> Pozdrawiam
>> Piotr
>
> Wracajac to tytulu, okreslenie "dark ages" odnosilo sie do
> sredniowiecza, w ktorym rozwoj nauk hamowal dogmatyzm religijny. Dla
> innych "wiekami ciemnymi" byl okres od V do X wieku, kiedy z powodu
> wojen, przeladowan i pomorow postep wiedzy, nauk i filozofii zatrzymal
> sie, stad tez malo zachowalo sie zrodel z tamtych czasow.


Tragicznie malo, prawie wcale.

Istnieje teoria zakladajaca teze, ze wiekow: VII, VIII i IX, w ogole nie
bylo.
ale, to pewnie juz widzials?
https://www.youtube.com/watch?v=aZBc2P0ZROM

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hipoteza_czasu_widmowe
go

--

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


37. Data: 2018-07-18 23:27:03

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-18 11:45, Kviat wrote:
> W dniu 2018-07-18 o 09:25, Ilona pisze:
>>
>> Nie zwracaj uwagi na ozdobniki,
>
> Będę zwracał uwagę na co chcę.
>
>> tylko na meritum
>
> Meritum tego co zamieszczasz, to teorie spiskowe.
>
>> i nie wypierdalaj linkow do ktorych sie odnosisz.
>
> LOL :):) Zabroń mi.
> Nie zamieszczaj głupich i nic nie wartych linków o jakichś szatanach,
> teoriach spiskowych czy innych iluminatach, to nie będę wycinał.
> Wartościowe zostawię.
>> Wlasnie z tego powodu, ze to 'sf' jest obecnie realizowane z
>> najdrobniejszymi szczegolami widac wyraznie, ze to nie jest jeszcze
>> jedna teoria spiskowa, tylko rzeczywista rzeczywistosc.
>
> Oczywiście.
>

Oczywiscie, rob, jak uwazasz.

--

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


38. Data: 2018-07-18 23:27:50

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-18 22:54, Jakub A. Krzewicki wrote:
> W dniu środa, 18 lipca 2018 22:39:48 UTC+2 użytkownik XL napisał:
>> Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
>>> W dniu środa, 18 lipca 2018 10:26:13 UTC+2 użytkownik XL napisał:
>>>
>>>> Ciekawe, czy twórcy Szkoły Frankfurckiej założyli, że ludzie (m.in. Polacy)
>>>> jednak będą się temu opierać. Czyżby małe niedopatrzenie?
>>>
>>> Tylko jest pytanie, czy opierają się szczerze, czy tylko dlatego, że steruje
>>> i manipuluje nimi ktoś, komu deklarują podporządkowanie. Czy są aktywistami,
>>> czy tylko pasywistami.
>>>
>>>
>>
>> Jesteś do cna zmanipulowany. Dlatego nie potrafisz uznać wolnego człowieka
>> w człowieku wierzącym walczącym o swoje wartości.
>
> Wierzący człowiek walczy o swoje wartości dla siebie i najbliższego otoczenia,
> a nie o monopol na wartości.
>
>

Anen.

--

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


39. Data: 2018-07-18 23:36:25

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-18 10:26, XL wrote:
> Ilona <i...@u...net> wrote:
>> On 2018-07-18 09:25, Ilona wrote:
>>
>> https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10
>>
>> "Szkoła Frankfurcka: dewastujący spisek. Timothy Matthews
>>
>> Obecnie cywilizacja zachodnia przechodzi przez kryzys, który istotnie
>> bardzo się różni od wszystkich wcześniejszych. Inne społeczeństwa w
>> przeszłości zmieniały swoje instytucje lub wierzenia religijne pod
>> wpływem sił zewnętrznych albo powolnego rozwoju wewnętrznego. Ale żaden,
>> taki jak nasz, nigdy nie stał świadomie w obliczu fundamentalnej zmiany
>> wierzeń i instytucji, na których opiera się cała struktura życia
>> społecznego. . . Cywilizację wyrywa się z korzeniami z fundamentów
>> natury i tradycji i odbudowuje się jako nową organizację, tak sztuczną i
>> mechaniczną jak nowoczesna fabryka.
>>
>> Szatan dba o to by większość jego działań na świecie odbywała się w
>> ukryciu. Ale niedawno dwa małe snopy światła pokazały mi jego działania.
>> Pierwszy, krótki artykuł w Review Stowarzyszenia Kobiet Katolickich
>> [ACW]; drugi, uwaga księdza z Rosji (na początku mnie zaskoczyła), który
>> stwierdził, że teraz, na Zachodzie, żyjemy w komunistycznym
>> społeczeństwie. Te snopy światła pomagają, zwłaszcza, aby wyjaśnić atak
>> biurokracji, który w wielu krajach na całym świecie z takim powodzeniem
>> usuwa prawa rodziców do bycia głównymi wychowawcami i opiekunami swoich
>> dzieci.
>>
>> Czasopismo to zbadało niszczącą działalność 'Szkoły Frankfurckiej' -
>> grupy niemiecko-amerykańskich naukowców, którzy opracowali bardzo
>> prowokujące i oryginalne perspektywy dla współczesnego społeczeństwa i
>> kultury, powołując się na Hegla, Marksa, Nietzschego, Freuda i Webera.
>> Nie oznacza to, że ich idea 'rewolucji kulturowej' była szczególnie
>> nowa. 'Do chwili obecnej' - napisał Joseph, Comte de Maistre
>> (1753-1821), który przez 15 lat był masonem - 'narody zabijano w
>> podbojach, czyli przez inwazje: ale tutaj nasuwa się ważne pytanie: czy
>> naród nie może umierać na własnej ziemi, bez przesiedlania czy inwazji,
>> a przez to, żeby szkodniki rozkładały samo sedno tych oryginalnych i
>> ustanowionych zasad, które czyniły ten naród takim jaki jest'.
>>
>> Czym jest Szkoła Frankfurcka? W dniach po rewolucji bolszewickiej w
>> Rosji, uważano, iż rewolucja robotnicza przejdzie do Europy i w końcu do
>> Ameryki. Ale tak się nie stało. Pod koniec 1922 roku Międzynarodówka
>> Komunistyczna (Komintern) zaczęła zastanawiać się nad tego przyczynami.
>> Z inicjatywy Lenina zorganizowano spotkanie w Instytucie Marksa-Engelsa
>> w Moskwie.
>>
>> Celem tego spotkania było wyjaśnienie koncepcji i ustalenie konkretnych
>> skutków marksistowskiej rewolucji kulturowej. Wśród uczestników byli
>> Georg Lukacs (węgierski arystokrata, syn bankiera, który w czasie I
>> wojny światowej stał się komunistą; dobry teoretyk marksizmu, wymyślił
>> ideę 'rewolucji i Erosa' - instynktu seksualnego wykorzystywanego jako
>> narzędzie niszczenia) i Willi Münzenberg (zaproponował rozwiązanie -
>> 'zorganizować intelektualistów i wykorzystać ich w taki sposób, by z
>> zachodniej cywilizacji zrobili odrażający smród.
>> Georg Lukacs
>> Georg Lukacs
>>
>> Tylko wtedy, kiedy już zepsują wszystkie jej wartości i uczynią życie
>> niemożliwym, 'będziemy mogli narzucić dyktaturę proletariatu'.) 'Było
>> to' - powiedział Ralph de Toledano (1916-2007), konserwatywny autor I
>> współzałożyciel National Review, spotkanie 'być może bardziej szkodliwe
>> dla zachodniej cywilizacji, niż sama rewolucja bolszewicka'.
>>
>> W roku 1924 zmarł Lenin. Ale już wtedy Stalin zaczął patrzeć na
>> Münzenberga, Lukacsa i podobnych im myślicieli jak na 'rewizjonistów'. W
>> czerwcu 1940 roku Münzenberg uciekł na południe Francji, gdzie, z
>> rozkazu Stalina, szwadron śmierci NKWD dopadł go i powiesił na drzewie.
>>
>> Latem 1924 roku, po ataku na V Kongresie Kominternu za jego prace,
>> Lukacs przeniósł się do Niemiec, gdzie przewodniczył pierwszemu
>> spotkaniu socjologów o orientacji socjalistycznej, zgromadzeniu, które
>> doprowadziło do założenia Szkoły Frankfurckiej.
>>
>> Ta 'szkoła' (założona w celu uatrakcyjnienia rewolucyjnego programu)
>> rozpoczęła działalność na Uniwersytecie Frankfurckim w Instytucie Badań
>> Społecznych [Institut für Sozialforschung]. Najpierw szkoła i instytut
>> były nierozróżnialne. Instytut założył oficjalnie w roku 1923 Felix Weil
>> (1898-1975). Urodził się w Argentynie i kiedy miał 9 lat wysłano go do
>> szkoły w Niemczech. Studiował na uniwersytetach w Tübingen i we
>> Frankfurcie, gdzie uzyskał doktorat w dziedzinie politologii. Podczas
>> studiów coraz bardziej interesowały go socjalizm i marksizm. Jak mówi
>> historyk intelektualista Martin Jay, tematem jego doktoratu były
>> 'praktyczne problemy wprowadzenia socjalizmu'.
>>
>> Carl Grünberg, dyrektor Instytutu w latach 1923-29, był notorycznym
>> marksistą, chociaż Instytut nie miał żadnych powiązań partyjnych. Ale w
>> roku 1930 jego szefem został Max Horkheimer, uważał, iż teoria Marksa
>> powinna stanowić podstawę badań Instytutu. Kiedy do władzy doszedł
>> Hitler, Instytut zamknięto, a jego członkowie, różnymi drogami, uciekli
>> do Ameryki i migrowali do głównych uniwersytetów amerykańskich -
>> Columbia, Princeton, Brandeis, i California w Berkeley.
>> Max Horkheimer
>> Max Horkheimer
>>
>> Wśród członków tej szkoły znaleźli się: guru nowej lewicy w latach 1960
>> Herbert Marcuse (skrytykowany przez papieża Pawła VI za teorię
>> wyzwolenia 'otwierającą drogę licencji pod płaszczykiem wolności'), Max
>> Horkheimer, Theodor Adorno, popularny pisarz Erich Fromm, Leo Lowenthal
>> i Jurgen Habermas, być może najbardziej wpływowy przedstawiciel szkoły.
>> Herbert Marcuse
>> Herbert Marcuse
>>
>> W zasadzie Szkoła Frankfurcka uważała, że tak długo jak jednostka była
>> wierząca - czy nawet miała nadzieję wiary - jej boski dar myślenia mógł
>> rozwiązywać stojące przed społeczeństwem problemy, to społeczeństwo
>> nigdy nie osiągnie stanu beznadziejności i alienacji, które oni uważali
>> za konieczne do wywołania rewolucji socjalistycznej. Dlatego ich celem
>> było, tak szybko jak możliwe, podminowanie dziedzictwa
>> judeo-chrześcijańśkiego. Żeby to zrobić nawoływali do możliwie
>> najbardziej negatywnej, niszczącej krytyki każdej sfery życia, co można
>> było opracować w celu destabilizacji społeczeństwa i doprowadzenia do
>> czegoś co postrzegali jako porządek 'opresyjny'. Ich polityka, mieli
>> taką nadzieję, będzie szerzyć się jak wirus - 'innymi sposobami
>> kontynuować dzieło zachodnich marksistów', jak powiedział jeden z ich
>> członków.
>> Theodor Adorno
>> Theodor Adorno
>>
>> Żeby dokonać dalszego postępu w ich 'spokojnej' rewolucji kulturowej,
>> ale tak byśmy nie poznali ich planów na przyszłość, szkoła zalecała
>> (między innymi):
>>
>> 1. Ustanowienie przestępstw rasowych
>>
>> 2. Ciągłe zmiany w celu wywołania nieporozumień
>>
>> 3. Nauczanie dzieci o seksie i homoseksualizmie
>>
>> 4. Podważanie autorytetu szkoły i nauczycieli
>>
>> 5. Ogromna imigracja w celu zniszczenia tożsamości [narodowej]
>>
>> 6. Promowanie nadmiernego picia [alkoholu]
>>
>> 7. Opróżnianie kościołów
>>
>> 8. Nierzetelny system prawny uprzedzony wobec ofiar przestępstw
>>
>> 9. Uzależnienie od państwa czy świadczeń od państwa
>>
>> 10. Kontrola i ogłupianie mediów
>>
>> 11. Zachęcanie do rozpadu rodziny.
>>
>> Jedną z głównych idei Szkoły Frankfurckiej było wykorzystanie pomysłu
>> Freuda o 'panseksualizmie' - szukanie przyjemności, eksploatacja różnic
>> między płciami, obalenie tradycyjnych relacji między kobietą i
>> mężczyzną. Sposoby osiągnięcia tego celu:
>>
>> o atak na autorytet ojca, negacja specyficznych ról ojca i matki,
>> odebranie rodzinom, jako pierwszym prawa do edukacji swoich dzieci
>>
>> o zniesienie różnic w edukacji chłopców i dziewczynek
>>
>> o zniesienie wszelkich form męskiej dominacji - stąd obecność kobiet w armii
>>
>> o zadeklarowanie, że kobiety są 'klasą ciemiężoną', a mężczyźni
>> 'ciemiężcami'.
>>
>> Munzenberg w ten sposób podsumował długoterminowe działania Szkoły
>> Frankfurckiej:
>>
>> 'Zachód zrobimy tak zepsutym, że będzie śmierdział'
>>
>> Według szkoły były dwa typy rewolucji: (a) polityczna, i (b) kulturowa.
>> Kulturowa niszczy wszystko od środka: 'Nowoczesne formy poddaństwa
>> cechuje łagodność'. Postrzegali to jako projekt długoterminowy i
>> skupiali się na rodzinie, edukacji, mediach, seksie i popkulturze.
>> Rodzina
>>
>> 'Krytyczna teoria' głoszona przez szkołę głosiła, że 'osobowość
>> autorytarna' jest wytworem rodziny patriarchalnej - idea bezpośrednio
>> związana z Pochodzeniem rodziny, własności prywatnej i państwa[Origin of
>> the Family, Private Property and the State] Engelsa, który promował
>> matriarchat. Już Karol Marks w Manifeście Komunistycznym napisał o
>> radykalnym pojęciu 'społeczności / wspólnoty kobiet' i wNiemieckiej
>> ideologii [The German Ideology] z 1845 roku w sposób lekceważący o idei
>> rodziny jako podstawowej jednostce społeczeństwa. Była to jedna z
>> podstawowych zasad 'teorii krytycznej': konieczność zniszczenia
>> współczesnej rodziny. Naukowcy z instytutu głosili, że 'nawet częściowy
>> rozkład autorytetu / władzy rodziców w rodzinie może skłaniać się do
>> zwiększenia gotowości nadchodzącego pokolenia do akceptacji zmiany
>> społecznej'.
>>
>> Naśladując Karola Marksa, szkoła podkreślała, że 'osobowość autorytarna'
>> jest wytworem patriarchalnej rodziny - to Karol Marks napisał tak
>> lekceważąco o idei rodziny, jako podstawowej jednostce społeczeństwa.
>> Wszystko to przygotowało drogę do wojny z płcią męską promowanej przez
>> Marcuse'a pod przykrywką 'wyzwolenia kobiet' i przez ruch nowej lewicy w
>> latach 1960.
>>
>> Zaproponowali przekształcenie naszej kultury na zdominowaną przez
>> kobiety. W roku 1933 Wilhelm Reich, jeden z jej członków, napisał w
>> Psychologii masowej faszyzmu [The Mass Psychology of Fascism], że
>> matriarchat był jedynym typem prawdziwej rodziny 'naturalnego
>> społeczeństwa'. Eric Fromm był także aktywnym orędownikiem teorii
>> matriarchalnej. 'Męskość i kobiecość', twierdził, 'nie były
>> odzwierciedleniem 'zasadniczych' różnic płci, jak myśleli romantycy, ale
>> pochodziły z różnic w funkcjach życia, które były częściowo określone
>> społecznie'. Jego dogmat był precedensem dla radykalnych wypowiedzi
>> feministycznych, które obecnie pojawiają się w niemal każdej głównej
>> gazecie i programie telewizyjnym.
>>
>> Rewolucjoniści dokładnie wiedzieli to, co chcieli zrobić i jak to
>> zrobić. I to im się udało.
>> Edukacja
>>
>> Do wysiłków Szkoły w kwestii masowej inżynierii społecznej dołączył lord
>> Bertrand Russell i wygadał się w książce Wpływ nauki na społeczeństwo
>> [The Impact of Science on Society] z 1951 roku, kiedy napisał:
>>
>> 'Fizjologia i psychologia dają pole metodzie naukowej, która nadal czeka
>> na rozwój'. Znaczenie psychologii masowej 'zostało znacznie zwiększone
>> poprzez wzrost nowoczesnych metod propagandy. Najbardziej wpływowa z
>> nich nazywa się edukacją'. Psycholodzy społeczni przyszłości będą mieli
>> klasy uczniów, w których będą próbować różne metody tworzenia
>> niezachwianego przekonania, że śnieg jest czarny. Wkrótce otrzymają
>> różne rezultaty. Pierwszy, że dom ma wpływ obstrukcyjny. Drugi, że
>> niewiele można zrobić, jeśli indoktrynacja nie rozpocznie się w wieku
>> poniżej 10 lat. Trzeci, że bardzo skuteczne są ułożone do muzyki wersety
>> i wielokrotnie intonowane. Czwarty, że opinia, iż śnieg jest biały musi
>> być podtrzymana, żeby pokazać chorobliwy smak ekscentryczności. Ale
>> uważam, że w przyszłości naukowcy sprecyzują te maksymy i odkryją
>> dokładnie jaki jest koszt na głowę żeby dzieci uwierzyły że śnieg jest
>> czarny, i o ile mniej będzie kosztować to, żeby uwierzyły iż jest
>> ciemnoszary. Kiedy udoskonali się tę technikę, to każdy rząd, który
>> kierował edukacją przez jedno pokolenie, będzie mógł bezpiecznie
>> kontrolować swoich obywateli bez potrzeby armii czy policji'.
>>
>> W Fidelio Magazine, [Szkoła Frankfurcka i poprawność polityczna] w roku
>> 1992 Michael Minnicino zauważył jak spadkobiercy Marcuse'a i Adorno
>> teraz całkowicie zdominowali uniwersytety, 'nauczając studentów jak
>> zamienić rozsądek ćwiczeniami z rytuału 'politycznej poprawności'.
>> Obecnie w Ameryce i Europie publikuje się bardzo niewiele teoretycznych
>> książek o sztuce, filologii czy języku, które otwarcie nie potwierdzają
>> długu wdzięczności względem Szkoły Frankfurckiej. Polowanie na
>> czarownice na uczelniach to tylko narzucanie koncepcji Marcuse'a o
>> 'tolerancji represyjnej' - 'tolerancji ruchów lewicowych, a
>> nietolerancji prawicowych' - wymuszanej na studentach Szkoły Frankfurckiej'.
>> Leki
>>
>> Dr Timothy Leary daje kolejny wgląd w umysły Szkoły Frankfurckiej w
>> swoim opisie pracy Projektu o Lekach Psychodelicznych Uniwersytetu
>> Harvard, pod nazwą 'retrospekcja' [ang. flashback]. Zacytował rozmowę,
>> jaką odbył z Aldousem Huxleyem: "Te leki mózgowe, masowo produkowane w
>> laboratoriach, wywołają ogromne zmiany w społeczeństwie. To nastąpi z
>> tobą, bez ciebie czy beze mnie. Wszystko co można zrobić to głosić tę
>> wiadomość. Przeszkodą w tej rewolucji, Timothy, jest Biblia'. Leary
>> kontynuował: "Natknęliśmy się na judeo-chrześcijańskie zobowiązanie
>> wobec jednego Boga, jednej religii, jednej rzeczywistości, nieszczęście
>> Europy od wieków, i Ameryki od czasu jej ustanowienia. Leki, które
>> otwierają umysł na wielorakie rzeczywistości, niechybnie prowadzą do
>> politeistycznego postrzegania wszechświata. Wyczuliśmy, że nadszedł czas
>> na nową humanistyczną religię opartą na inteligencji, łagodnym
>> pluralizmie i naukowym pogaństwie".
>>
>> Jeden z dyrektorów projektu Osobowość Autorytarna, R Nevitt Sanford,
>> odegrał istotną rolę w stosowaniu leków psychodelicznych. W 1965 roku
>> napisał w książce wydanej przez wydawnictwo należące do brytyjskiego
>> Instytutu Tavistock: "Naród wydaje się być zafascynowany naszymi około
>> 40.000 narkomanami, którzy postrzegani są jako alarmująco krnąbrni
>> ludzie, których za wszelką cenę trzeba poskramiać kosztownymi
>> działaniami policji. Tylko niełatwy purytanizm mógł wspierać praktykę
>> skupiania się na narkomanach (raczej niż naszych 5 milionach
>> alkoholików) i traktowaniu ich jako problem policyjny, a nie medyczny,
>> jednocześnie tłumiąc nieszkodliwe narkotyki takie jak marihuana i
>> peyotezamiast niebezpiecznych". Główni propagandyści obecnego lobby
>> narkotykowego swój argument legalizacji opierają na tym samym
>> znachorstwie naukowym wypisywanym na przestrzeni tych lat przez dra
>> Sanforda.
>>
>> Tacy propagandyści łącznie z ateistycznym multimiliarderem Georgem
>> Sorosem, który na jeden z pierwszych programów wybrał sobie finansowanie
>> wysiłków kwestionowania skuteczności kosztującej Amerykę $37 bilionów
>> rocznie wojny z narkotykami. Wspierany przez Sorosa Lindesmith Center
>> służy jako wiodący głos Amerykanów, którzy chcą dekryminalizacji
>> korzystania z narkotyków. 'Soros to 'Daddy Warbucks legalizacji
>> narkotyków', twierdził Joseph Caliphano Jr z Krajowego Centrum
>> Uzależnień i Nadużywania Środków Uniwersytetu Columbia' (The Nation,
>> 2.09.1999).
>> Muzyka, telewizja i popkultura
>>
>> Adorno miał zostać szefem grupy 'badanie muzyki', i w Teorii nowoczesnej
>> muzyki [Theory of Modern Music] promował prospekt wykorzystywania muzyki
>> atonalnej i popu jako broń do niszczenia społeczeństwa, degeneracji form
>> muzycznych w promowaniu chorób psychicznych. Powiedział, że Amerykę
>> można rzucić na kolana wykorzystując radio i telewizję do promowania
>> kultury pesymizmu i rozpaczy - pod koniec lat 1930 (razem z
>> Horkheimerem) wyemigrował do Hollywood.
>>
>> Ekspansja gier video z udziałem przemocy jest również wspierana jako cel
>> Szkoły.
>> Seks
>>
>> W książce Zamykanie amerykańskiego umysłu [The Closing of the American
>> Mind] Alan Bloom zauważył jak Marcuse odwoływał się do studentów
>> uniwersytetów w latach 1960 kombinacją Marksa i Engelsa. WEros i
>> cywilizaja [Eros and Civilization] i Człowiek jednowymiarowy [One
>> Dimension Man] Dan Marcuse obiecał, że pokonanie kapitalizmu i jego
>> fałszywej świadomości, stworzy społeczeństwo, w którym największe
>> satysfakcje będą seksualne. Muzyka rockowa uderza w ten sam ton wśród
>> młodych. Swobodna ekspresja seksualna, anarchizm, wydobywanie
>> irracjonalnej nieświadomości i danie jej wolnej ręki, są tym, co mają
>> wspólnego.
>> Media
>>
>> Nowoczesne media - nie tylko Arthur 'Punch' Sulzberger Jr, który w roku
>> 1922 przejął New York Times - w dużym stopniu czerpał z badań
>> Autortarnej osobowości Szkoły Frankfurckiej. (Nowy Jork: Harper, 1950).
>> W książce Arogancja [Arrogance] (Warner Books, 1993) były dziennikarz
>> CBS, Bernard Goldberg, napisał o Sulzbergerze, że 'nadal wierzy w te
>> wszystkie stare pojęcia z lat 1960 o 'wyzwoleniu' i 'zmianie światowego
>> człowieka'. . . Faktycznie czas Puncha był równomiernym marszem wzdłuż
>> PC Boulevard, z redakcją wiadomości oddaną każdej marce różnorodności
>> oprócz typu intelektualnego'.
>>
>> W 1953 roku Instytut przeniósł się z powrotem do Uniwersytetu
>> Frankfurckiego. Adorno zmarł w 1955, a Horkheimer w 1973 roku. Instytut
>> Badań Społecznych funkcjonował nadal, ale nie to co znane było jako
>> Szkoła Frankfurcka. "Kulturowy marksizm, który wtedy opanował nasze
>> szkoły i uniwersytety - ta 'poprawność polityczna', niszcząca więzi
>> rodzinne, tradycje religijne i całą kulturę - wyszła ze Szkoły
>> Frankfurckiej.
>>
>> To ci marksistowscy intelektualiści później, w czasie demonstracji
>> antywietnamskich, wymyślili slogan 'uprawiaj miłość, nie wojnę'; to ci
>> intelektualiści promowali dialektykę 'negatywnej' krytyki; to ci
>> teoretycy wymyślili utopię, w której rządziły ich zasady. To ich
>> koncepcja doprowadziła do obecnej mody pisania od nowa historii, i mody
>> 'dekonstrukcji'. Ich mantra: 'różnice seksualne to umowa; odpowiada ci -
>> rób to; rób to co chcesz'.
>>
>> W przemówieniu wygłoszonym w Akademii Morskiej USA w sierpniu 1999 roku,
>> dr Gerald L Atkinson, emerytowany komandor, wypowiedział się krótko o
>> Szkole Frankfurckiej, przypominając słuchaczom, że to 'piechurzy' z tej
>> Szkoły wprowadzili technikę 'szkolenia w czułości' stosowaną w szkołach
>> publicznych w ostatnich 30 latach (teraz stosowana w amerykańskiej armii
>> by szkolić wojska w kwestii 'nękania seksualnego'). Na szkoleniach 'w
>> czułości' nauczyciele mieli nie uczyć lecz 'ułatwiać'. Sale lekcyjne
>> stały się ośrodkami samodzielnych badań, w których dzieci rozmawiały o
>> swoich subiektywnych odczuciach. Technikę tę opracowano po to by
>> przekonać dzieci, że były jedynym autorytetem w swoim życiu.
>>
>> Atkinson powiedział dalej: 'Osobowość autorytarna', badana przez Szkołę
>> Frankfurcką w latach 1940 i 1950 w Ameryce, przygotowała drogę dla
>> późniejszej wojny z płcią męską, promowaną przez Herberta Marcuse i jego
>> bandę rewolucjonistów społecznych, pod przykrywką 'wyzwolenia kobiet' i
>> ruchu nowej lewicy w latach 1960. Dowód na to, że techniki
>> psychologiczne w celu zmiany osobowości zamierzają wprowadzić
>> zniewieścienie amerykańskiego mężczyzny pokazuje Abraham Maslow,
>> założyciel Psychologii Humanistycznej Trzeciej Siły i promotor
>> psychoterapeutycznej sali lekcyjnej, który napisał, że '. . . następnym
>> krokiem w rozwoju osobistym jest transcendencja męskości i kobiecości do
>> ogólnego człowieczeństwa'.
>>
>> 17 kwietnia 1962 roku Maslow wygłosił wykład grupie zakonnic z
>> Najświętszego Serca, kolegium żeńskiego w Massachusetts. W swoim
>> dzienniku napisał, że wykład odniósł wielki 'sukces', ale to go bardzo
>> zaniepokoiło. 'One nie powinny klaskać' - napisał - 'powinny mnie
>> zaatakować. Gdyby miały świadomość tego, co robiłem, to by mnie
>> zaatakowały'. (Journals, s. 157).
>> Pajęczyna
>>
>> W broszurze Seks a inżynieria społeczna [Sex & Social Engineering,
>> Family Education Trust 1994], Valerie Riches napisała o tym jak w
>> późnych latach 1960 i na początku 1970, trwały intensywne kampanie
>> parlamentarne organizowane przez liczne organizacje zajmujące się
>> kontrolą urodzin (antykoncepcja, aborcja, sterylizacja). 'Z analiz ich
>> rocznych raportów było widoczne, że stosunkowo mała liczba osób
>> zaangażowana była w zdumiewającym stopniu w szeregu grup nacisku. Ta
>> pajęczyna powiązana była nie tylko pracownikami, ale i funduszami,
>> ideologią, a niekiedy adresami: wspierały ją żywotne interesy, a w
>> niektórych przypadkach dotacje od departamentów rządowych. Pośrodku tej
>> pajęczyny było Stowarzyszenie Planowania Rodziny (FPA) z własną kolekcją
>> jego pochodnych. To co odkryliśmy było o olbrzymich wpływach strukturą
>> władzy.
>>
>> 'Głębsze śledztwo ujawniło, że faktycznie ta pajęczyna sięgała dużo
>> szerzej, do eugeniki, kontroli populacji, kontroli urodzin, reform w
>> zakresie prawa seksualnego i rodzinnego, edukacji seksualnej i
>> zdrowotnej. Jej macki sięgały do wydawnictw, instytucji medycznych,
>> edukacyjnych i badawczych, organizacji kobiecych i poradni małżeńskich -
>> wszędzie gdzie mogła wywierać swoje wpływy. Wydawała się mieć wielki
>> wpływ na media, i stałych funkcjonariuszy odpowiednich departamentów
>> rządowych, zupełnie nieproporcjonalnie do liczby zaangażowanych osób.
>>
>> 'Podczas naszego śledztwa', mówca na Sympozjum o edukacji seksualnej w
>> Liverpool przedstawił taktykę tej edukacji mówiąc: 'jeśli nie wejdziemy
>> w edukację seksualną, dzieci po prostu będą naśladować obyczaje swoich
>> rodziców'. Wkrótce stało się widoczne, że edukacja seksualna miała być
>> narzędziem dla handlarzy świeckim humanizmem.
>>
>> 'Ale w tamtych czasach potęgi tej pajęczyny i pełnych implikacji jej
>> działalności nie rozumiano w pełni. Uważano, że sytuacja ta ograniczała
>> się tylko do Brytanii. Nie pojmowano międzynarodowych implikacji.
>>
>> 'Wkrótce po tym opublikowano książeczkę o intrygującym tytule Ludzie
>> popierający Hitlera - niemieckie ostrzeżenie dla świata [The Men Behind
>> Hitler--A German Warning to the World]. Jej tezą był ruch eugeniczny,
>> który stał się popularny na początku XX wieku, a zszedł w podziemie po
>> holokauście w nazistowskich Niemczech, ale nadal funkcjonował przez
>> organizacje promujące aborcję, eutanazję, sterylizację, zdrowie
>> psychiczne itp. Autor zachęcał czytelnika by spojrzał na swoją ojczyznę
>> i kraje sąsiedzkie, a na pewno odkryje, iż członkowie i komitety tych
>> organizacji to w dużym stopniu te same osoby.
>>
>> 'Inne książki i dzienniki później potwierdziły tę sytuację. . . W
>> Ameryce opublikowano niezwykłą książkę, która udokumentowała działalność
>> Amerykańskiej Rady ds. Informacji o Seksie i Edukacji (SIECUS). Jej
>> tytuł Krąg SIECUS rewolucja humanistyczna [The SIECUS Circle A Humanist
>> Revolution]. Radę tę ustanowiono w roku 1964 i szybko zaangażowała się w
>> program inżynierii społecznej poprzez edukację seksualną w szkołach. Jej
>> pierwszym dyrektorem była Mary Calderone, blisko związana z Planowanym
>> Rodzicielstwem, amerykańskim odpowiednikiem brytyjskiej FPA. Według
>> Kręgu SIECUS, Calderone wspierała sentymenty i teorie opracowane przez
>> Rudolpha Dreikusa, humanisty, takie jak:
>>
>> ? wymieszanie czy odwrócenie płci lub ról płci
>>
>> ? wyzwolenie dzieci z rodzin
>>
>> ? zniszczenie rodziny jaką znamy'.
>>
>> W książce Oblężenie umysłu [Mind Siege, Thomas Nelson, 2000] Tim LaHaye
>> i David A Noebel potwierdzili odkrycia Richesa o międzynarodowej
>> pajęczynie. 'Wiodące autorytety w świeckim humanizmie można przedstawiać
>> jak ustawienie drużyny baseballowej: rzucający piłką John Dewey; łapiący
>> Isaac Asimov; pierwszy gracz Paul Kurtz; drugi Corliss Lamont; trzeci
>> Bertrand Russell; stoper Julian Huxley; lewy skrzydłowy Richard Dawkins;
>> środkowy Margaret Sanger; prawy Carl Rogers; manager 'chrześcijaństwo
>> dla przegranych' Ted Turner; wyznaczony atakujący Mary Calderone;
>> rezerwowi to setki wymienionych na końcu Manifestu humanistycznego
>> [Humanist Manifesto] I i II, wśród nich Eugenia C Scott, Alfred Kinsey,
>> Abraham Maslow, Erich Fromm, Rollo May i Betty Friedan.
>>
>> 'Na trybunach siedzą organizacje sponsorskie lub podtrzymujące, takie
>> jak . . . Szkoła Frankfurcka, lewe skrzydło Partii Demokratycznej;
>> Socjalistyczni Demokraci Ameryki; Uniwersytet Harvard; Uniwersytet Yale;
>> Uniwersytet Minnesota; Uniwersytet Kalifornii (Berkeley); oraz 2.000
>> innych kolegiów i uniwersytetów'.
>>
>> Praktyczny przykład tego jak fala przypływowa myślenia Maslowa zalewa
>> angielskie szkoły ujawniono w artykule w brytyjskim dzienniku Catholic
>> Family (sierpień 2000) Krajowego Stowarzyszenia Rodzin Katolickich
>> (NACF), w którym James Caffrey ostrzegł o programie dla przedmiotu
>> Obywatelstwa (PSHE), który miał być wprowadzony do krajowego programu
>> nauczania. 'Musimy ostrożnie spojrzeć na słownictwo używane w tym nowym
>> przedmiocie' - napisał - 'i, co jeszcze ważniejsze, odkryć podstawę
>> filozoficzną, na której go zorganizowano. Wskazówki tego widać w wyrazie
>> 'wybór', który występuje często w dokumentach Obywatelstwa i duży nacisk
>> kładzie się na uczniach 'dyskutujących i wyjaśniających swoje poglądy,
>> wartości i wybory na każdy temat. To nic innego niż pojęcie znane jako
>> 'wyjaśnianie wartości' - pojęcie anatema dla katolicyzmu, lub faktycznie
>> dla judaizmu i islamu.
>>
>> 'To pojęcie wymyślili w Kalifornii w latach 1960 psycholodzy William
>> Coulson, Carl Rogers i Abraham Maslow. Opierało się na psychologii
>> 'humanistycznej', w której pacjentów uważano za jedynego sędziego swoich
>> czynów i zachowania moralnego. Po wymyśleniu techniki 'wyjaśniania
>> wartości', psycholodzy wprowadzili ją do szkół i innych instytucji
>> takich jak zakony i seminaria - z katastrofalnym rezultatem. Zakony się
>> opróżniły, konsekrowani stracili powołanie i nastąpiła hurtowa utrata
>> wiary w Boga. Dlaczego? Bo instytucje katolickie założone są na
>> absolutnych wierzeniach w, na przykład, Credo i Dziesięć Przykazań.
>> 'Wyjaśnianie wartości' przyjmuje relatywizm moralny, w którym nie ma
>> absolutnego dobra ani zła, i żadnego uzależnienia od Boga.
>>
>> 'Ten sam system ma zostać wprowadzany w podatne umysły niemowląt, dzieci
>> i dorastających od roku 2000. Filozofia leżąca pod 'wyjaśnianiem
>> wartości' mówi, że promowanie cnót takich jak uczciwość, sprawiedliwość
>> lub czystość, to dla nauczycieli indoktrynacja dzieci i 'narusza'
>> wolność moralną dzieci. A zatem dzieci powinny mieć wolność wyboru
>> swoich wartości; nauczyciel musi to tylko 'ułatwiać' i unikać wszelkiej
>> moralizacji czy krytyki. Jak niedawno prawnik skomentował niepokojące
>> trendy w australijskiej edukacji: 'Istotą systemu wyjaśniania wartości
>> jest to, że nie ma rozróżnienia dobra od zła. Edukacja nie zajmuje się
>> określaniem i przekazywaniem 'dobrych' wartości, nauki Kościoła,
>> szczególnie papieskiej encykliki Evangelium Vitae.
>>
>> 'Na skutek braku wyraźnych wskazówek moralnych, dzieci naturalnie
>> dokonują wyborów w oparciu o uczucia. Silny wpływ rówieśników, wolny od
>> wartości pochodzących z boskiego źródła, zapewnia to, że 'wspólne
>> wartości' schodzą do najniższego poziomu. Odniesienia do podtrzymania
>> środowiskowego prowadzą do takiej mentalności, gdzie argumenty przeciwko
>> życiu w kontroli populacji przedstawia się jako zarówno odpowiedzialne,
>> jak i pożądane. Podobnie, "świadome wybory" w kwestii zdrowia i stylu
>> życia to eufemizmy dla postawy sprzecznej z chrześcijańskimi poglądami
>> na temat macierzyństwa, ojcostwa, sakramentu małżeństwa i życia
>> rodzinnego. 'Wyjaśnianie wartości' jest ukryte i niebezpieczne. To leży
>> u podstaw całego racjonalnego uzasadnienia przedmiotu obywatelstwo
>> (PSHE) i już wkrótce ma zostać wprowadzone w W. Brytanii ustawowo. To da
>> młodym ludziom wartości świeckie i wpoi im nastawienie, że tylko one
>> posiadają najwyższy autorytet i osąd o ich życiu. Żadna szkoła katolicka
>> nie może włączyć tego nowego przedmiotu sformułowanego w dokumencie
>> programu nauczania 2000 do obecnego programu. Dr William Coulson
>> rozpoznał szkody psychologiczne, jakie technika Rogersa wyrządza
>> dzieciom i odrzucił ją, poświęcając swoje życie na ujawnienie tego
>> niebezpieczeństwa.
>>
>> Czy kierujący edukacją katolicką nie powinni postąpić podobnie, skoro
>> 'obywatelstwo' ma takie straszne podejście do życia?'
>>
>> Jeśli pozwolimy na kontynuację wywracania naszych wartości i interesów,
>> to w przyszłych pokoleniach stracimy wszystko to, przez co musieli
>> przechodzić i za co umierali nasi przodkowie. Dostaliśmy ostrzeżenie,
>> mówi Atkinson. Lekcja historii (to wszystko jest w historii głównego
>> nurtu) mówi, że możemy stracić najcenniejszą rzecz, jaką mamy - wolność
>> osobistą.
>>
>> 'Co przeżywamy obecnie' - pisze Philip Tower w liście do autora - 'jest
>> mieszanką dwóch szkół myślenia; Szkoły Frankfurckiej i tradycji
>> liberalnej rozpoczętej w oświeceniu XVIII wieku. Szkoła Frankfurcka
>> oczywiście ma odległe początki w oświeceniu XVIII wieku. Ale tak jak
>> marksizm Lenina jest ruchem separatystycznym. Najbliższy cel obu -
>> klasycznego liberalizmu i Szkoły Frankfurckiej - był zasadniczo taki sam
>> (zobacz 11 punktów, powyżej), ale ostateczny koniec jest inny. Bo
>> liberałowie prowadzą do 'polepszenia' i 'udoskonalenia' zachodniej
>> kultury, a Szkoła Frankfurcka do jej zniszczenia.
>>
>> 'W odróżnieniu od twardogłowych marksistów, Szkoła Frankfurcka nie ma
>> żadnych planów na przyszłość. (Ale) Szkoła Frankfurcka wydaje się być
>> bardziej dalekowzroczna niż nasi klasyczni liberałowie i sekularzyści.
>> Oni przynajmniej dostrzegają to, że promowane przez nich dewiacje
>> moralne w końcu uczynią życie społeczne niemożliwe lub nie do
>> zniesienia. Ale to stawia wielki znak zapytania: jaka będzie
>> zorganizowana przez nich przyszłość'.
>>
>> Tymczasem Spokojna Rewolucja postępuje dalej.
>>
>> (-)Timothy Matthews
>>
>> http://www.whale.to/c/frankfurt_school1.html
>>
>> Tłumaczenie Ola Gordon
>> "
>> https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10
>>
>
> Ciekawe, czy twórcy Szkoły Frankfurckiej założyli, że ludzie (m.in. Polacy)
> jednak będą się temu opierać. Czyżby małe niedopatrzenie?
>

Nie jest to takie jednoznaczne. Marksizmow w Polsce bylo kilka, ale,
wiekszosc sie tym zupelnie nie interesuje a niewielu sie nad tym nie
zastanawia.

https://youtu.be/2BNUnCJblvE?t=50

Ten Pan podporzadkowal cale swoje obecne zycie by niektorych naprowadzic
czy zainspirowac a tak niewielu z tego korzysta.
Ten material wisi na yt od poltora roku a zaledwie 13 tys. odslon.

--

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


40. Data: 2018-07-18 23:38:15

Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-07-18 12:18, Kviat wrote:
> W dniu 2018-07-18 o 09:00, Ilona pisze:
>
To co dzis wyrabiaja neomarksisci, to przerabianie 'przecietnego luda',
na 'czlowieka destrukcyjnego'.

Tymczasem, ludzi chca zyc wedlug regul, ktore stworzyli przez pokolenia
i cieszyc sie ze swej pracy, (jak bylo, np: w Islandii przed krachem
bankowym) a tu taki obciach i do tego, znow zanosi sie na ludobojstwo.

Juz testuja w warunkach, niemal laboratoryjnych, bo w wyizolowanej
spolecznosci na wyspie, 'naszczuwanie', jednej mniejszosci na druga.
https://niezlomni.com/po-czyjej-stronie-stana-lewacy
-grupa-muzulmanow-rozbila-marsz-lgbt-demonstranci-mu
sieli-ukryc-sie-w-galerii-handlowej-wideo/

>> Juz testuja w warunkach, niemal laboratoryjnych, bo w wyizolowanej
>> spolecznosci na wyspie, 'naszczuwanie', jednej mniejszosci na druga.
>
> Kto testuje?
>
Jak to kto? Iluminaci i UFO_szaraczki.

--

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 9


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Wolność słowa i jaskiniowcy
Dlaczego uważam Chrystusa za oszusta.
Kościelna metoda na władze absolutną.
Pijaczyna!
Ostatni wirus Umysłu usunięty.

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Dlaczego faggoci są źli.
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?

zobacz wszyskie »