Re: Wielbić bellę uprzemysłowioną? /Re: Polewka na zsiadłym mleku

Data: 2004-02-05 18:02:33
Temat: Re: Wielbić bellę uprzemysłowioną? /Re: Polewka na zsiadłym mleku
Od: "Fela" <f...@o...pl>

Użytkownik "bella" <belunia@[usunxxx]autograf.pl> napisał w wiadomości
news:bvtu6r$j8q$1@news.rsk.pl...
> hmm nie mam wpywu na to co jest w sklepie..
> jak pisalam wole polewke z mleka zsiadlego zrobionego z mleka
> "normalnego" :) w domu
Hmm no wiem, przecież to nie od Ciebie zależy. Produkty i tak są różne w
zależności od wytwórcy.
To nie był zarzut, a tylko konstatacja rzeczywistości.
I tak zrobię polewkę z użyciem naturalnych składników, tylko muszę w czasie
urlopu lub w weekend powędrować na dalszy bazarek, aby kupić normalne mleko
i śmietanę

> a to dziwne..
> jak tylko zaczyna sie wszystko gotowac natychmiast zamienia sie w grudki..
> poniewaz ja za grudkami nie przepadam to mieszam caly czas i mam "zupke"
> jednolita
No więc właśnie tu być może przyczyna w produktach - lub w tym, ze wszystko
zmiksowałam przed pogrzewaniem

> oj zagotowac tylko:)
To tez można robić na rózne sposoby, szybciej wolniej

> widzisz i tu jest chyba sedno sprawy :)
> ty ten smak pamietasz .. a ja nabylam go wchodzac w zwiazek malzenski :)
> pierwszy raz zjadlam te zupke u tesciowej :)
:-))))
Musiało Ci posmakować mocno, choć u teściowej! ;-)
No bo to warte jest smakowania.
Fela