Wiesz o tym że masz przejebane?

51. Data: 2013-06-15 23:00:33

Temat: Re: Wiesz o tym że masz przejebane?
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 20:42, LeoTar <R...@w...pl> wrote:

> [...]
> homoseksualistami a następnie pedofilami. Bo brak poczucia własnej
> wartości i wynikający zeń brak zaufania do partnera płci przeciwnej to
> choroba psychiczna spowodowana przez błędne wychowanie dziecka przez
> nieświadomych rodziców. Nieświadomych emocjonalnych potrzeb dziecka i
> otwartości w wychowaniu seksualnym. Jeżeli wychowanie seksualne dzieci w
> rodzinie również chcesz nazwać pedofilią to co pedofilią nie jest? Może
> wprowadzenie do życia w rodzinie i nauki katechetów w szkołach ? A może
> wszyscy, którzy chcą uswiadomić seksualnie dzieci są pedofilami ?

1. Pedofil jest niedojrzały seksualno-emocjonalnie.
2. Po czym poznajemy pedofila- nienawidzi kobiet, czuje się gorszy,
mniejszy, dziecinny, one dojrzalsze stanowią zagrożenie.
3. Rozpoznajesz pedofila po ogromnej agresji do kobiet, zachowania
kobiet z opisu pedofila to- przeżycia dziecka w zamku strachu, ten
strach i potworności to tylko urojenia chorej wyobraźni pedofila.
4. Zakłamanie pedofila utrudnia terapie bo wmawia sobie że nic złego
nie robi.
5. Kościół nienawidzi kobiet bo celibat chamuje rozwój seksualno-
emocjonalny, kobieta staje się groźna , a dziecko niegroźne, koledzy z
Frondy mają dokładnie takie same objawy do kobiet jak ty, a wiadomo
wśród kleru co czwarty pedofili, który szuka legalizacji pedofili , bo
nie widzi krzywdy dzieci w swoim zakłamaniu i cały watykan od 50 lat
walczy o zalegalizowanie pedofili.

52. Data: 2013-06-15 23:02:15

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 21:28, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Które?
> --
> XL
> "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a
> spłynie na twoje barki."  A. de Mello.

Te co mają mózg, bezmózgowe nie widzą co się z nimi dzieje.

53. Data: 2013-06-15 23:04:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 21:49:23 +0200, LeoTar napisał(a):

> A kiedy się zaczyna ? A od samej
> kołyski gdy zakazuje się dziecku różnych rzeczy w tym - w pewnym wieku -
> doświadczeń quasi-seksualnych z rodzicami. Zakaz to przemoc

Doświadczenia quasi-seksualne z rodzicami (gdyby były dopuszczone normami
społacznymi) niechybnie nie skończyłyby się na quasi-, taki już jest
człowiek. Szybko przeradxałyby się w seks, czym zagroziłyby zdrowiu
gatunku, ponieważ eskalowane i kontynuowane wraz z wiekiem dziecka
prowadziłyby do wsobnego rozmnażania.
Tyle w temacie i więcej o tym dyskutować z Toba nie mam zamiaru.

54. Data: 2013-06-15 23:06:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 22:25:20 +0200, LeoTar napisał(a):

> Bure... Co ślepa jesteś ?

Po prostu nie poniewierana ani nie poniżana. To co mam widzieć? Wokoło też
takich nie ma. Że się zdarzają to i cóż, to nie świadczy o całości.

55. Data: 2013-06-15 23:16:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 14:02:15 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Te co mają mózg, bezmózgowe nie widzą co się z nimi dzieje.

Tia, i ty proroku musisz im powiedzieć, co :->

56. Data: 2013-06-15 23:20:00

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 23:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

Jesteś trochę zombi, więc trudno aby takie coś zrozumiało co się z nim
dzieje, nawet jak do niego strzelają.

57. Data: 2013-06-15 23:27:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 14:20:00 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Jesteś trochę zombi, więc trudno aby takie coś zrozumiało co się z nim
> dzieje, nawet jak do niego strzelają.

Sam jesteś zombie - pleciesz o czymś, o czym pojęcia nie masz ani miał nie
będziesz.

58. Data: 2013-06-15 23:39:12

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 23:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

W średniowieczu byś została święta, ku uciesze kleru byś się
publicznie zabiczowała twierdząc że tak powinno być. Te najbardziej
szukające akceptacji u mężczyzn same się zakatowywały ku chwale
kościoła i dlatego święte.

59. Data: 2013-06-16 00:10:51

Od: Leming Show <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

>  Zacznijmy od najważniejszego, od tego że Kościół cię nienawidzi.
> Nienawidzi cię papież, biskupi, zwykli księża, ich dogmaty. Jeszcze
> nie rozumiesz? Nadal tego nie zauważasz?

Mysle ze brak Ci dobrego popychacza, taki wysnowam wniosek.

> Biblia nienawidzi kobiet.

Podaj przyklad, zablysnij, podeprzyj argumentem bo wychodzi maslo
maslane

> Co? Myślicie że potem jest lepiej? A skąd. Potem macie jeszcze
> bardziej przejebane. Średniowiecze i palenie na stosie kobiet, tych

Nie zyjemy w sredniowieczu

> Gdybyś urodziła się w
> czasach Izaaka byłabyś zwykłą transakcją,

No ale w afryce i europie jest handel ludzmi, jedz i walcz

> Dziś też twoja przyszłość w polskim Katolandzie nie wygląda różowo.
> Waginie zawsze wiatr w oczy. Nie możesz usunąć ciąży nawet gdy
> zostaniesz zgwałcona, nie możesz zabezpieczać się w trakcie seksu. Na
> rozwód możesz czekać latami. Jeśli twój facet jest bezpłodny - zostaje
> ci tylko adopcja bo przecież In Vitro nie wchodzi w grę.

Jedziesz na zachod i po problemie, Polska nie jest bogatym krajem aby
fundowac kazdej 50 latce invitro, reklamacje na wlasny organizm kieruj
do konstruktora.

> Nawet umrzeć
> nie możesz w spokoju bo przecież zarówno samobójstwo jak i eutanazja
> jest grzechem. Twój szef ci zakazał. Podobno.

Idziesz na tory, no problem, chyba nie boisz sie odpowiedzialnosci, po
fakcie? Dalej twierdze ze brak Ci popychacza.

60. Data: 2013-06-16 00:36:48

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Cze, 00:10, Leming Show <l...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Idziesz na tory, no problem, chyba nie boisz sie odpowiedzialnosci, po
> fakcie? Dalej twierdze ze brak Ci popychacza.

Przykłady można mnożyć, ale debilstwo co łazi do kleru zboczonego nie
widzi co jest tam napisane i nigdy nie czytało. Jest to ewidentne
zombi. No -Ewa która zgubiła raj, bo zyskała świadomość dobra i zła
czyli bycia niebezmyślną. Żona lotta za ciekawość zamieniona w słup
soli.
Co ciebie sprowadza do internetu Ciekawość?..., no baba nie może być
ciekawa.?.
Jak widzimy na tylko dwóch przykładach, za pozytywy kobieta jest
karana. Tak jest w skrajnej patologii lub w więzieniu , słabszy zawsze
jest karany, a najbardziej za pozytywy, bo silniejszy- prymitywniejszy
na prześladowaniu utrzymuje władzę i do czego ta nauka doprowadziła...
do stosów- kogo, mądrych kobiet , głupie się biczowały same i
niszczyły siebie ku uciesze oprawców. Każda święta jest święta bo się
zakatowała posłusznie, uwierzyła że jest zgnilizna i wypełniła wolę
prześladowców.
No w Afryce, co dziki jesteś i cywilizacja ci przeszkadza buraku,
jeszcze walisz w bębny to jedź bo do cywilizacji się nie nadajesz.
Za komuny czyli systemie bestialstwa kobiety miały więcej praw niż
obecnie, to co idzie już do krajów trzeciego świata poziom życia, bo
mamy tu buraczków dzikich z obłąkanych wioch na poziomie afryki i
religi tam tamów, czy dlatego że buraczki w ryja nie dostają i
patologia przez brak pały chce całą polskę upodobnić do koszmaru i
zaburzonej wiochy modlącej się do zboczonego fiuta wikarego ?

"Ludzie już tego nie wytrzymują..."
do kaleja
Najnowszy raport departamentu obrony USA przed terroryzmem.
Dziennikarze niezależni opłacani przez Pis
feminazistki