Re: WikiKuchnia.org - otwarta książka kucharska

From: Waldemar <w...@i...de>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: WikiKuchnia.org - otwarta książka kucharska
Date: Fri, 02 Jun 2006 14:10:58 +0200

piotr schrieb:

> No wlasnie, skoro juz o tym mowa, zrobilem na szybko nowy podzial wedle
> propozycji Dominika - zostal on wrzucony na strone dyskusji:
>
> http://www.wikikuchnia.org/wiki/Dyskusja:Strona_g%C5
%82%C3%B3wna

> (jezeli komus link ten by nie zadzialal, na stronie glownej mozna
> kliknac dyskusja (gorna zakladka) a nastepnie jezeli chcialoby sie cos
> zmienic, klikamy edytuj.)
>
> Jezeli ktos z Szanownych Grupowiczow chcialby swoje 3 grosze wtracic,
> nie ma sprawy - mozna edytowac, kasowac i eksperymentowac do woli. Im
> wiecej osob sie tym zajmie, tym lepiej. A efektem tego miejmy nadzieje
> bedzie wreszcie racjonalny podzial na kategorie;)

ja bym jeszcze zaproponował propozycję, by były również kategorie
językowe, tak, jak w Wikipedii. Można wtedy wrzucić też przepis w innym
języku i chętni zabiorą się za tłumaczenie. Mam parędziesiąt przepisów
po niemiecku i angielsku, ale nie mam czasu ich przetłumaczyć.
Ale pomysł przedni, już się biorę za zainstalowanie mojego starego
laptopa w kuchni ;-)

Waldek