Wizerunek firmy rodzinnej...

21. Data: 2012-04-16 21:15:07

Temat: Re: Wizerunek firmy rodzinnej...
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ang. celebrity [wym. celebriti] - "sława, znakomitość".
> To już raczej sam Grycan (ze swoim dorobkiem i rzetelnie zdobytą
> popularnością) jest właściwym celebrytą w prawidłowym znaczeniu tego
> słowa.

Linkując takie sensacje, sama stajesz się osobą, która zniekształca to
prawidłowe znaczenie.

--

Paulinka

22. Data: 2012-04-17 06:31:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-16 23:15, Paulinka pisze:

> Linkując takie sensacje, sama stajesz się osobą, która zniekształca to
> prawidłowe znaczenie.

Takie znaczenie ma to słowo być może w języku angielskim. W języku
polskim mamy na to "sława, znakomitość, wybitna osoba, gwiazda" itd. (NB
to ostatnie też się już zdewaluowało).
Do polskiego słowo "celebryta" przyszło i zadomowiło się wraz z
pojawieniem się celebrytów, czyli takich właśnie chwilowych gwiazdeczek,
które sobą zbyt wiele nie reprezentują poza tupetem i ew. pieniędzmi.

Ewa

23. Data: 2012-04-18 00:55:30

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
> [...]
.googlegroups.com...

> [...]
k.googlegroups.com...

> [...]
,artykuly,154374,1...

> Mojaś Ty Iwonko, "to" potwierdza jedynie Twą intelektualną ułomność
> polegającą na utracie zdolności przekazu z powodu postępujacego
> zezłośliwienia.

Moja droga Iksi, to potwierdza, zes podkielecka przekupka.

i.

24. Data: 2012-04-19 16:55:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 02:55, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

.googlegroups.com...

bk.googlegroups.com...

k.googlegroups.com...

> Moja droga Iksi, to potwierdza, zes podkielecka przekupka.

Jak najbardziej. Ale i świętokrzyska czarownica, czarownica przede
wszystkim. Więc uważaj, bo Ci coś uschnie... jak machnę trzy razy z
lewa i przez ucho jodłową gałązką suchą...

25. Data: 2012-04-21 12:14:38

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 18:55, Ikselka pisze:

> Jak najbardziej. Ale i świętokrzyska czarownica, czarownica przede
> wszystkim. Więc uważaj, bo Ci coś uschnie... jak machnę trzy razy z
> lewa i przez ucho jodłową gałązką suchą...

Machnij, machnij... może mi katar uschnie :D:D:D

26. Data: 2012-04-21 15:00:49

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Machnij, machnij... może mi katar uschnie :D:D:D

Sudafed i uschnie bez machania - dosłownie uschnie :)

Dębska

anti pedofile
te same słowa- inne treści
"Oderwańcy" to mniej empatii.