Włoski tort makaronowy

111. Data: 2015-10-20 14:45:43

Temat: Re: Włoski tort makaronowy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2015 13:35:28 +0200, krys napisał(a):

> No popatrz, jak sobie jednak przypomniałaś.
> I po co było to udawanie?

Udawanie? - więc po co miałabym sobie przypominać :->

112. Data: 2015-10-20 14:53:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2015 13:33:56 +0200, krys napisał(a):

> Widać grupie sie podoba.

_Grupie"podobających"_ się ZAWSZE podoba.
Reszta milczy, ja po prostu mówię swoje.
Takie trzy kategorie tu są.

> A po co mają schodzic na poziom rynsztoka?

No tak - jak każdy po troszku zejdzie, to się nie liczy 3-]

> Nie widzę różnicy. Przy stole czy przy ognisku jest gospodarz i jest gość.
> Nie ma potrzeby wbijać szpili tylko po to, zeby sobie samoocene podciagnąć
>:->

Tylko po to nie 3-)
Tyle że kiedy ktoś OCZEKUJE OPINII, to chyba się liczy z OPINIAMI.

> Moczenie nocne wystąpiło jako komentarz do czyjegoś dania?

Nieomalże.

> Pomijam litościwie kolejność zdarzeń.

Ależ nie powstrzymuj się 3-]

113. Data: 2015-10-20 15:46:13

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> _Grupie"podobających"_ się ZAWSZE podoba.

Udowodnij ZAWSZE

> No tak - jak każdy po troszku zejdzie, to się nie liczy 3-]

Każdy bawi sie jak lubi.

> Tylko po to nie 3-)
> Tyle że kiedy ktoś OCZEKUJE OPINII, to chyba się liczy z OPINIAMI.

Ktos od ciebie oczekiwał opinii?

> Nieomalże.

Chyba czytamy inne posty.

> Ależ nie powstrzymuj się 3-]

Nie kopie się leżących.

J.

www.kontestacja.com

114. Data: 2015-10-20 15:47:11

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Udawanie? - więc po co miałabym sobie przypominać :->

A to już tylko Ty wiesz, po co miałabyś "zapomnieć"

J.

www.kontestacja.com

115. Data: 2015-10-20 15:53:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2015 15:46:13 +0200, krys napisał(a):

> Ktos od ciebie oczekiwał opinii?

Podobnie jak od Ciebie - nie. A opiniujesz.

116. Data: 2015-10-20 16:22:42

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Podobnie jak od Ciebie - nie. A opiniujesz.

Czyżby nie spodobała ci się moja opinia na twoj temat?
Kto mieczem wojuje, od miecza ginie.

J.

www.kontestacja.com

117. Data: 2015-10-20 18:05:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2015 16:22:42 +0200, krys napisał(a):

> Czyżby nie spodobała ci się moja opinia na twoj temat?

Twoja opinia jest mi obojętna.
Odpowiedziałam na Twoje pytanie raczej jasno, ale wytłumaczę, bo nie
rozumiesz.
"Podobnie jak od Ciebie - nie. A opiniujesz" - oznacza tylko i wyłącznie,
że podobnie jak ode mnie nikt (w szcz. przyp. Ewa, Ty, itp.) nie oczekuje
opinii, tak samo od Ciebie nikt (Ewa, ja, itp.). Ponieważ jednak Ty [Ewę,
mnie, itp.] opiniujesz - pozwól i mnie opiniować [Ewę, Ciebie itd.]. Nawet
jeśli się [Ewie, mnie, Tobie, itd.] nie podoba jakaś opinia, to ona jest
opinią. Być może nieoczekiwaną, ale z istoty grupy dyskusyjnej pełnoprawną.
Można jej po prostu nie brać pod uwagę.
Skoro jednak się bierze (Ty, Ewa, ja itp.], to znaczy ze... JEDNAK była
oczekiwana.
Tylko że ja - vide początek akapitu. I tak samo powinna postąpić Ewa -
jeśli moja opinia nie jest po jej myśli. Cóż, bywa. Życie to nie jest
bajka.

> Kto mieczem wojuje, od miecza ginie.

Wszelka przesada w igłowidłowaniu prowadzi do takich właśnie...
makrokonkluzji 33333-)

--
XL zginięta

118. Data: 2015-10-21 07:32:03

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.10.2015 o 17:19, FEniks pisze:

> Opisem posłużę się już gotowym, robiłam mniej więcej tak:
> http://www.uwielbiamgotowac.com/2014/09/woski-tort-m
akaronowy.html#.ViJmMjfovrc

> I tu ładniejsze zdjęcia, ale nie ma to jak się pochwalić swoimi ;)

Fajny pomysł i pewnie też nieźle smakuje, tylko chyba ze 3 dni bym go
miała na tapecie, bo musi to dość sycące być :3

--
Pozdrówki
Anai

119. Data: 2015-10-21 08:46:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-21 o 07:32, Anai pisze:

akaronowy.html#.ViJmMjfovrc

> Fajny pomysł i pewnie też nieźle smakuje, tylko chyba ze 3 dni bym go
> miała na tapecie, bo musi to dość sycące być :3

Last but not least, jak mówią Anglicy. :-D

Ewa

120. Data: 2015-10-21 13:05:54

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Twoja opinia jest mi obojętna.
> Odpowiedziałam na Twoje pytanie raczej jasno, ale wytłumaczę, bo nie
> rozumiesz.

I znowu coś imputujesz.

J.

www.kontestacja.com

Placki ziemniaczane inaczej :-)
Ktoś suszył gruszki?
Walijski słodki chlebek na herbacie i suszonych owocach
o głodzie nowości
Najlepsze ciasto ucierane.