Włoski tort makaronowy

11. Data: 2015-10-17 18:26:14

Temat: Re: Włoski tort makaronowy
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"bbjk" <b...@p...pl> wrote in message
news:mvtsja$5jo$1@node1.news.atman.pl...

> Szybkie, szybkie :)

"Przygotowanie tej potrawy zajmuje około godziny, pieczenie trwa 35 minut,
więc po półtorej godzinie możecie się cieszyć pysznym, gorącym posiłkiem."
Jeśli jej zajęło przygotowanie godzinę to ja pewnie straciłbym dwie.
Plus trzecia na sprzątanie :-)

12. Data: 2015-10-17 18:30:55

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-17 o 18:26, Pszemol pisze:

> [...]
> posiłkiem."
> Jeśli jej zajęło przygotowanie godzinę to ja pewnie straciłbym dwie.

Na pewno mniej, niż godzinę przygotowanie, może nawet mniej, niż pół.
Czas zapiekania, to już nie robota. Sprzątam bieżąco.
--
B.

13. Data: 2015-10-17 18:32:15

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc po półtorej godzinie możecie się cieszyć pysznym, gorącym posiłkiem."
> Jeśli jej zajęło przygotowanie godzinę to ja pewnie straciłbym dwie.

To samo pomyślałam , za dużo roboty.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

14. Data: 2015-10-17 18:40:33

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-17 o 18:32, Stokrotka pisze:

> To samo pomyślałam , za dużo roboty.

:D
Ewa, zaharowałaś się?
--
B.
szastu chlastu nie mam rączek jedenastu

15. Data: 2015-10-17 18:47:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-17 o 17:26, bbjk pisze:
> [...]
akaronowy.html#.ViJmMjfovrc

> Nie spotkałam się z tym ani u nas, ani we Włoszech

Ponieważ jego "włoskość" wzięła się po pierwsze z makaronu, a po drugie
- przekrój ma włoskie barwy. ;)

Ewa

16. Data: 2015-10-17 18:48:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-17 o 18:09, Pszemol pisze:
> "bbjk" <b...@p...pl> wrote in message

akaronowy.html#.ViJmMjfovrc

> Z opisu nie wywnioskowalem że szybkie :-)

Może nie jest superszybkie, bo samo zapiekanie trwa ok. 30 min, ale
jakoś bardzo pracochłonne też nie. Tylko dużo naczyń (i naczynek) się
przy tym brudzi. ;)

Ewa

17. Data: 2015-10-17 18:49:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-17 o 17:29, bbjk pisze:

akaronowy.html#.ViJmMjfovrc

> Tylko na pewno zamiast oleju dobra aromatyczna oliwa, olej zabiłby
> włoskość.

No jasne, że użyłam oliwy.

Ewa

18. Data: 2015-10-17 18:49:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-17 o 18:40, bbjk pisze:

> :D
> Ewa, zaharowałaś się?

Cały tydzień będę odpoczywać. ;)

Ewa

19. Data: 2015-10-17 18:50:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mały przyjaciel uśmiechnął się grzecznie z pobłażaniem:
>
> -- Przyjrzyj się. To nie jest baranek, to baran. On ma rogi.
>
> Zrobiłem nowy rysunek, ale został odrzucony tak jak poprzedni:
>
> -- Ten baranek jest za stary. Chcę mieć baranka, który będzie długo żył.
>
> Tracąc już cierpliwość -- chciałem bowiem jak najprędzej zabrać się do
> naprawy motoru -- nabazgrałem ten obrazek i powiedziałem:
>
> -- To jest skrzynka. Baranek, którego chciałeś mieć, jest w środku.
>
> Byłem bardzo zdziwiony, widząc radość na buzi małego krytyka.
>
> -- To jest właśnie to, czego chciałem. Czy myślisz, ze trzeba dużo

Tu było prościej - gdyby Księciu chciało się kliknąć na zdjęcie obok, to
miałby baranka w całej okazałości. ;)

Ewa

20. Data: 2015-10-17 18:55:27

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-17 o 18:47, FEniks pisze:

> Ponieważ jego "włoskość" wzięła się po pierwsze z makaronu, a po drugie
> - przekrój ma włoskie barwy. ;)

Wzmocniłabym włoskość chlapiąc oliwą, zamiast fety - mozzarella, może
wiórki parmezanu dodatkowo, odrobina lebiodki, to tak na szybko, więcej
przyjdzie mi do głowy podczas produkcji. W sumie fajne pogotowie
ratunkowe, bo składniki zawsze w domu są.
--
B.

Placki ziemniaczane inaczej :-)
Ktoś suszył gruszki?
Walijski słodki chlebek na herbacie i suszonych owocach
o głodzie nowości
Najlepsze ciasto ucierane.