Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...

Data: 2009-05-23 04:39:59
Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

news:19sy9txmljony$.1eym2p3ep9ld1.dlg@40tude.net...

> O, to, to, zapomniałam o tym wspomnieć - też wożę, 2 sztuki, żeby było w
co
> wrzucac zakupy do samochodu na czas transportu. Po przyjeździe to już TŻ
> się zajmuje owymi skrzynkami, przenoszenie w nich zakupów do domu jest
> wygodne i szybkie.

> Mnie się jeszcze zdarza czasem, kiedy jestem w mieście z innej okazji niż
> zakupy i akurat coś mi się przypomni do kupienia, a samochód został gdzies
> na parkingu; ale to się zdarza rzadko. Zakupy mam zawsze dokładnie
> zaplanowane, spisane na kartce dzień wcześniej, wiec raczej nie ma się co
> [...]

Mam torbę - prezent, The Natura Green Bag, chyba z Tesco, od córki z Londynu
(nie daję Marudzie do ręki), ale Maruda ma torby z nici propylenowych, takie
w kratkę, z suwakiem i w tych torbach transportuje zakupy. Bierze oczywiście
na te brudzące towary lub wymagające izolacji od reszty foliówki, które są
używane póki się nie rozpadną. Ogólnie mój wpływ - nigdy wcześniej nie
generowaliśmy takiej ilości śmieci, głównie opakowań - folii i kartonów. Aż
szkoda, ze nie ma segregowania - w większości są to czyste kartony nadajace
się do recyklingu.