Wodomierz do podlewania ogródka

11. Data: 2008-09-09 07:06:56

Temat: Re: Wodomierz do podlewania ogródka
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodaj do tego drugie tyle za ścieki.Przecież to nieodłączna para.
> W towarzystwie tzw. opłat stałych/abonamentowych

Za wodę ogrodową nie płaci się stawek za ścieki, bo ich fizycznie nie ma -
po to się zakłada wodomierz ogrodowy, ale ma to sens jeśli dużo tej wody
ogrodowej zużywasz, bo jak 5m3/rok to się nie kalkuluje wcale. U mnie w
wodociągach za odczyt ogrowodego jest coś koło 8 zł, przy stawce ok. 1,90
zł/m3 to mam 4m3 wody. Kiedyś też myślałem o ogrodowym, ale inkasent mnie
oświecił i dałem sobie spokój. Odczyt mam co 2 m-ce więc 6x8 zł = 48 zł /
1,90 zł = 25 m3 wody - nie opłaciło się.

--=olo=--

12. Data: 2008-09-09 14:11:32

Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

Rentier pisze:
> Ktoś z was przechodził procedurę instalacji i odbiorów?
> Czy mogę sam go zamontować? A Wodociągi tylko odbiorą?
> Są określone jakieś miejsca montażu?

U mnie wydali takie warunki, ze odejscie ma byc zrobione na polaczeniach
zgrzewanych. Od razu odpadla opcja samodzielnego montazu i wzrosly
koszty wykonania.

BbT

13. Data: 2008-09-09 15:25:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> wrote in message

> U mnie wydali takie warunki, ze odejscie ma byc zrobione na polaczeniach
> zgrzewanych. Od razu odpadla opcja samodzielnego montazu i wzrosly
> koszty wykonania.

Proste - odejście - zawór kulowy i końcówka czerpalna, jeżeli to ma być
podlicznik - nie wymaga zgody

14. Data: 2008-09-10 07:32:25

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> wrote in message

> Proste - odejście - zawór kulowy i końcówka czerpalna, jeżeli to ma być
> podlicznik - nie wymaga zgody

zasady montazu, zeby licznik (wodomierz, przeplywomierz, cokolwiek innego)
mogl byc zalegalizowany przez GUM i uzywany do rozliczen "zewnetrznych" :
1. Montaz na odcinku "prostoliniowym" - sugerowany odcinek pionowy
"wznoszacy" rurociagu.
2. Wymagane odcinki prostoliniowe - przed wodomierzem odcinek prostoliniowy
o dlugosci minimum 5 srednic nominalnych, za wodomierzem odcinek
prostoliniowy o dlugosci minimum 2 srednic nominalnych.
Wodomierz MUSI miec zatwierdzenie typu, oraz atest higieniczny wydany przez
PZH.

Odkurzacz wodny po raz kolejny ;)
Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
Alarm w domu niewrazliwy na zwierzaki - jest taki?
Gniazdko elektryczne na zewnatrz budynku
Zaślepienie rury