[Wroc] Kiedyś cię znajdę (czerwona torebko)

21. Data: 2007-05-23 13:02:15

Temat: Re: [Wroc] Kiedyś cię znajdę (czerwona torebko) [OT]
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):
> No właśnie, jak w temacie. Oczywiście czerwonych torebek jest we Wrocku od
> piernika i trochę, ale: (...)
> Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... Potrzebuję jak kania dżdżu. Będę
> wdzięczna za wszelkie wskazówki, gdzie szukać.

mogę tylko życzyć powodzenia, co co sezon przeżywam ten sam ból. w zeszłym
roku szukałam złotych sandałków i miały spełniać niewiele warunków: całe(!)
ze skóry i obcas bliżej 5 niż 10 cm. teraz szukam czerwonych półbutów
typu "peep-toe", warunki: niby-koturna ok. 0,5-1 cm z przodu i obcas słupek,
skóra. efekty są takie, iż od roku nie kupiłam nowych butów :D ale czerwonych
butów jest wszędzie pełno, tylko nie takich :/ jak jest peep-toe, to bez
słupka albo bez koturny... a jak ma wszystko, to sztuczny.

22. Data: 2007-05-23 18:04:44

Temat: Re: [Wroc] Kiedyś cię znajdę (czerwona torebko)
Od: Marta Góra <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2007 09:26:23 +0000 (UTC), Kruszyzna napisał(a):

> No właśnie, jak w temacie. Oczywiście czerwonych torebek jest we Wrocku od
> piernika i trochę,

<ciach>

W Solarze byłaś?
IMO torebki mają super - uwielbiam ich torby, wiosną widziałam czerwoną,
dość dużą, bez ozdóbek itp... Zdrowy rozum zwyciężył, do niewielu rzeczy mi
pasuje. Właściwie gdyby nie ograniczenia finansowe to co sezon wyszłabym od
nich z kilkoma.
Poza tym nie martw się, ona Cię znajdzie sama ta Twoja wymarozna, czerwona.
Jak się zaczęła sypać moja z lnu to szukałam całe zeszłe lato podobnej i
kicha:( Tej wiosny wpadłam dosłownie na moment do Galerii Krakowskiej i w
pierwszym z brzegu sklepie na półce stał mój wyamrzeniec:) Chciałam kupić
buty a wróciłam z kolejną torebką;)

Pozdrawiam,
Marta fanka torebek wszelakich

23. Data: 2007-05-23 19:45:36

Temat: Re: Kiedyś cię znajdę (czerwona torebko)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie wrote:
> Zrobiłam zdjęcie dziś rano w drodze do pracy. Moja torebka wygląda
> tak:
> http://picasaweb.google.com/carrie.mn/RNe/photo#5067
673547652026002

Bingo!! O coś takiego właśnie mi chodzi! Faktycznie kółeczka dyskretne,
kieszonki nienachalne, "kutasiki" po bokach zgrabne :) Kolor i-de-al-ny.
Moje buty są właśnie w takim kolorze. No dobra, ad rem: gdzie we Wrocku
taka torebka?

Krusz.

--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

24. Data: 2007-05-23 19:48:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Krusz, a czemu nie allegro? Musisz "pomacać"? ;-)
>
> http://www.allegro.pl/search.php?string=du%C5%BCa+cz
erwona&category=1487&description=1&country=1&categor
y=1492

Torebki cud! Ale właśnie o to chodzi. Pomacać, trzy razy wrócić i
zrezygnować, potem za czwartym jednak kupić :) Może się odważę przez
Allegro jak będę naprawdę zdeterminowana :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

25. Data: 2007-05-23 19:49:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Ta wygląda nieźle, ale nadal nie wiem, czy spełnia warunek
> "eleganckości" ;-)
> http://www.allegro.pl/item197184057_elegancka_czerwo
na_torebka_lorenzo_palladini_okazj.html

BOSKA! ABSOLUTNIE BOSKA! Tylko cenowo odpada :)

Krusz.
dwa kredyty i trzeci malutki - życie wymusza ustępstwa :)
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

26. Data: 2007-05-23 20:50:24

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> albo bez koturny... a jak ma wszystko, to sztuczny.

Koturny? A nie koturna? Bo nie wiem, koturn czy koturna? Słownik nie
precyzuje, i to i to pokazuje.
Tak samo jak ostatnio widzę, że coś się nakłada OPUSZKĄ palca, a nie
opuszkiem... Do tyłu z wiedzą jestem czy co?

Maja

27. Data: 2007-05-23 21:09:08

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... Potrzebuję jak kania dżdżu. Będę
> wdzięczna za wszelkie wskazówki, gdzie szukać.

A macie we Wrocku Słonia Torbalskiego? Bo chyba coś takiego dziś widziałam
na wystawie w tymże. Proste, prostokątne, nieco teczkowate, ale bardziej
miękkie, i z dłuższymi uszami, spore, A4 na pewno wchodzi na luzie. Kolor,
hm, zakrzepłej krwi. Jedyne ozdóbki - niewielkie kwadratowe klamry przy
uszach, z matowego srebrzystego metalu.

Nie wiem, niestety, jak się kszałtują u nich ceny, nie mam niczego stamtąd.

--
JoP

28. Data: 2007-05-23 21:24:20

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
> Koturny? A nie koturna? Bo nie wiem, koturn czy koturna? Słownik nie
> precyzuje, i to i to pokazuje.
> Tak samo jak ostatnio widzę, że coś się nakłada OPUSZKĄ palca, a nie
> opuszkiem... Do tyłu z wiedzą jestem czy co?

z koturnem chyba masz rację, wg internetowej wersji Słownika Języka
Polskiego, a w drugim przypadku podaje opuszkę, a nie opuszek.

29. Data: 2007-05-24 17:34:27

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> A macie we Wrocku Słonia Torbalskiego?

Tego to ja nie wiem, może jest w jakimś centrum handlowym, ale zanim ja
tam dotrę ...
Mamy natomiast krasnoludki! I to sporo :)

> [...]
> miękkie, i z dłuższymi uszami, spore, A4 na pewno wchodzi na luzie. Kolor,

Mniam, mniam :) Czyli dość ciemne bordo? :)

> Nie wiem, niestety, jak się kszałtują u nich ceny, nie mam niczego stamtąd.

No nic, trzeba będzie poszukać.
To co, tubylcy (tubylczynie), jest u nas ten Słoń czy nie ma?

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

30. Data: 2007-05-24 18:39:11

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nic, trzeba będzie poszukać.
> To co, tubylcy (tubylczynie), jest u nas ten Słoń czy nie ma?

Nie odwiedzam fanatycznie sklepów torebkowych, ale taka nazwa chyba by mi
się w oczy rzuciła, a nie widziałam. W centrach handlowych raczej na 100%
nie ma, bo tam bywam znacznie częściej i eksploruję wnikliwie:)

pzdr.

Pat

--
sygnaturka testowa::)

żarniki do solarium philips hp 3132
moge miec taka fryzure?
duza ilosc kremow
cera
Co mam zrobić aby moje włosy nie były takie wysuszone?