Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

51. Data: 2015-09-03 14:08:51

Temat: Re: Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1t811dlkrv1st.yztlwxnnhxa7.dlg@40tude.net...
> Wiele razy słyszy się w mediach o przekrętach weterynarzy i
> sprzedających -
> widocznie Ciebie te informacje omijają.
> Pierwsi przystawiają pieczątki "na oko" = bez badania i za łapówki, drudzy
> podmieniają sprzedawane mięso/tusze, od zaplecza wprowadzając niebadane.

Jak czytam co piszesz to agroturystyka kłamie i oszukuje, weterynarze
kłamią i oszukują przystawiając pieczątki na oko, rolnicy sprzedający
też kłamią i oszukują sprzedając niebadane mięso - wszyscy oszuści!
Czy to jakieś Twoje projekcie własnych zachowań na innych?

52. Data: 2015-09-03 18:32:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-03 13:31, obywatel krys uprzejmie donosi:

> No, w końcu nie mam TV. Nikt mnie nie straszy.

Współczuję.
To chociaż może Fakt zaprenumeruj.

> Mam na tyle małą społeczność, że to się po prostu nie opłaca.
> Przekręt oznacza śmierć gospodarczą dla sprzedawcy.
> Poza tym weterynarze i sprzedający równie dobrze mogą robić przekręty za
> łapówki w kieleckich supersklepikach, w których się zaopatrujesz.

Nie moż li we !!!1

Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.

53. Data: 2015-09-03 18:32:59

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie na targu też byłaś, widziałaś, wiesz, podobnie jak w agroturystyce.

No i co z tego, że nie była - przecież XL-ka jest wszechwiedząca i
nieomylna.
W związku z powyższym nie ma najmniejszego sensu z nią dyskutować, w
jakimkolwiek temacie... no chyba, że po to aby sobie poprawić humor i
pośmiać się z deb...ki.
GA

54. Data: 2015-09-03 18:34:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-03 14:08, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> [...]
> też kłamią i oszukują sprzedając niebadane mięso - wszyscy oszuści!
> Czy to jakieś Twoje projekcie własnych zachowań na innych?

Nie zapominaj o warzywach. Na sali są jarosze.

Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.

55. Data: 2015-09-03 18:34:10

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2015 o 14:08, Pszemol pisze:

> [...]
> też kłamią i oszukują sprzedając niebadane mięso - wszyscy oszuści!
> Czy to jakieś Twoje projekcie własnych zachowań na innych?

A jakżeby inaczej... każdy mierzy innych swoją miarą.
GA

56. Data: 2015-09-03 19:18:27

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-03 o 18:32, Qrczak pisze:

> Współczuję.
> To chociaż może Fakt zaprenumeruj.

Albo Flondrę w internetach.
--
B.

57. Data: 2015-09-03 19:19:11

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-03 o 18:34, Qrczak pisze:

> Nie zapominaj o warzywach. Na sali są jarosze.

Warzywa zabijają.
--
B.

58. Data: 2015-09-03 20:34:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Sep 2015 13:31:37 +0200, krys napisał(a):

> [...]
> Poza tym weterynarze i sprzedający równie dobrze mogą robić przekręty za
> łapówki w kieleckich supersklepikach, w których się zaopatrujesz.

W mięso zaopatruję się (poza sporadycznie w Makro) w sieci sklepów
mięsnych moich znajomych. I dodatkowo tak się składa, że weterynarz,
opiekujący się ich mięsem, jest też moim dobrym znajomym. Od niego mam też
opinię na temat historii dziejących się wokół handlu mięsem na
targowiskach.

--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

59. Data: 2015-09-03 20:35:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Sep 2015 18:32:53 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-09-03 13:31, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Współczuję.
> To chociaż może Fakt zaprenumeruj.

O tak, Fakt polecam (z pewnych osobistych względów) zdecydowanie :-)

60. Data: 2015-09-03 20:35:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Sep 2015 18:34:10 +0200, GalAnonim napisał(a):

> A jakżeby inaczej... każdy mierzy innych swoją miarą.
> GA

Wystarczy średnia doza realizmu.
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo
hotelu, gdzie nie ma nic własnego." L. Ćwierczakiewiczowa

Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
A z jagnięciny co?
suszone o?miornice