Wszystkim

371. Data: 2019-03-17 02:54:22

Temat: Re: Wszystkim
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-14 17:22, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=15

> A ty co o tym sądzisz?

Sądzę, że pomimo wielu podobieństw, róznimy się znacznie.
Jesteśmy niepowtarzalni.

372. Data: 2019-03-17 03:00:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-14 17:23, Trybun wrote:

> Na obecnym etapie ewolucji gatunku  ludzkiego wolność absolutna nie jest
> możliwa.
>
> No pewnie, zwłaszcza że piszesz o odrobinie.

Piszę tak przez wrodzoną grzeczność :)
Jednak, uważam, że możesz zmienić diametralnie własne wyobrażenie o
wolności absolutnej, ale również, o wolności w ogóle.

https://www.youtube.com/watch?v=N5vTuPDaiH8&feature=
youtu.be&t=15
//można słuchać z prędkościa x2

373. Data: 2019-03-17 19:12:01

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-17 o 02:07, Ilona pisze:

> Każda 'wadza', na czymś takim bazuje.
> W Starożytnym Rzymie było nawet takie święto, podczas którego
> niewolnicy przebierali się za władców.

Nie każda, tylko w tzw demokracjach klika przejmuje władzę następnie
dzieli się na dwie (czasem więcej) frakcje nazywane władzą i opozycją i
które następnie  cyklicznie zmieniają się przy korycie.

374. Data: 2019-03-17 19:14:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-17 o 02:36, Ilona pisze:

> [...]
> Po latach systematycznego niszczenia gospodarki, przenoszenie środków
> produkcji za tzw. granice, wprowadzono, już nie kartki żywnościowe a
> bony, uprawniajace niektórych do odbierania podstawowych produktów
> spożywczych w defaultowych sklepach.
>
> Wenezuela również zaczynała od 'wysokiego c' i była w latach
> 50-dziesiątych czwartym na świecie krajem pod względem stopy życiowej,
> by po dwóch pokoleniach systematycznego oduczania społeczeństwa
> wytwarzania, (nie tylko własnego dobrobytu), a czegokolwiek,
> doprowadzić do tego by zjadło ono, ostatnie zwierzęta z ogrodu

Nie wiem jaki Wenezuela miała status w latach 50tych. Ale wątpię aby ten
kraj był wtedy zaliczany do kategorii najbogatszych państw świata.
Przemysł poza petrochemicznym na poziomie dużo mniejszym niż np PRL. Nie
było żadnej rewolucji, żadnego przewrotu a kraj w 80latach to ścisła
czołówka w kategorii bieda na kontynencie południowo-amerykańskim. W tym
wielkim kraju całe rzesze ludzi bez skrawka ziemi na których mogliby
postawić sobie lepiankę. Edukacja na poziomie chyba tylko Papuasów w
Nowej Gwinei. Tak, wbrew temu co głosi propaganda - Wenezuelczycy nie
wybrali Chaveza na tzw piękne oczy.  Zdecydowanie nie z bogactwa i
dobrobytu to zrobili. Oni oczekiwali zmian, oni oczekiwali zmiany
swojego statusu i sprawiedliwej redystrybucji dóbr.

375. Data: 2019-03-17 19:15:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-17 o 02:53, Ilona pisze:

> [...]
> własnie w celu permanentnego wyrugowania towarzyszy z PZPR od
> jakiegokolwiek wpływu na ówczesna rzeczywistość. Własnie wtedy, do
> Polski wjechał ten neomarksistowski walec.
> Ten prawdomówny rzecznik, był jednym z tych, którzy rozwijali czerwony
> dywan, właśnie przed tym  walcem.
>
> Nie chodzi mnie o prywatną inicjatywe, (działającą w wiekszosci
> przypadków, na zasadzie koncesji otrzymanej od wadzy), tylko o tę
> naturalną umiejętność ludzi do wytwarzania przedmiotów użytecznych. Ta
> umiejętność decydowała o pewnego rodzaju autonomiczności społeczeństwa.

No cóż, w miarę upływu czasu taki scenariusz wydaje się czymś
oczywistym. Kierownictwo ówczesnej władzy uszyło sobie spadochron w
postaci "S".

Chytry plan czy nie z tym wprowadzeniem rzecznika który ma mówić tylko
prawdę, a Polacy i tak nie będą wierzyli, mało tego - była gwarancja że
nie uwierzą, to nie ma znaczenia, bo nie to teraz oceniamy, znaczenie ma
pytanie - koloryzował czy nie.

Co konkretnie masz na myśli pisząc o tej autonomiczności?

376. Data: 2019-03-17 19:38:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-17 19:12, Trybun wrote:

> Nie każda, tylko w tzw demokracjach klika przejmuje władzę następnie
> dzieli się na dwie (czasem więcej) frakcje nazywane władzą i opozycją i
> które następnie  cyklicznie zmieniają się przy korycie.

Dlatego tak ważny jest ten punkt libracyjny na osi 'obywatel - państwo'.

377. Data: 2019-03-17 20:04:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-17 19:14, Trybun wrote:

> [...]
> dobrobytu to zrobili. Oni oczekiwali zmian, oni oczekiwali zmiany
> swojego statusu i sprawiedliwej redystrybucji dóbr.

No jak może być 'sprawiedliwa redystrybucja", gdy wszystkie dobra
'zawłaszcza' dyrektoriat, w imieniu proletariatu?
W PRL, zwykły_obywatel, także pracował za 1 $ dziennie.

"In the government of Pérez Jiménez*, Venezuela's debt grew more than 25
times and went from 175 million to more than 4,500 million bolivares in
just 5 years (approximately 15 billion dollars in 2018)."
https://en.wikipedia.org/wiki/Venezuela#20th_century

* - Marcos Evangelista Pérez Jiménez, a Venezuelan military and general
officer of the Venezuelan Army and the leader of Venezuela from 1950 to
1958, ruling as unelected military strongman from 1948 to 1950 and as
President of Venezuela from 1952 to 1958.

W 1958, pojawiła sie 'demokracja', na Kubie, rok później.
Wobec braku pracy organicznej, (rozbudowy potencjału intelektualnego i
przemysłowego), ze strony levackiego rządu, zaczęto 'rozdawać
pieniądze', czyli, jak to w demokracji, przekupywać obywateli ich
własnymi pieniędzmi.
Po upływie 60 lat zjedzono ostatnie zwierze w zoo.

378. Data: 2019-03-17 20:19:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-17 19:15, Trybun wrote:

> [...]
> pytanie - koloryzował czy nie.
>
> Co konkretnie masz na myśli pisząc o tej autonomiczności?

Ten spadochron był już skrojony po gabinetowym przewrocie na Kremlu, w
październiku 1964 r.
//ci tutaj u nas, mieli go tylko zeszyć, na sygnał z centrali.

Autonomiczność polegała na tym, że ludzie żyjący z własnej pracy, (np:
uprawy ziemi), w Polsce, nie dali sobie odebrać ziarna do zasiewów, jak
to było w Rosji 1921, czy na Ukrainie w 1932.

379. Data: 2019-03-17 20:21:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-17 20:19, Ilona wrote:

> [...]
> uprawy ziemi), w Polsce, nie dali sobie odebrać ziarna do zasiewów, jak
> to było w Rosji 1921, czy na Ukrainie w 1932.

//ta autonomiczność, to przejaw posiadania, srodków produkcji, (lub,
przynajmiej, posiadania zarządu nad nimi).

380. Data: 2019-03-18 12:02:47

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-17 o 19:38, Ilona pisze:

> Dlatego tak ważny jest ten punkt libracyjny na osi 'obywatel - państwo'.

Z "demokracją" kiedy to obywatel spija śmietankę ustami swojej władzy
nic nie da się zrobić dla idei chyba dla człowieka najważniejszych -
wolności równości braterstwa.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!