Wszystkim

71. Data: 2019-02-05 19:49:48

Temat: Re: Wszystkim
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-05 08:55, j...@o...pl wrote:

> [...]
> więc te IQ, choćby tylko 500, jest tak samo nam niedostępne,
> jak np. to, żeby poczuć, co węże czują.
> że np. dano mi odczuć to zawdzięczam tylko temu, że jakaś istota
> zechciała takie wrażenia mi dać odczuć, co całkiem nie znaczy,
> że sam z siebie takie predyspozycje posiadam sam z siebie.
>
> naprawdę w takich wszystkich dziwnych przypadkach należy tylko pochylić głowę
> i przynajmniej być wdzięcznym, że coś z ponad ludzkiej skali ktoś zechciał
> nam w dobroci swej udostępnić.
>
> to tyle co mogę, na ten czas, powiedzieć wam o istotach miliardoletnich

Wdzięczniśmy i za to.
Bóg zapłać!

72. Data: 2019-02-05 20:06:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-05 10:30, Trybun wrote:

> A co tu powiedzieć o wspominanych miliardach.. Zdaje się nawet te 500
> przekracza zakres ludzkiej percepcji.

Właśnie.
IQ 8E11, to jakby nie liczyć, nasz ludzki egregor, tu na tej Ziemi.
A wypada wspomnieć o innych bytach, na innych, odległych krańcach
Wszechświata.

73. Data: 2019-02-05 20:15:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-05 10:31, Trybun wrote:

> Owszem, ale jest kultywowane tyle bzdur że dobrze by było się zastanowić
> czy warto uprawiać taki styl życia. Dwa małe pytania - jedna z tych
> bzdur to posiadanie własnej armii. Po co takiemu Libanowi armia, po co
> Polsce? Drugie - w ogóle jaki sens ma podział ludzkości na państwa?

Myśle że wybiegłeś znacznie 'przed orkiestre'.
Pytania zasadne, ale jeszcze na nie zawcześnie.

Tu pan Michio Kaku o typach cywilizacji:
https://www.youtube.com/watch?v=vT_6z-09vVc

a tu pan Feliks Koneczny:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Feliks_Koneczny#Teoria
_cywilizacji

74. Data: 2019-02-05 21:11:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-05 17:57, Kviat wrote:

> Jest? Przecież już nie żyje...

> Raczej nie.
> Nie po to faceci się żenią, żeby do końca życia bujać się z dziewicą.
> Albo wychowywać cudze dzieci.

> No nie ma. Bo już nie żyje.

A masz jeszcze ten zegarek, który dostałeś na Pierwszą Komunie?

75. Data: 2019-02-06 17:46:04

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-05 o 13:00, j...@o...pl pisze:

> Nikt tu nic nie wmawia sobie. Można nawet się wściekać, że Chrystus nas kocha
> wszystkich, od najlepszych po najgorszych, bez znaczenia.
> On w swej Miłości po prostu nie odróżnia, w znaczeniu nie potępia kogokolwiek,
> za cokolwiek. Do /.../ jasnej, taki On normalnie po prostu jesty.
> I cóż ja mam na to poradzić?
> Mam ci kłamać opisując Go, czy co?

Jednak trudno w ludzkiej egzystencji jako takiej dostrzec miłość Boga do
ludzi. Nie, wcale nie tylko trudno dostrzec a zwyczajnie nie sposób jej
doświadczyć. Przecie gdyby ta Miłość spływała na ludzi to kapłani
różnego sortu nie musieliby bałamucić ludzi że to co dobre czeka nas
dopiero po śmierci. No i oczywiści kara w wypadku złego prowadzenia w
cielesnym wcieleniu.
Nie chcę słyszeć kłamstw, ot wystarczy jeden przykład na to że jednak
doświadczasz tej miłości.

> [...]
> A że mi ono czy tobie, w naszej rzeczywistości nie pasuje, to przecież nie powód,
> aby prawdy o Niebie Chrystusowym nie powiedzieć.
> I nie jest tak, że, jak to ze dwa lata później mi "mówili", a słyszę co mówią,
> wyższe, a może najwyższe nawet Istoty, że "mu fascynacja Niebem Chrystusowym
> minie" i o tym "zauroczeniu" zapomnę. Bo nie jest to zauroczenie żadne, tylko to,
> co osobiście będąc tam odczułem tak dobitnie jako Prawdę, że nie mogę po prostu
> tego negować, co jest tam sprawiedliwe, choć będąc tu inaczej pojmuję
> Sprawiedliwość, miłość i nawet Prawdę o tym wszystkim.

Niestety - usprawiedliwieniem dla Stwórcy może być tylko to że patrzy na
wszystko z swojej perspektywy, i koniec końców może okaże się że chce
tylko naszego dobra. Tymczasem życie, o ile odrzucimy te wszystkie
niskie pobudki które to przeciętnego człowieka uszczęśliwiają i zdają
się być celem samym w sobie dla ludzkiej egzystencji, to jest tylko
pasmem udręki, konia z uzdą dla tego dla kogo egzystencja to nie ciąg
zmagań z przeciwnościami.

> zazdroszczę wszystkim tym, oczywiście "zazdroszczę' w dobrym znaczeniu
> tego słowa rozumieniu, którzy są wegetarianami czy jeszcze bardziej.
> jednak nawet weganie zżerają organizmy, które kiedyś były żywe.
> dlatego też Duchom jest łatwiej moralnie, o ile na nas nie żerują, zauważmy.
>
> prawdę mówiąc to po prostu Stwórca tak stworzył świat, abyśmy mogli w nim
zaistnieć.
> a już do nas należy decyzja, czy po śmierci chcemy zaistnieć fizycznie, czy
duchowo.

> i każdy z tych wyborów jest tak samo Uczciwy i Dobry.

> [...]

Wegetarianin też nie żyje jałowym powietrzem, musi pożreć inne żywe
stworzenie.

76. Data: 2019-02-06 17:47:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-05 o 14:24, j...@o...pl pisze:

> tak, jeśli zechcę, albo ty zechcesz, jeśli ciebie wybierze.
> tylko nie wyobrażaj sobie, że wszystko będziesz mógł,
> choć będziesz mógł.
> to prosta implikacja: On wie na co cię stać,
> bo inaczej nigdy ciebie by nie wybrał.
> oczywiście wie tylko na tyle, żeby mieć pewność
> pośród której niepewność ma się tak, jak 10 do - 44 potęgi.
> lub dowolnej, jeśli nieciągłość przejdzie już w ciągłość.

Liczyłem na na jakiś przykład tego co zwykło się nazywać cudem.
Klasyczny przykład - ktoś wyrzuca dziewiętnaście oczek w grze w trzy
kości. Bo "cudy" z uzdrawianiem, wcale nie muszą zasługiwać na takie
miano. Zbyt mało wiemy o mechanizmach życia i śmierci aby jakieś
pojedyncze anormalne zjawisko nazywać cudem.

> każdy by istnieć musi przyjmować energię, którą Bóg nas obdarzył.
> czy to ze Słońca, czy Ziemii, czy Jowisza, czy pustej masoczasoprzestni,
> nawet niby nieistniejącej, jak między płytkami Casimira,
> czy od Boga lub istot pokrewnych chyba co najmniej ideowo, prawdę mówiąc.

Ale dlaczego "musi"? Całe życie oparte na jednym schemacie egzystencji,
i to by miało być dzieło rozumnego, kochającego swoje dzieci Stwórcy?

> Taka teza byłaby uprawniona, gdyby mieli IQ na naszym poziomie.
> My "gramy" na poziomie człowieczym, a On, czy jak wolisz Oni, są poza naszą skalą.
>
> Jednak najważniejsze, że nas tak miłują, jak my ich tylko czasami. Bezwzględnie.
>
> jacek

Jakoś trudno dostrzec tą "grę" ludzi. Po prostu trwamy, nawet nie
wiedząc po co.

77. Data: 2019-02-12 04:52:46

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 lutego 2019 17:57:07 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Jest? Przecież już nie żyje...

to różnie z tym, zależy czy o sensie fizycznym, czy duchowym mówimy.
choć jeśli nawet o cielesnym, to dla mnkie tez żyje, choć być może przez
utożsamianie.

> Raczej nie.
> Nie po to faceci się żenią, żeby do końca życia bujać się z dziewicą.
> Albo wychowywać cudze dzieci.

Przecież całkiem nie o to. Ty nie znasz jej dobroci, ja znam.

> No nie ma. Bo już nie żyje.

Ojejku, Ty życie rozumiesz tylko na swoim poziomie, znaczy przez pryzmat istoty
zamieszkującej Ziemię od iluś tam tysięcy lat. Czy naprawdę tak trudno Ci zrozumieć,
że nasz Wszechświat ma milion razy więcej lat niż nasze, jako gatunku, w nim
istnienie.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

i adekwatnie,
jacek:)

78. Data: 2019-02-12 05:05:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 lutego 2019 19:43:50 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Ta, 160, czy 120, to skala dla jednego człowieka.
> Zakładając średnią IQ w granicach 100, to te IQ 8^11 to raptem nasz
> wspólny ludzki egregor, tu na tej Ziemi. A gdzie reszta Wszechświata?

Ilonuś, IQ tak się nie dodaje:)
To powiedzmy tak, jak z Duchem Świętym.
On, oczywiście, ze wszystkich nas i nie nas, taką inteligencję posiada.
Jednakże, choć może nam coś pokazać-przekazać,
to całkiem nie znaczy, że ktokolwiek z nas cały przekaz zrozumieć umie.

jacek

79. Data: 2019-02-12 05:19:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 lutego 2019 19:50:24 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Wdzięczniśmy i za to.
> Bóg zapłać!

dziękuję:)
Bóg już mi zapłacił tym, co dał.
najpierw moim życiem, potem tym wszystkim.

jacek

80. Data: 2019-02-12 06:16:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 6 lutego 2019 17:43:21 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> miano. Zbyt mało wiemy o mechanizmach życia i śmierci aby jakieś
> pojedyncze anormalne zjawisko nazywać cudem.

Dobrze wiesz, że z 3 kostek nie da się wyrzucić więcej niż 18, w naszym wymiarze.
I jest to pewne w każdej rozciągłości czasu, choć przecież teoria nieskończoności,
czy nieoznaczoności mówi, że wszystko, co tylko jest możliwe, w nieoznaczonych eonach
czasu, kiedyś musi się zdarzyć.
A że te, nawet przez wieczność dopuszczalne wydarzenia nigdy się nie wydarzą,
jest tak samo pewne jak to, że zawarte w wieczności probabilistyczne wydarzenia
wymagałyby więcej "czasu", niż choćby na jedno z tych wydarzeń wieczność czas miała.

Dlatego też np. nigdy nie powtórzy się taki sam jacek, czy ty,
który w życia biologicznego swoim 55 roku dniu 12-mym godzinie 44
minut ileś tam, sekund także, a później niewyobrażalnie małej czasu
części naciśnie dany klawisz na takiej samej klawiaturze z taką sama mocą,
a przy tym każda komórka jego ciała wykona te same czynności, a oddech poruszy
takie to a takie atomy, dokładnie w tym samym czasie, przy czym firanka w oknie
będzie miała te same fałdy, wyprodukowana przez tych samych ludzi, a każdy włos
na ciele tak samo zadrży.

I to jest właśnie cud, którego Naukowcy nie mogą zrozumieć,
bo jest tak prosty, że aż za prosty na ich naukowe coś tam IQ.

jacek

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!