Wszystkim czubom,

21. Data: 2018-12-28 18:51:15

Temat: Re: Wszystkim czubom,
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-28 18:37, Ilona wrote:

> Nikt nie powiedział, że protestanci to leniwi gamonie i nieudacznicy.
> Gdybyś sluchał z uwaga a nie na wyrywki, tego co mowi pan Krzysztof, to
> byś wiedział, że właśnie odnosi się do tez tego protestanckiego pastora,
> Maxa Webera.
> https://www.youtube.com/watch?v=n-A2R37Rjjw&feature=
youtu.be&t=700

> Zagadnienia powstania cywilizacji łacińskiej tyczą wieków, gdy
> protestantyzmu w ogóle jeszcze nie było.
> https://www.youtube.com/watch?v=pgN5OVqCQ18&feature=
youtu.be&t=1198

> niezmiennie polecam całośc i z uwaga.
>
>  --
zapomniałem dodać, że w Ameryce Łacińskiej od ch..a marksistów.

22. Data: 2018-12-28 18:57:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-28 09:39, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Polska (podobnie jak Palestyna zresztą) to jest potężny rezerwuar czy też reaktor
najciemniejszego zabobonu czarnej magii prawie jak z Papui Nowej Gwinei,
> [...]
> (zaczynając od popularnej mantry "K...a mać!"), złorzeczeń i nienawiści
> powodują ruinę kraju nad Wisła i czynią ją łatwym łupem dla ościennych zaborców.
> Niestety Tusk mówiąc, że "polskość to nienormalność" miał po części rację, ale
> nie w sferze ideałów i symboli, na które pluć się nie powinno, tylko życia
> codziennego i wzajemnego odnoszenia się Polaków do siebie, do czego też zresztą
> obok Kaczyńskich, Bolków, Rydzyków i wszelkiego innego diabelstwa pomniejszego
> autoramentu się przyczynił.
>
> Nie wiem, co może odtruć w kraju rę atmosferę wzajemnej zawiści i podejrzeń.

Może indywidualne sumienie?
ale, wszechobecna antykultura skutecznie je zagłusza.

23. Data: 2018-12-28 19:42:54

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.12.18 um 13:04 schrieb Kviat:

> [...]
> i podjąć próbę leczenia. Ale gdy rzesze wyznawców dorwą się do władzy,
> to mogą zmieniać prawo pod swoje urojenia, zakazać antykoncepcji,
> szczepionek, zarządzić że czarny jest gorszy od białego, wsadzać kobiety
> do więzienia na 30 lat za poronienie, albo wysyłać ludzi na śmierć
> wywołując wojny religijne.
>
> Jak jakiś guru twierdzi, że to akurat jego religia jest tą prawdziwą i
> jedyną słuszną ostoją cywilizacji, to każdemu normalnemu człowiekowi
> zapala się czerwona lampka. A gdy znajduje na te bzdury wyznawców, to
> trzeba reagować, póki nie jest za późno.

Ja tam reaguje satyra lub nauka, bo czuje sciane, a ta przebic mozesz
ciezkim sprzetem, ktorego nie mam albo nie mam ochoty uzywac.
Ich metoda jest prosta: oponent ze wzgledu na inne poglady nie wyznaje
zadnych wartosci i nie ma zadnej kultury. Mamy wiec antywartosci i
antykulture oraz jakas istote, ktora nie wiadomo czemu i po co zyje.
Prosta droga do komor gazowych i zatapiania pontonow?
Spoleczenstwo wyzej rozwiniete wymyslilo w akcie szalenstwa przemyslowe
sposoby likwidowania takich niegodnych zycia istot (unwertes Leben).
Inne spoleczenstwo wymyslilo po prostu gulagi...

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

24. Data: 2018-12-28 19:48:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-28 19:42, silvio balconetti wrote:

> [...]
> sposoby likwidowania takich niegodnych zycia istot (unwertes Leben).
> Inne spoleczenstwo wymyslilo po prostu gulagi...

Katolicyzm wymyślił miłosierdzie.

"Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych,
Mnieście uczynili."

i nastepne, może wazniejsze niż to pierwsze,

"Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście
i Mnie nie uczynili."

(Mt 25,31-46)

25. Data: 2018-12-28 20:15:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-28 19:48, Ilona wrote:

> [...]
>
> i nastepne, może wazniejsze niż to pierwsze,
>
> "Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście

Jesli nadal ktoś nie rozumie, to tu jest wyjasnienie pojęcia miłosierdzia.
https://youtu.be/oBizRt8IU6I?t=2290
Czyli, jak skończyły się interesy handlarzy słowiańskimi niewolnikami,
relacja Ibrahima ibn Jakuna z X wieku), oraz współczesne próby powrotu
do pogaństwa i europejskiego niewolnictwa.

26. Data: 2018-12-28 20:40:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-28 o 18:46, Ilona pisze:

> Gupiś.
> Nie masz zielonego pojęcia czym jest filozofia, czy moralność katolicka
> a dzieki nim jeszcze żyjesz.

LOL :)
Bo łaskawie jeszcze nie spalili mnie na stosie?
Moralność katolicka... o czym ty bredzisz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2018-12-28 20:48:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-28 20:40, Kviat wrote:

> LOL :)
> Bo łaskawie jeszcze nie spalili mnie na stosie?
> Moralność katolicka... o czym ty bredzisz?

że nie zostałeś sprzedany żydowskiemu handlarzowi, jako niewolnik.
https://youtu.be/oBizRt8IU6I?t=2815

28. Data: 2018-12-28 22:34:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 grudnia 2018 19:49:19 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
>
> i nastepne, może wazniejsze niż to pierwsze,
>
> "Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście

Akurat be-ze-de-ura, bo miłosierdzie było znane również w buddyzmie. Hint:
śluby bodhisattwy i misja bodhisattwy. Maitri = życzliwa miłość wobec bliźniego.
Buddyści byli znani z budowania szpitali i przytułków, taniego lecznictwa
(praktycznie po kosztach), usługi rozciągali nie tylko na ludzi, ale również
na chore zwierzęta. I to wszystko było utrzymywane z jałmużny, prowadzone
przez zakony mnichów żebrzących.

29. Data: 2018-12-28 23:43:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-28 22:34, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> na chore zwierzęta. I to wszystko było utrzymywane z jałmużny, prowadzone

I bardzo to chwalebne!
Również i oni stworzyli cywilizacje techniczną, do której osiągnięć
dzisiaj się nieśmiało powraca.
http://argonauta.pl/powazna-hinduska-instytucja-nauk
owa-oraz-noblisci-zajma-sie-vimanami/

A czy poza życzliwą miłością do bliżniego istniał wtedy system kastowy?
Zdaje się, że jeden ówczesny hippis rodem z Betlejem, gdy tamtędy
podróżował, do tego stopnia sprzeciwiał się owemu, że aż został
administracyjnie wydalony.

30. Data: 2018-12-29 00:41:39

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> i nastepne, może wazniejsze niż to pierwsze,
>
> "Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście

Wzruszylem sie i poszukalem przykladow:

np.
https://tinyurl.com/y8vru56m
https://tinyurl.com/yb5thqbu
https://tinyurl.com/y95n39sk

https://tinyurl.com/y746enkn

--
[...]

Mnie tez malo dziwi
Nie dziwi nic.
Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Przestawienie akcentów ?