Re: Wtopiłam...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Wtopiłam...
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Mon, 24 Jan 2011 00:05:34 +0100

Dnia Sun, 23 Jan 2011 23:28:30 +0100, Pawel Chmielewski napisał(a):

> Potwierdzam - w tej chwili to najlepsza melisa na rynku.

I reszta ziół tej firmy także.

> Jeszce kilka lat
> temu kupowałem melisę z Bio Active, ale niestety się bardzo pogorszyła
> jakościowo oraz zmniejszono wagę saszetki z 2g do 1,5g, więc już nie
> polecam.
>
> No i dobrze jest mieć mamę/teściową/babcię co zasuszy trochę tego ziela -

No ale to trzeba sobie chyba najpierw posiać, w jakimś ekologicznym
terenie.
Poza wszystkim szkoda, ze w suszonej melisie cytrynowy zapach prawie
zupełnie znika. Wymysliłam, że może by ją tak mrozić...

> wtedy to już absolutny wypas, tylko trochę więcej roboty z zaparzaniem i
> cedzeniem fusów. Taką to piję od święta.
>
> Paweł
>
> P.S. Do melisy daję pół łyżeczki miodu gryczanego.

Gryczanego nie lubię rozpuszczonego (tylko w zwykłej postaci, do chleba z
masłem), więc dodaję wielokwiatowy.