Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania

11. Data: 2010-09-13 12:46:02

Temat: Re: Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" <b...@o...pl> wrote in message
news:6f1s861avg1s3l691pe7ujjt2vk2vucint@4ax.com...

> Ale po co ten Calgon?

Calgon to zespół chemicznych związków twrzący kompleksowe ale
ROZPUSZCZALNE a więc nadające się do wypompowania z brudami zwiazki
chemiczne, nie OSADZAJACE SIĘ we włóknach wraz z bgrudem związki
powodujacy szarzenie lub żółknięcie wypranej odzieży.
Proszek Amwaya ma te związki zamiast wypełniaczy, tanie proszki nie mają
takowych, stąd są tanie...

12. Data: 2010-09-16 08:59:20

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
>powodujacy szarzenie lub żółknięcie wypranej odzieży.
> Proszek Amwaya ma te związki zamiast wypełniaczy, tanie proszki nie mają

Myslalem, ze naprawde masz jakis powod a nie bedziesz powtarzaj bajdy po
producentach.
Znaczy - bez calgonu nie idzie prac? No patrz, ile swiat tracil podczas prania dopoki
nie wybawiono
go Calgonem.

13. Data: 2010-09-16 09:15:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> producentach.
> Znaczy - bez calgonu nie idzie prac? No patrz, ile swiat tracil podczas

Używam przykładu znanych środków. Przykład byłby nieczytelny z proszkiem
"PIERZERAZ".

14. Data: 2010-09-16 10:45:44

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

>Używam przykładu znanych środków. Przykład byłby nieczytelny z proszkiem
>"PIERZERAZ".

Znaczy - reklamy dzialaja?

15. Data: 2010-09-18 18:24:37

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powodujacy szarzenie lub żółknięcie wypranej odzieży.
>    Proszek Amwaya ma te związki zamiast wypełniaczy, tanie proszki nie mają

Jesteś typowym przykładem jak można odmożdzyć reklamami. To co jest w calgonie
jest w każdym proszku. To najtańszy składnik proszku. Drogie w proszku są środki
zwane wybielaczami optycznymi i syntetyczne mydło. Nie można dać bardziej
zagęszczonego mydła bo to co robi fabryka mydlą jest koncentratem. Ale można go
dać mniej. A jak dać mniej wybielaczy optycznych i dużo tego co jest w calgonie
to wychodzi tani proszek. Produkty firmy na A to zwyczajne buble. Wystarczy
oderwać z nich nalepkę z polskim opisem żeby się przekonać o terminie
przydatności który upłynął kilka lat temu. Proszek do prania który nazywasz
koncentratem to mydło i wybielacze optyczne z małą ilością środków
zmiękczających wodę. Te super koncentraty z firmy na A powodują odkładanie się
kamienia w pralce. Kiedyś na próbę kol. małżonka użyła proszku z tej zachwalanej
przez Ciebie firmy. Efekt był gorszy niż przy najtańszych proszkach.

16. Data: 2010-09-18 22:37:50

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

> [...]
> zachwalanej
> przez Ciebie firmy. Efekt był gorszy niż przy najtańszych proszkach.

Sam nie użyłeś, tylko innego ojca syna ciotki siostrzeniec. Pocałuj mnie w
dupę.

17. Data: 2010-09-18 22:59:39

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

> Sam nie użyłeś, tylko innego ojca syna ciotki siostrzeniec. Pocałuj mnie w
> dupę.

Chciałbyś nagrodę za to że kłamałeś i wprowadzałeś innych w błąd?

18. Data: 2010-09-19 10:39:04

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> można go
> dać mniej. A jak dać mniej wybielaczy optycznych i dużo tego co jest w

Ciekawe co piszesz. Tu o Calgonie.

A teraz może o wybielaczach - to też są mistyfikacje? np. Wanish i podobne
produkty?

Potrafisz wyjaśnić podobnie sens/bezsens używania wybielaczy "chlorowych"
lub "tlenowych"

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

19. Data: 2010-09-19 11:25:33

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> produkty?
>
> Potrafisz wyjaśnić podobnie sens/bezsens używania wybielaczy "chlorowych"

Nie chce mi się tłumaczyć komuś kto zbiera na psychiatrę. A tak przy okazji.
Żeby iść do lekarza psychiatry nie trzeba mieć ubezpieczenia ani pieniędzy.
Debilizm jest taką plagą w polskim społeczeństwie, że rząd zadecydował o
bezpłatnym dostępie do przychodni które finansuje z pieniędzy podatników.
Rejonizacji też nie ma. Ale jeśli jeszcze cokolwiek do Ciebie dociera to w
dyskusji o oświetlaniu mieszkania światłem UV jest trochę o nowoczesnych
wybielaczach. Jak by Ci było mało to jeśli nie masz bana na Googlach to sobie
znajdziesz.

20. Data: 2010-09-21 17:43:31

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusji o oświetlaniu mieszkania światłem UV jest trochę o nowoczesnych
> wybielaczach. Jak by Ci było mało to jeśli nie masz bana na Googlach to

Ja się na pierdolca silę pisząc tak a nie inaczej w sygnaturce.
Ty natomiast pierdolcem jesteś skończonym - bo kto normalny dyskutuje z
sygnaturką? To jak rozmowa z telewizorem.

Pierdolec twój tym większy i żałośniejszy, że na normalnie zadane poważne
pytanie nie umiesz odpowiedzieć bez agresji i robienia z siebie idioty.

Tym samym zapraszam do dyskusji z moim podpisem, znajdziesz go niżej, pod
tymi słowy. O ile nie rozmawiasz teraz z telewizorem.

--

ubezpieczenie domu ok 120m2
Sprzedaż mieszkania przez pośrednika
Wybór alarmu