Wybory pod kontrolą obywatelską!

131. Data: 2015-02-20 23:00:25

Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 21:16:54 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-20 21:09, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Ja przynajmniej muszę udawać.

Świetnie Ci idzie, coraz lepiej, powiedziałabym...

--

XL
pewni siebie.

132. Data: 2015-02-20 23:04:16

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-20 o 20:02, XL pisze:
> [...]
..

> A gdzie "oświadczałam, ze nie oglądałam"?

oj było było :) coś w ten deseń, że nie musisz oglądać, bo twoje
autorytety ci opowiedziały. Więc radośnie podpisałaś. pewnie nawet nie
wiesz co podpisałaś. Dobrze, że tym razem była to tylko petycja :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

133. Data: 2015-02-20 23:08:04

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-20 o 20:33, XL pisze:

> No więc jeśli NIE MASZ cytatu, to gdzie w tej chwili można sobie wsadzić
> Twoje zdanie?

ten może być?

"są to trzy inteligentne osoby, których
zdanie absolutnie uznaję, jakbym sama tam była."

:)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

134. Data: 2015-02-20 23:12:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> A gdzie ja pisałam o EWIE? - przecież pisała o "takich, którzy".
> Znowu przeinaczasz?

Powiem Ci tak.. zabawna jestes... przykuwasz uwagę.

Niestety dzieje się to na takiej zasadzie na jakiej również
przykuwa uwagę cyrk który przyjeżdza do miasta ze swoim
freak show... i pokazuje ludziom karłów, baby z brodą
czy też dziewczynki które mogą wywinąć fikołka zawijając
się przy tym w ciasny węzeł. Ale niestety szybko się to nudzi...

Ja już jestem na tym etapie że czekam aż cyrk pojedzie dalej
i będzie można wreszcie posprzątać i wrócić do normalności...

Nie wybierasz się gdzieś przypadkiem na jakieś wczasy?
Chcielibyśmy trochę odpocząć...

135. Data: 2015-02-20 23:15:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:56:48 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Acha :-)))

Aha.

> W przeciwieństwie do Ciebie, o istnieniu obu tytułów dowiedziałem
> się dzisiaj. Do fryzjera wybieram się dopiero za tydzień, więc nie
> sądzę abyśmy mogli się wymieniać opiniami o treści zawartej w tych
> publikacjach conajmniej do tego czasu :-))

A kto się chce wymieniać?

> A po czym poznajesz, że są czytelniczkami a nie recenzentkami? :-)

Ponieważ je systematycznie kupują i święcie wierzą w to, co tam napisano.

> Może u tego samego fryzjera wzięły brukowca do ręki z tego
> samego powodu co Ty go bierzesz ZA KAŻDYM RAZEM ?

A gdzie napisałam "za każdym razem"? - znowu brak cytatu?

> O, już oswoiłaś się widzę ze słowem "publikacja".

Tak, z "publikacją" na pewno.

> Czyżbyś sprawdziła znaczenie tego słowa
> i już mnie nie będziesz niesłusznie poprawiać?
> Mogłabyś przeprosić za swoją pomyłkę...

Ty za swoje nie przeprosiłeś.

> Widzę, że pomyliłaś małą grupkę ludzi skoncentrowaną w Twojej
> okolicy chodzących do tego samego fryzjera pewnie w podobnej
> grupie wiekowej zbieraną na przestrzeni 30 lat, być może z wieloma
> powtórzeniami tych samych osób liczonych wielokrotnie z badaniami
> CBOSu gdzie dobiera się próbkę być może równieliczebną ale
> składającą się z ludzi różniących się płcią, statusem społecznym,
> wykształceniem, wiekiem i poziomem kultury :-) Dobre!

W ciągu 30 lat ta sama okolica, ten sam fryzjer i te same spotykane tam
osoby? Raczysz żartować.
U KAŻDEGO fryzjera ZAWSZE i WSZĘDZIE leżą tylko i wyłącznie czasopisma
z/dla tej najbardziej reprezentatywnej grupy - jakoś nie spotkałam tam
nigdy czasopism kulturalnych ani naukowych. Jeżeli więc osoby takie jak ja
sięgają tam po nie, to tylko z chęci dowiedzenia się, co czyta tzw gmin.Bo
to też wiedzieć warto.

> Dla mnie recenzent to szczególny rodzaj czytelnika,
> zwłaszcza
> jeśli czyta się publikację regularnie, jak to sama opisałaś...
> A więc będąc recenzentem jesteś dla mnie również czytelnikiem.
> Czy tego chcesz czy nie chcesz...

SZCZEGÓLNYM RODZAJEM.

> Rozumiem, że do podpisania petycji na temat filmu nie jest potrzebne
> wiedzieć jaki jest ten film i co w nim było jak przedstawione?

Byłeś na Księżycu?
--

XL
pewni siebie.

136. Data: 2015-02-20 23:18:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-20 22:56, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
>
> Rozumiem, że do podpisania petycji na temat filmu nie jest potrzebne
> wiedzieć jaki jest ten film i co w nim było jak przedstawione?

Tyle naklepane literek a ty wciąż jeszcze nie wiesz, że recenzent to nie
jest oglądający, ech...

137. Data: 2015-02-20 23:19:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:12:49 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
> i będzie można wreszcie posprzątać i wrócić do normalności...
>
> Nie wybierasz się gdzieś przypadkiem na jakieś wczasy?

Wiem, że Cię męczę. Ale jest na to prosty sposób - przestań być wiernym
czytelnikiem. Tylko jednego czytelnika mniej, a jaka to będzie ulga (dla
Ciebie) 3-]
--

XL
pewni siebie.

138. Data: 2015-02-20 23:19:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-20 22:56, obywatel XL uprzejmie donosi:

Czyż nie wystarczy, że zrecenzuję?

139. Data: 2015-02-20 23:25:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 23:18:04 +0100, Qrczak napisał(a):

> Tyle naklepane literek a ty wciąż jeszcze nie wiesz, że recenzent to nie
> jest oglądający, ech...

Ależ recenzenci _na pewno_ oglądali "Idę", szczerze w to wierzę - inaczej
nie można byłoby sie oprzeć na ich recenzjach 3-]
A ślepi/głusi to już w ogóle won od wydawania wszelkich opinii!

PS. Idzie Ci coraz lepiej to "udawanie"... Ciekawe, do czego to prowadzi
3-]
--

XL
pewni siebie.

140. Data: 2015-02-20 23:26:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ponieważ je systematycznie kupują i święcie wierzą w to, co tam napisano.

Mówimy wciąż o tych (średnio) 4 osobach które spotykasz
raz na miesiąc u fryzjera? Czy coś się zmieniło?

Czyli fakt kupowania dla Ciebie jest determinującym czynnikiem
odróżniającym recenzenta od czytelnika?

> A gdzie napisałam "za każdym razem"? - znowu brak cytatu?

Sugerujesz że nie za każdym razem bierzesz brukowca do ręki
aby zrobić recenzję? Czasem bierzesz go dla rozrywki? :-)

> Tak, z "publikacją" na pewno.

To fajowo.

> Ty za swoje nie przeprosiłeś.

Oj, może nie zauważyłem swojej pomyłki?
Czy poprawiłem Cię gdzieś niesłusznie?

Poza tym, dlaczego swoje standardy kultury obniżasz z mojego powodu?
Trzymaj klasę! Bądź wielką damą jaką jesteś, bez względu z kim piszesz...

> W ciągu 30 lat ta sama okolica, ten sam fryzjer i te same spotykane tam
> osoby? Raczysz żartować.

Czy źle zinterpretowałem Twoje rachunki 4*12*30?

> SZCZEGÓLNYM RODZAJEM.

Tak czy inaczej - jesteś czytelnikiem, więc stosując TWOJĄ WŁASNĄ
charakterystykę czytelnika możemy wiele o Tobie wywnioskować :-)

> Byłeś na Księżycu?

Obejrzałaś film "Ida" czy oparłaś się tylko na recenzjach?

Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.
sprzatanie wspolnego...
sprawa wodomierza