Wybory pod kontrolą obywatelską!

51. Data: 2015-02-20 18:13:44

Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-19 21:21, obywatel XL uprzejmie donosi:

> PS. Petycję w sprawie filmu "Ida" podpisało już 51.285 Polek i Polaków (a
> film obejrzało w Polsce 100 tys. widzów).

A te dwie liczby to się jakoś do siebie mają?
Bo średnio widzę sens ich zestawiania ze sobą...

52. Data: 2015-02-20 18:19:23

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:44:12 +0100, zażółcony napisał(a):

>Może z GWna?
>http://wyborcza.pl/1,75475,15536230,200_tys__widzow
__Idy__we_Francji__Dwa_razy_wiecej.html?piano_t=1
>:->

_K_I_N_O_ debilu

53. Data: 2015-02-20 18:25:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Dla niektorych ich "miejsce" to tylko ich 4 ściany.
> Dla większości jednak Polska. I już wiadomo, co tu za grupa jest.

pl.soc.polityka? Dobrze zgadłem?

54. Data: 2015-02-20 18:30:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 18:19:23 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

w__Idy__we_Francji__Dwa_razy_wiecej.html?piano_t=1

> _K_I_N_O_ debilu

EMOTKA debilu.

--
XL
pewni siebie.

55. Data: 2015-02-20 18:33:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 18:13:44 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-19 21:21, obywatel XL uprzejmie donosi:

> A te dwie liczby to się jakoś do siebie mają?
> Bo średnio widzę sens ich zestawiania ze sobą...

A to sobie z matmy o proporcji przypomnij.

--

XL
pewni siebie.

56. Data: 2015-02-20 18:37:41

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-20 o 18:13, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-19 21:21, obywatel XL uprzejmie donosi:

> A te dwie liczby to się jakoś do siebie mają?
> Bo średnio widzę sens ich zestawiania ze sobą...

... sprawiają wrażenie, że większość Prawdziwych Polaków uznała
film za ...

57. Data: 2015-02-20 18:48:25

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> A to sobie z matmy o proporcji przypomnij.

jadą dwa tramwaje. jeden zielony a drugi też w trampkach.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

58. Data: 2015-02-20 18:50:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> A to sobie z matmy o proporcji przypomnij.

Qrczakowi chodziło zapewne o brak sensu zestawiania
razem liczebności dwu RÓŻNYCH zbiorów...
Bo jak sama wiesz na swoim przykładzie, petycję
podpisują również ludzie, którzy filmu nigdy nie obejrzeli.

59. Data: 2015-02-20 18:51:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mc7s19$p59$1@dont-email.me...

> jadą dwa tramwaje. jeden zielony a drugi też w trampkach.

:-))

60. Data: 2015-02-20 18:53:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-20 18:33, obywatel XL uprzejmie donosi:

> A to sobie z matmy o proporcji przypomnij.

A ty na kalendarz zerknij.

Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.
sprzatanie wspolnego...
sprawa wodomierza