Re: Wychowanie dziewczynek

From: "Z. Boczek" <z...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Wychowanie dziewczynek
Date: Tue, 22 Apr 2003 16:18:13 +0200

Wprąciłem się, ponieważ MOLNARka <g...@h...pl> popełnił(a) co
następuje:

| kochanki.
| Jaaasne, jasne ;-/ Czyli on z tych zakompleksionych ...

Że co? :]

| Oczywiste jest, że mężczyźni wolą "szare mysze"... bo
| wychodzą z założenia, że: a) taka jest nijaka, nikt inny by
| jej nie chciał, ja ją wziąłem za żonę i ona
| _będzie_mi_za_to_wdzięczna (bo przeciez gdyby nie ja to by
| starą panną była);

Rozumiem... rozumiem? Chyba nie bałdzo.
Twoim zdaniem facio bierze sobie maszkarona, bo na płaskorzeźby z
Sukiennic już 500 lat się nikt nie pokusił? :]

Pierwsze słyszę. Twoi koledzy tak zawsze mają? :) Pozwól, że z ręką na
sercu podpowiem, że nie są oni próbką reprezentatywną dla całego
rodzaju męskiego.

| b) takie atrakcyjne kobiety są atrakcyjne
| nie tylko dla mnie czyli może przyjść taki czas, ze znajdą
| sobie kochanka i mnie zdradzą ... więc lepiej miec tą myszę
| bo takiej nikt nie zechce i ona zdradzać nie będzie.

Acha, czyli j.w. Facet - kamikadze bierze sobie czupiradło, żeby mu
nikt Jej nie odebrał (albo 'żeby sama nie poszła z nikim innym)? :]

| BTW jak dziewczyna jest _naprawdę_ "szarą myszą' to bardzo
| trudno jej zostać dobrą kochanką bo jest zakompleksiona i
| nie ma świadomości swojego ciała ... to wtedy jest bardzo
| długi proces.

Wiesz po sobie czy zgadujesz? :)
Traktuję zatem powyższą wypowiedź jedynie jako 'słowo IY(Humble, Of
Course)O' :]
Ale wybaczamy Ci - w końcu nie kochałaś się z kobietami (?) albo nie
masz w tym takiej praktyki jak mężczyźni :)

| A to straszliwie krzywdzące stwierdzenie .... wychodzi na
| to, ze każda, która o siebie dba 'troszkę' więcej jest już
| wampem z pustą głową :-)

Nie rozmawiamy o intelekcie, Kochana... :] ani o zdolnościach
'pykania' rebusów... tylko o sposobie ruszania pupcią na/pod/obok
mężczyzny (podczas współżycia z nim - i to niekoniecznie w pozycji
horyzontalnej) i talencie omawianej Chicken do nadziewania się na
ruszta organiczne :]

Odnosząc się do opinii Kolegi Agati - ma rację chłop i wie co mówi.

P.S. Molnarko, uwierz albo nie, ale nie w szarych i podpierających
ściany wywłokach czy myszkach gustuję :] (chyba, że pod pojęciami
"gryzoń", "myszka" rozumiemy wiele znaczeń :])

pzdr,

--
Z poważaniem,
Z. Boczek