Re: Wychowanie dziewczynek

Data: 2003-04-23 00:12:09
Temat: Re: Wychowanie dziewczynek
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl>

Wprąciłem się, ponieważ AsiaS <a...@n...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| To był tylko jeden akapit w odpowiedzi na temat epatowania bądź nie
| i jego związku z "szaromyszością"!

No tak - a jeśli nie po ubiorze, na pierwszy rzut oka po czym ocenisz
'szaromyszość'? :]
IMHO ubiór to najbardziej widoczna dziedzina.
Ale ok - epatowanie. Możesz powiedzieć coś więcej, zdefiniować,
wymienić, nazwać?

| Tak samo jeśli chodzi o heteroseksualne laleczki, co nie ma
| związku z tematem, bo stanowi margines w obydwu grupach.

Dobra - miały być kobiety bi- i hetero- - ogólnikowo i niedewiacyjne
;)

| Przeczytaj sobie rozmowę pod którą się podpisałam i będziesz
wiedział ;-)
| Zaczyna się od Molnarki " BTW jak dziewczyna jest _naprawdę_ "szarą
myszą' "
| poprzez Twoją odpowiedź ((...)ale wybaczamy Ci - w końcu (..)
| do której bezpośrednio się odniosłam.

Przeczytałem - i wyjaśnienia NIET, co to oznacza - zarówno wg Ciebie,
jak i według MOLNARki :]
Pytam: co wg Ciebie oznacza bycie 'szarą myszką' - jak to
diagnozujesz, oceniasz?

Zdefiniowanie respektowane przez obie strony to pierwszy krok do
porozumienia przecież, prawda? :)P

--
Z poważaniem,
Z. Boczek