Wycięcie komina

11. Data: 2010-12-29 16:33:44

Temat: Re: Wycięcie komina
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek wrote:

> Mój kolega robił coś takiego, ale z kominkiem. Chciał za wszelką cenę
> wsunąć wkład pod komin. Tzn. mówił, że szefowa mu kazała. No i mu się
> udało :) Ściągnął fachowców z Schiedla, którzy wykonali ramę z
> profili, na których oparli wymurowany komin.
> Mieszka już 3 lata i nie chwalił się żadną katastrofą budowlaną.

zwróć jednak uwagę że nie wycieli komina licząc że zawiśnie w powietrzu :)

12. Data: 2011-01-03 09:32:06

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początek ziarno niepewności :)
To wygląda tak, jakby były tam 2 kanały. Jeden dymowy a drugi
wentylacyjny. Czy wiesz na pewno czy ten wentylacyjny jest w technologii
dymowej.
http://www.bankfotek.pl/view/847665
Jeśli tak i bardzo chcesz to pozamieniać to ja bym próbował przy pomocy
otworu dymowego zrobić wyczystkę (jeśli schodzi niżej i poprzez
wycinanie, nie kucie). Może dałoby się wyżej w starym dymowym zrobić
kratkę, zaślepiając go od dołu nowej wyczystki-jednak nadmienię, że
będzie skutecznie pozbawiała ciepłego powietrza.
Pdr. M

13. Data: 2011-01-03 09:39:59

Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Da się przynajmniej częściowo - ja wciąłem się w ceglany komin.
Ale ważne: DAJ TO DO OBLICZENIA DOŚWIADCZONEMU KONSTRUKTOROWI.
U mnie jest wcięcie skośne do szerokości ok 1/3 pierwotnej podstawy.
Stoi tak od 8 lat bez problemów.

Jarek

Popiół z węgla kamiennego - co z nim zrobić?
boimy sie prac w pralce ;)
RE - jak zmarnowac życie ...
e.s.e. - jak to parzyć?
Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi