Wyciskarka wolnoobrotowa

41. Data: 2016-07-21 12:53:34

Temat: Re: Wyciskarka wolnoobrotowa
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 12:42 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Dnia Wed, 20 Jul 2016 19:26:26 +0200, Trefniś napisał(a):

(...)

> No ale jednak dają możliwość wyboru z tego siana 33333-]

My dostajemy śmietnik, z którego trzeba wysupłać wartościowe informacje...
Oni w zamian "biorą sobie" wszystko, co mogą wycisnąć z naszych komputerów
i sprzedają to za grube pieniądze.

> Być może wypróbuję, ale przecież wyniki zależą głownie od słów
> kluczowych.

Nie tylko - jest jeszcze problem ilości i jakości indeksów wyszukiwarki.
Pewne jest, że kaczorek jeszcze długo nie będzie miał tak szerokiej
informacji o zasobach internetu, jak google.
Ale przynajmniej mnie chyba nie śledzą tak bezczelnie, nie handlują wiedzą
o mnie i nie usiłują wpływać na użytkowników w jawny sposób.

Np. jeśli macie w domu punkt dostępowy WiFi i używacie urządzenia z
Androidem, to google zna już Wasze hasło do sieci i wcale z tym się nie
kryje. A to tylko jedna z wielu informacji o Was, jakimi dysponuje Google.
I jakimi może podzielić się z kimkolwiek!

--
Trefniś

42. Data: 2016-07-21 12:58:20

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 12:43 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> To chyba i nie gotujesz obiadów. 3-)

Witarianizm (RAW food) jest bardzo modny ostatnio!
Ale powinna też zrezygnować z gorących napojów.

--
Trefniś

43. Data: 2016-07-21 17:41:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-21 12:58, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

Herbatę można "zaparzyć" i w lodówce.

44. Data: 2016-07-21 17:45:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba i nie gotujesz obiadów. 3-)

45 zeta na dwa miesiące. Piekarnik elektryczny, czajnik na gazie. Obiady
codziennie, często w postaci: dla każdego coś innego.

45. Data: 2016-07-21 18:01:07

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 17:41 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-07-21 12:58, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Herbatę można "zaparzyć" i w lodówce.

Nie kombinuj.
Wodę do wrzenia doprowadzić w lodówce można, ale ta woda herbaty nie
zaparzy.

--
Trefniś

46. Data: 2016-07-21 18:10:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jul 2016 12:53:34 +0200, Trefniś napisał(a):

> [...]
> kryje. A to tylko jedna z wielu informacji o Was, jakimi dysponuje Google.
> I jakimi może podzielić się z kimkolwiek!

Powiem tak: NO I CO Z TEGO? Nie mam niczego do ukrycia, niech se ma moje
hasło, niech se czytowywa moje maile i ogląda/czyta to, co ja
oglądam/czytam w necie, niech se "bada", co kupiłam ostatnio na Allegro czy
w Amazonie, albo jaką potrawę zrobię na święta, czy NAWET (he he) numer
mojego obuwia czy rozmiar za przeproszeniem majtek. Ja się najbardziej
dziwię tym półinteligentnym istotom, które z własnej i nieprzymuszonej woli
masowo udostępniają swe komputery różnym szemranym "programom badawczym" w
rodzaju np SETI@home. To jest dopiero debilizm ludzki klasy A! A rozmiar
moich...- proszę bardzo, mogę podać jeszcze miseczkę biustonosza i obwód w
biodrach
:-)))

47. Data: 2016-07-21 18:11:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jul 2016 12:58:20 +0200, Trefniś napisał(a):

> Witarianizm (RAW food) jest bardzo modny ostatnio!
> Ale powinna też zrezygnować z gorących napojów.

Że niby tylko to, co z drzewa i z nieba spadnie?
;-PPP

48. Data: 2016-07-21 18:13:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jul 2016 17:45:11 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-07-21 12:43, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> 45 zeta na dwa miesiące. Piekarnik elektryczny, czajnik na gazie. Obiady
> codziennie, często w postaci: dla każdego coś innego.

Za tanio.

49. Data: 2016-07-21 18:21:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-21 18:01, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

Cold brew znawco internetów.

50. Data: 2016-07-21 18:22:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za tanio.

Z pretensjami do PGNiG się nie wybieram.

Pieczenie/smażenie na stali nierdzewnej
Trawienie i przyswajanie mleka UHT
Creme au violette
Jak walczyć ze strachem?