Re: Wypiekacz do chleba zuzycie pradu

Data: 2010-10-12 18:31:06
Temat: Re: Wypiekacz do chleba zuzycie pradu
Od: ZS <a...@w...pl>

W dniu 2010-10-12 16:59, Mamut pisze:
> ałą moc i niedopiekanie chleba od gory, jest
> tylko jedno mieszadło, a największym problemem jest niedopracowane
> zamknięcie które hałasuje podczas mieszania.
> Polecicie coś lepszego w niewiele wiekszej cenie?

Ja pół roku miałem taki z tesco za 80zł i świetnie się sprawdzał ale
zachęcony kupiłem w lidlu za 139zł z dwoma mieszadłami. Rożnicy w
chlebie nie widać tylko kształt mi bardziej odpowiada bo podłużny i
większe chleby można piec. Od góry i jeden i drugi opieka jak nie zrobie
za dużego. Musi mieć od góry obieg powietrza wtedy upiecze. Pewnie takie
z grzałką od góry byłby najlepsze ale to przerost chyba formy nad
treścią jeżeli kosztują więcej niż 300zł. Ja zacząłem piec na zakwasie,
ewentualnie troszeczkę drożdży aby lepiej wyrósł. Dzięki temu chleb w
ogóle się nie kruszy:) (te na drożdżach bardzo mi się kruszyły nawet po
2 dniach. W smaku też ten z zakwasu lepszy jedynie nieraz za mało
wyrośnie, ale daję na wszelki wypadek 1/10 kostki drożdży i wtedy nie ma
problemu.