Wyrok.

121. Data: 2010-03-10 10:08:52

Temat: Re: Wyrok.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewniam cię Dr Uch, że bardziej bezwstydnego chama, buraka
i prostaka od ciebie tu nie uświadczysz.
Przynajmniej w "ostatnim czasie".

--
CB

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

Stop z chamstwem, buractwem i prostactwem na grupie!

122. Data: 2010-03-10 10:19:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> OK, tylko nadal nie zdajesz sobie sprawy, że to właśnie tego rodzaju
> ryzykowne praktyki (tarot, automatyczne pióro...) mogły cię doprowadzić
> do rebirthingu.
> Zapytałem cię o to, a ty wyraziłeś się o nim bardzo pozytywnie.
>
> Mój kolega dawno temu zaliczył podobne klimaty (+buddyzm) i skończyło
> się to dla niego bardzo kiepsko (niewiele brakowało, aby przypłacił to
> ~świadomym samounicestwieniem).
>
> Mam wrażenie, że ty nadal w tym siedzisz, stąd twoje czysto-racjonalne
> boje.
>
> Życzę ci, abym się w tym mylił, oczywiście. :)

Pisałem, pisałem...Jednak riberting jest moją drogą- takim wspomaganiem
procesów. Podobne praktyki stosują ooTrapiści, ale KRK ma podejście do spraw
tego typu takie...zachowawcze. To znaczy: ok, medytacje, wspólne modlitwy
połączone z kontemplacjami, ale pod ścisłą kontrolą- nie ma miejsca na
odstępstwa- bo to niebezpieczne. Dlatego np KRK z ogromnym dystansem
podchodzi do prywatnych objawień, bada je długo (nie wiadomo, z kim naprawdę
rozmawia osoba nawiedzana)- a np buddyści przyjmują wszystko. I stąd
niebezpieczeństwa, jakie stwarza w naszej kulturze buddyzm. No bo kto ma
powiedzieć człowiekowi, który wchodzi w strefę duchów- że to nie ze zmarłymi
bliskimi rozmawia- ale z czymś złym, co wprawdzie daje pewne rzeczy (np przy
tarocie- pozwoli pozornie przewidzieć czyjąś przyszość. Pozornie!)- jednak
zaraz weźmie sobie zapłatę- a uwolnić się trudno!

123. Data: 2010-03-10 10:25:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ok, wiesz nie wszyscy czytają wszystko.
> to trochę może być denerwujące, kiedy się odpowiada po raz kolejny na coś
> co się jakiś czas temu napisało - nawet kilka razy.
> no ale mi dalej brakuje jasnego określenia twojego poglądu na kwestie
> związane z tarotem, horoskopami etc.
> nie musisz mi odpowiadać, choć mnie to trochę interesuje.
> mam wrażenie, że kiedyś już o te tematykę zahaczałem, ale możliwe, że
> dorabiam coś sobie.
> tak czy owak - czasami tak piszesz, jakby to były dla ciebie rzeczy, które
> są wartościowe lub ~pozytywne. ja nie mam jasności w każdym razie.

Zajrzyj tutaj- to jest prawda- obojętnie, co o tym nie sądzisz (wiem, to
zarozumiałość, przepraszam, ale mam podobne doświadczenia):

http://ctud.blox.pl/html

> ps. niedługo będę w łodzi- najprawdopodobniej 9-11 kwietnia.
> możnaby zrobić jakieś małe conieco :)

Jasne! Tylko to sobota i niedziela- więc od 18 do 20 mam czas zajęty- i
muszę być trzeźwy:-). Jednak poza tym- ok, nie ma sprawy. Pisz na adres:
i...@g...com

p.s.
Jeśli masz jakiś występ w Łodzi- to podaj szczegóły- postaramy się przyjść z
małżonką.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

124. Data: 2010-03-10 10:33:21

Od: Nemezis <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> "Nemezis" <5...@m...pl> wrote in message
m.googlegroups.com...

> Stop z chamstwem, buractwem i prostactwem na grupie!
> Druch
Gadasz ze sobą, a nie widzisz czym jesteś i co robisz... typowye dla
zadartej katolickiej buraczanej dupy. Sam siebie nie widzi.

125. Data: 2010-03-10 10:36:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buddyzm tak nie ma jak sądzisz.

Faktem jest, że rebirthing jest integralnym dzieckiem kultury Wschodu,
którego wspólnym fundamentem są techniki wykorzystywane w zen,
buddyźmie, wschodnich sztukach walki (chyba większość), jodze... i in.

Uważasz go za swoją drogę, ale ta droga to dukt wschodni [w wesji
dla zachodu], a nie chrześcijański, nawet jeśli deMello czy trapiści
twierdzą [bezpośrednio lub pośrednio] inaczej.

Krótko mówiąc: wydaje mi się, że ty tak naprawdę nigdy nie wylazłeś
z tego wschodniego okultyzmu, w który wcześniej... pobłądziłeś(?).

Zresztą przyznaj się: filozofia wschodu robi na tobie większe wrażenie
niż tradycja chrześcijańska, zgadza się?

--
CB

[...]
[...]

126. Data: 2010-03-10 11:30:40

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Feministek, tylko i wyłącznie ofiarę feministek.

No niestety nie tylko i wyłącznie.
Gdyby sąd przyznał jej odszkodowanie od razu, tak jak się jej należało
zgodnie z prawem, to byłby spokój.

Ewa

127. Data: 2010-03-10 11:33:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Buddyzm tak nie ma jak sądzisz.
Ma, w wersji zeuropeizowanej. Odciętej od swoich korzeni.

> Faktem jest, że rebirthing jest integralnym dzieckiem kultury Wschodu,
> którego wspólnym fundamentem są techniki wykorzystywane w zen,
> buddyźmie, wschodnich sztukach walki (chyba większość), jodze... i in.
No tak...a chrześcijaństwo skąd przyszło:-)?

> Uważasz go za swoją drogę, ale ta droga to dukt wschodni [w wesji
> dla zachodu], a nie chrześcijański, nawet jeśli deMello czy trapiści
> twierdzą [bezpośrednio lub pośrednio] inaczej.
Jeśli pomaga- a nie prowadzi na manowce- to dlaczego nie skorzystać? Ktoś
nie chce- nie korzysta.

> Krótko mówiąc: wydaje mi się, że ty tak naprawdę nigdy nie wylazłeś
> z tego wschodniego okultyzmu, w który wcześniej... pobłądziłeś(?).
Jest wiele w naszej, zachodniej tradycji- z czego przeciętny europejczyk nie
zdaje sobie sprawy. Nie dziedziczy tego. Czym było Stowarzyszenie Eleuzis?
Chrześcijaństwo- jak zdobyło władzę w Europie- popełniło wiele błędów. A
wycofać się trudno. Odkąd sięgam pamięcią- gdzieś tak do pójścia do szkoły-
miałem przebłyski widząc niektóych ludzi z mojego otoczenia zupełnie
inaczej, niż w danym momencie. W innych strojach, inaczej wyglądali- ale to
byli oni. Zanim wzruszysz ramionami: to była pierwsza połowa lat 60
ubiegłego wieku- rodzina robotnicza. Nie było filmów, książek, ani ludzi o
takiej wiedzy w moim otoczeniu. To było realne! Przestałem- bo zaczęto na
mnie dziwnie patrzeć...Czy to było opętanie? Czym to było? Wiesz, że
chrześcijanie uznawali metempsychozę (to nie to samo, co reinkarnacja- ale
podobne)? To mnie kształtowało. Czy chrześcijaństwo dziś całkiem odrzuciło
pewne wartości, których dziś oficjalnie nei wyznaje? Czytałeś deMello-
pamiętasz odpowiedź na pytanie: "dlaczego inaczej wykładasz księgi im, a
inaczej nam?"

> Zresztą przyznaj się: filozofia wschodu robi na tobie większe wrażenie
> niż tradycja chrześcijańska, zgadza się?
Nie. Jeden powód wystarczy za wszystkie: jest mi obca- nie ma posadowienia
kulturowego. Czyli: musi prowadzićdo działań destrukcyjnych

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

128. Data: 2010-03-10 11:37:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> No niestety nie tylko i wyłącznie.
> Gdyby sąd przyznał jej odszkodowanie od razu, tak jak się jej należało
> zgodnie z prawem, to byłby spokój.

Czy to ta sama ciepła i empatyczna Ewa? :-(

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

129. Data: 2010-03-10 11:41:42

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nemezis" <5...@m...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

130. Data: 2010-03-10 11:57:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
>
> Zajrzyj tutaj- to jest prawda- obojętnie, co o tym nie sądzisz (wiem, to
> zarozumiałość, przepraszam, ale mam podobne doświadczenia):

suligę już czytałem dość dawno :)
nawet chyba tu kiedyś linka zarzuciłem.
masakra, jak dla mnie.
a w ostatnim wpisie znalazłem nawet coś dla cbneta :)

"Na poziomie psychologicznym opętanie owo przejawia się rozmaicie,
zazwyczaj silną i niezłomną wiarą, która z nagła w człeku się rodzi i
towarzyszącym jej przekonaniem, że oto zyskało się duchowe życie, podczas
gdy inni ( czytaj - nie nawróceni ) są duchowo martwi. W tym stanie człek
rzadko zdaje sobie sprawę, że działa jak automat, choć jest to jasne i
dostrzegalne dla większości ,,nie ożywionych". Słowa takie, jak ,,alleluja",
,,chwalmy Pana" itp., stają się w jego słownictwie tym samym przerywnikiem,
co u innych ,,kurwa". Mając absolutną pewność swoich racji człowiek taki
jest do imentu nieprzemakalny, nie warto więc z nim ani dyskutować ani
odwoływać się do ludzkich uczuć, humanitaryzmu, nauki, bądź tolerancji. On
wie, a wie dlatego, że Duch wie i poprzez niego gada."

http://ctud.blox.pl/2010/03/OCZETA.html

> Jasne! Tylko to sobota i niedziela- więc od 18 do 20 mam czas zajęty- i
> muszę być trzeźwy:-). Jednak poza tym- ok, nie ma sprawy. Pisz na adres:
> i...@g...com

to obstawiałbym po 20.00

> p.s.
> Jeśli masz jakiś występ w Łodzi- to podaj szczegóły- postaramy się przyjść z
> małżonką.

występ dla studentów :)
szkolenie unijne, nic specjalnego.

--

Najdroższa, ukochana! Wszystkiego najlepszego z okazji dnia Świętego
Walentego - święta zakochanych. Słowa nie wyrażą, jak bardzo Cię kocham i

Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa
Temat stary jak świat.
Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić