Re: Wyznanie przestępcy

From: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Wyznanie przestępcy
Date: Tue, 7 Nov 2006 11:33:03 +0100

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:eipn15$v52$1@news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "Księżniczka Telimena" :

> myślę,
>
> No dobrze ale teraz właśnie większość dzieci zmienia w tym wieku szkołę,
> bo
> idą do gimnazjum.
> I tam od nowa muszą sie "wkupić" w grupę, co powoduje eskalację
> popisywania
> się jednych przed drugimi.

to nie to samo, bo wszyscy zmieniają szkołę. W tamtym przypadku jako "nowa"
byłam tylko ja.

> Ja też nie jestem bez winy, bo w wieku lat 13 (7 klasa) wkładałam
> nielubianej koleżance papiery do torby.

no więc jest to jakaś norma, ze w tym wieku dziecio przychodzą różneb
głupoty do głowy.

> I wcale się tym nie chwalę - teraz jest mi wstyd.

mnie za tamto też.

> Niemniej naszą klasę dotknęło (jako całość) na początku klasy 8 dość
> traumatyczne przeżycie.
> W 11 osób zgubiliśmy się na wycieczce w górach, po kilku godzinach znalazł
> nasz GOPR, jedna koleżanka zgubiła się osobno i baliśmy się o jej życie
> (swoją drogą indolencja nauczycieli, jak to teraz już jako przewodnik
> górski
> widzę była wprost zastraszająca).
> To wydarzenie bardzo mocno naszą klasę zintegrowało i wszystkie
> wcześniejsze
> przepychanki całkowicie ustąpiły.

W 8 klasie to już w główkach jest trochę lepiej i głupoty chyba trochę
ustają - to tak na własnym przykładzie i obserwacji tego co wokół.
Pozdrawiam
Teli